Sieppi iltasanomissa: tunkua vai hinkua?
Ei ole vielä vuottakaan siitä kun Sieppi kirjoitti blogissaan:
"Samalla kun Kallion oveni sulkeutuu, sulkeutuu myös oveni ainakin joksikin aikaa kaikkiin yksityiselämääni kohdistuviin asioihini. Olen huomannut, että parisuhde tai sinkkuus on määritellyt minua julkisuudessa jo niin pitkään, että se on vienyt osan minuudestani."
Ja mitä tapahtui?
En muista nähneeni yhtäkään lehtijuttua jossa olisi pähkäilty siepin siviilisäätyä tai seurustelusuhteita. Sen sijaan tämä tyrkky itse on toistuvasti päivityksessään vuoroin hehkuttanut sinkkuelämänsä ihanuutta, vuoroin itkenyt yksinäisyyttään. Ainakin sivulauseessa hän muistaa aina mainita asiasta. Ja kun Iltalehden perinteisessä juhannusjutussakaan ei kiinnostuttu Siepin miesasioista, neiti itse teki todella läpinäkyvän postauksen juhannuksestaan ja juhannusheiloistaan.
Vanha sananlasku sanoo, että siitä puhe mistä puute. Siepin puute on ainakin tullut harvinaisen selväksi. Miehestä olisi tarve ja ennen kaikkea sellaisesta, joka pujottaisi sormuksen sormeen. Ja mahdollisimman äkkiä ,sillä parasta ennen päivämäärä alkaa uhkaavasti lähestyä.
Sitä odotellessa Siepin kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä, mistä johtuu,
että mies toisensa jälkeen ottaa ja lähtee ja perustaa perheen toisen kanssa, vaikka ainakin ulkonäköpuolella kaiken pitäisi olla kunnossa.
Ehkä se vika on jossain muualla?
Kommentit (4)
Inhoan yli kaiken valokuvattavana olemista, lisäksi kartan kaikkea turhaa sosieeraamista muutenkin joten Siepin seurana oleminen ei oikein houkuttele vaikka muuten kaunis nainen onkin. Ei sillä, oon muutenkin väärää ikäluokkaa.
M42
Sarahan on mitä syvällisin ja mielenkiintoisin keskustelukumppani. Osaa puhua kolmesta aiheesta. Minä, minä ja minä.
Sara Sieppi on todella kaunis ja olisi näyttävä vaimo, mutta viekö some koko Siepin ajan, lisäksi postaukset ovat hyvin yksipuolisia sisustusjuttuja ja "kauneusjuttuja". Onko hänellä muuta elämää? Puolisona saattaa olla tylsä ja ehkä jopa rasittava, kun kaiken pitää olla täydellistä silmälle: ruokailut, sisustus, vaatteet yms jolloin oikea elämä jää elämättä.
Sara on luonnonkaunis ja menisi pelkällä ripsivärilläkin. Hieman vaatimattomampi vaatetus niin Sara pääsisi retkeilemään muuallakin kuin omassa kämpässään.
kaikkea hyvää Saralle.
Sara, jos haluat miehen, haasta itseäsi ja kaiva itsestä seikkailija, ei Dubain matkailuja vaan jotain muuta. Tee vaikka pyöräretki Nuuksioon, mutta älä postaa kuvaa, jossa Nuuksiossa on syöty täydellinen picnic. Se on tylsää. Käsinsyöty patonki tai makkara on parempi. Pystytkö tähän?
Hinkua tuntuu Saralla kovasti olevan suhteeseen, mutta tunkua pyrkijöiksi ei pahemmin taida olla!