ja sit on olemassa mekin, jotka yritetään " työntää" miehen ulos joskus terassille...totta!!
*sallikaa munkin nauraa* - vastauksena toiselle ketjulle mis puhuttiin että kahlitaan miehet kotiin että he eivät " saa" mennä terassille/baarille. Totuus on myös joissakin perheissä se että vaikka on yritetty sanoa miehelle että " mene, ja ole kavereittesi kanss, edes joskus" - niin ei...ei. Ei ole tarvetta, ei jaksa, ei huvita, pitäisi nurmikkoa leikata jne jne jne....Eikä tässä taustalla ole naista joka suu mutrullaan jos menisi että se ei voi olla syynä. Nytkin mies on trimmerin kanssa ojassa (eilenkin vaikka oli lauantai), he. Olen aika samanlainen. Nuoruudessamme kyl mentiin, et olisiko sit kiintiö täynnä...!? Et oikeesti on miehet jotka tosiaan eivät HALUA mennä, uskokaa tai älkää.
Kommentit (6)
ja aivan ihana mies onkin! jos mennään niin molemmat haluaa mennä yhdessä! =) onneksi mulla on käynyt tämän mies-asian suhteen tuuri, toisin kun monella muulla täällä.... =/
Mulle on tärkeätä omat kaverit, ja myös se, että miehellä on kavereita. Aika ankeaa olisi elämä muuten :)
Välillä olen yrittänyt patistaa lähtemään mutta baarit ei kuulemma enää iske. Ja ei ole millään muotoa nössö niin kuin tuossa jo joku haluaa leimata..Omistaa kyllä kavereita ja on ihan sosiaalinen luonne vaikka jostain kumman syystä tykkää perheestään :-)
Oikeasti, mäkin oikein työnnän sitä joskus puoliväkisin ulos tyyliin MENE NYT kerrankin, mutta mies on aina mieluummin kotona mun ja lapsen kanssa ennenkuin lähtee baariin. Kyllä hänellä kavereita on, mutta ehkä se sitten on jonkinlaista epäsosialisuutta, who knows. Minä meillä enemmän käyn kavereitteni kanssa ulkona, minä ehkä 2-3 krt. vuodessa, mies ehkä kerran. Epäsosiaalisuutta tai ei, niin ehdottomasti parempi niin päin, ja ehkä kuitenkin enemmän " normaalia" kuin se, että aikuinen, naimisissa oleva isä hinkuu baariin ja kaveriporukoihin jatkuvasti.
jotka antavat miehen ihan itse päättää menoistaan. En työnnä enkä kiellä. Kotona se sitkeästi jäpittää.
No ihan olet oikeassa. Täällä on nimittäin toinen samanlainen! Hän sanoo nuorena bilettäneensä ja sählänneensä ihan tarpeeksi, ja että kavereita näkee mulloinkin, kun terassilla tai ryyppybileissä.
Mieluummin viettää kuulemma aikaa minu, tyttäremme ja remontin parissa :0).