Monenko valtion kansallislaulun sävelmän osaat ulkoa?
Minä osaan Suomen, Eestin, Ruotsin, Venäjän, Saksan, Usan, Brasilian, Jamaican, Australian, Kiinan ja Japanin sekä Espanjan.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata miettiä tuollaisia. Kohta tulee yhteinen EU-hymni kaikille maille.
EU-hymnihän on jo. Beethovenin symphonia 9:n ode to joy. Itse osaan soittaa pianolla ilman nuotteja Yhdysvaltain, Kiinan, Ranskan, Saksan, Italian, Venäjän ja Suomen kansallislaulut. Ranskalaisia tuttavia käsi Suomessa ja olivat aivan ihmeissään, kun pimputin heille Ranskan kansallislaulun pianolla heittämällä ilman nuotteja. :D
Suomi, Ruotsi, Tanska, Norja, Islanti, Saksa, Unkari, USA, Englanti, Neuvostoliitto (Venäjän en osaa), Ranska, Albania, Viro (sehän on sama kuin Suomen), Alankomaat
Vierailija kirjoitti:
Suomi, Ruotsi, Tanska, Norja, Islanti, Saksa, Unkari, USA, Englanti, Neuvostoliitto (Venäjän en osaa), Ranska, Albania, Viro (sehän on sama kuin Suomen), Alankomaat
Oho, olen 30 vuotta jälkijunassa, venäläisillä onkin sama kansallislaulu kuin Neuvostoliiton aikaan, luulin, että olivat vaihtaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, olen 30 vuotta jälkijunassa, venäläisillä onkin sama kansallislaulu kuin Neuvostoliiton aikaan, luulin, että olivat vaihtaneet.
Tossa välissä oli tosiaan eri biisi, mutta nostalgiapärinöissä vaihtoivat takaisin neukkulan aikaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tossa välissä oli tosiaan eri biisi, mutta nostalgiapärinöissä vaihtoivat takaisin neukkulan aikaiseen.
Se on tosi hyvä sävelmä. Etenkin raskaammin soitettuna. On heittämällä mun lemppari kaikista kansallisbiiseistä.
Eri
Ei kannata miettiä tuollaisia. Kohta tulee yhteinen EU-hymni kaikille maille.