Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sitä vanhemmiten näyttää ihan ylimeikatulta vaikka meikkiä ei ole paljon?

Vierailija
24.06.2020 |

Johtuukohan se siitä että nykyään tulee meikattua aika harvoin joten sitten kun sitä laittaa sen huomaa, silmä ei ole tottunut. Vai onko käytössä olevat värit jotenkin väärät, ei enää sovi niin kuin silloin nuorempana.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisiko joku vähän neuvoa? En käytä kuin ripsaria, nestemäistä rajausta ja t-alueelle bb-voidetta. Niin ja huulipunaa/kiiltoa. Ikääntyvän ihon meikkaamiseen siis kaipaan apua. Ihan paljaalla naamallakaan ei jokapaikkaan viitsi mennä, haluaisin olla huoliteltu. Ap

Vierailija
2/7 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestemäiset rajaukset ei ainakaan näytä vanhemmiten yleensä yhtä hyvältä, rajauksen linja ei pysy tasaisena ryppyisillä luomilla. Minkä ikäinen olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuorikin ihminen näyttää ylimeikatulta, jos on meikannut paljon. Olet vain viisastunut nyt vanhempana ja suhtaudut kriittisemmin meikkaukseesi. Minä meikkasin nuorempana ihan järkyttävän paljon, ja nyt kun vanhempana katson niitä sen aikaisia kuvia olen järkyttynyt minkä näköinen olin. Hävettää jälkeenpäin. 😀

Vierailija
4/7 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nestemäiset rajaukset ei ainakaan näytä vanhemmiten yleensä yhtä hyvältä, rajauksen linja ei pysy tasaisena ryppyisillä luomilla. Minkä ikäinen olet?

42. En kyllä sanoisi että luomeni on ryppyiset vaikka kaikenlaisia muita juonteita onkin ilmestynyt. Raskaat kylläkin ja rasvoittuvat niin että rajauskynä ei kestä, siksi nestemäinen rajaus.

Vierailija
5/7 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuorikin ihminen näyttää ylimeikatulta, jos on meikannut paljon. Olet vain viisastunut nyt vanhempana ja suhtaudut kriittisemmin meikkaukseesi. Minä meikkasin nuorempana ihan järkyttävän paljon, ja nyt kun vanhempana katson niitä sen aikaisia kuvia olen järkyttynyt minkä näköinen olin. Hävettää jälkeenpäin. 😀

Voin kyllä ihan rehellisesti sanoa että en ole ollut mikään ylimeikkaaja edes nuorena. Nykyään meikkaan todella paljon harvemmin kuin nuorempana. Ap

Vierailija
6/7 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Miia Johanssonin ohjeet aikuisen naisen meikkiin:

https://miiajohansson.com/2020/03/02/muutosmaanantai-aikuisen-naisen-he…

Peitevoide ja poskipuna on ihan välttämättömät.

Vierailija
7/7 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä Miia Johanssonin ohjeet aikuisen naisen meikkiin:

https://miiajohansson.com/2020/03/02/muutosmaanantai-aikuisen-naisen-he…

Peitevoide ja poskipuna on ihan välttämättömät.

Poskipunaa en ole koskaan oppinut käyttämään. Voisi kai kokeilla mutta pelkään että siitä tulee vieläkin maalatumman näköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme