Yli nelikymppinen! Mitä anti-age voidetta käytät?
Itse siirryin juuri Medik8, mutta aika hurjan kallista, eli en ainakaan jatka sillä. Mitä suosittelet? Itsellä kovin pintakuiva iho.
Kommentit (31)
Äitini käyttää Chanelin iäkkään ihon voiteita. Ne on kuulemma parhaat, koita niitä.
Laita alle Estee Lauderin Advanced Nightwish Repair. Voi laittaa myös aamulla, nimestä huolimatta.
Sen päälle sinulle sopiva kosteusvoide, illalla runsaampi, päivällä kevyempi.
Madaran SOS-sarjan silmänympärysvoide on hyvä lisä.
Medik8 c-vitamiiniseerumi ja sen päälle edullisempi kasvovoide.
Voiteilla ei ainakaan ryppyjä pysty ehkäisemään, joten sen takia turha tuhlailla mielettömiä määriä kalliisiin voiteisiin.
Sen sijaan ihoa tietenkin kannattaa aina kosteuttaa oli nuori tai vanha.
Ryppyihin ainoa tehokas hoito on kauneuskirurgia.
Itse olen 38-vuotias mutta vastaan silti.
Kärsin tosi pintakuivasta ihosta. Meikki näytti hirveältä eikä iho kuultanut ja meikkivoide kasaantui ihohuokosiin.
Ihoni myös rasvoittuu helposti.
Laivalla käydessäni myyjä sai minut ylipuhuttua ostamaan biothermin life plankton essence veden. Olin ostamassa meikkivoidetta joka levittyy ja hän sitten tuota kosteuttavaa vettä mainosti.
Onneksi ostin!
Sitä käytetään vähän kuin seerumia. Ei ole ns kasvovesi. Pullosta kaadetaan kädelle ainetta ja levitetään kasvoille. Sen päälle voi laittaa vielä seerumin ja sitten kosteusvoide.
Huomasin eron ihan muutaman päivän päästä. Nykyään voin käyttää mitä vain meikkivoidetta ja levittyy kauniisti eikä keräänny huokosiin. Ihon väri on myös tasoittunut. Iho ei ole enää pintakuiva!
Tilasin myös sanan sarjan seerumin mutten vakuuttunut siitä. Nyt muutaman päivän ollut ordinaryn hyaluroni 2%-seerumi ja vaikuttaa lupaavammalta.
Kasvovoide vielä hakusessa mutta koen ettei sillä voi enää suuria tuloksia saada kun tuo vesi on niin huippu! Ihan marketin voidetta nyt käyttänyt.
Toinen pullo menossa tuota essence-vettä ja en luovu siitä ikinä!
Tilaa/koita saada käsiin vaikka näyte siitä koska eron tosiaan huomasi tosi nopsaa.
Vielä sen verran täytyy hehkuttaa että laivalla se esittelijä hieroi sitä nestettä kämmenen päälle. Heti huomasi kumpaan käteen sitä laittoi. Kysyin tunnin päästä mieheltäni ja sen jälkeen lapsilta että kumpi käsi näyttää paremmalta ja kaikki näytti sitä johon houtonestettä oli kaadettu. Ei siis ollut vain omassa päässä se vaikutus.
En mitään ilmeisesti :o. Oon 43v ja iltaisin käytän Luonkos-öljykakkua ja sen perään Lumenen sensitive-kasvovettä enkä mitään kosteusvoidetta koska tuo yhdistelmä jättää ihon ihanan kosteutetuksi. Aamuisin puhdistan kasvot kasvovedellä (ja konjac-sienellä välillä) ja sit Lumenen seerumi (sisu) ja Humektan voide. Mulla ei oo juurikaan edes uurteita, iho on jotenki paksu, vissiin geeneissä koska edes mun äidillä joka on 66v ei ole juurikaan ryppyjä (huomaan selkeästi eron kun samanikäisen anoppini kanssa ovat vierekkäin).
Ordinary on halpaa, ja tiettävästi hyvälaatuista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mummoikäisen kannattaisi enää vaivautua? Ei ne miehet yli nelikymppisten perään katsele vaikka olisi mitkä antiaget naamassa.
Voi kuule... sinuna en osoittaisi tietämättömyyttäni. 80 v äitini sanoin: ei se iästä ole kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mummoikäisen kannattaisi enää vaivautua? Ei ne miehet yli nelikymppisten perään katsele vaikka olisi mitkä antiaget naamassa.
Pieleen meni ja kyllä vaan katselee 30v miehet, kun pitää asemansa kunnossa:))
Askorbiinihaposta teen kasvovettä. The ordinaryn happoliuosta. Avitcid-voidetta. Kerran kuukaudessa dermaplaning-hoito.
Lidlin aurinkosuojavoide kerroin 30 sisältää antiagening-ominaisuuksia.Maksoi muistaakseni 3, 50€.Sopii ihme kyllä helposti reagoivalle iholleni .Käytän tuubin kesän aikana ja mietin syksyllä mitä voidetta alkaisin käyttää
Olen käyttänyt 13 v asti aina jotain silmänympärys ja päivävoidetta. Kesällä käytän voidetta, jossa on hyvä suojakerroin. Talvella käytän rasvaisempaa voidetta. Välillä olen käyttänyt myös seerumeita ja esim hyaluonihappo on ollut hyvää. Tärkeintä on, että voide suojaa ja ei ärsytä ihoa. Että voide sopii omalle iholle. Olen käyttänyt vaihtelevasti erihintaisia voiteita. Huomasin noin 40 v, että on ihan sama käyttää vaikka edullisempiakin voiteita, kun ne vain ovat herkälle iholle sopivia. Ryppyjen määrään voiteiden hinnat ei tunnu vaikuttavan. Olen säilynyt hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, miestenhän takia niitä voiteita käytetään 🤭. Kamalaa olisi olla nainen jonka tarkoituksena kaikissa tekemisissään on saada miesten huomio, huh huh.
Aurinkorasva on ainoa joka ehkäisee ryppyjä. Kaikki muu on huijausta.
Käytän Spf50 joka päivä sekä apteekista reseptillä saatavaa tretinoin (A vitamiini) voidetta, joka on todistetusti tuote, jolla on anti aging vaikutuksia, sitä on tituleerattu the golden child of anti aging. Kaupassa myytävät retinolit ovat kaikki huuhaata eikä mitään todisteita, että tehoavat.
Aika monia olen kokeillut läpi niin voiteissa kuin seerumeissa - sekä apteekkikosmetiikka että eri "merkkituotteita" että markettikosmetiikkaa että luonnon kosmetiikkaa. Tällä hetkellä ehdottomaksi suosikiksi ovat nousseet Lumenen Valo-sarjan tuotteet, joissa on C-vitamiinia ja toisessa seerumissa myös hyaluronihappoa. Toimivat omalla ihollani ehdottomasti parhaiten kokeilemistani - etenkin tuo C-vitaiini/hyaloronihapposeerumi on ihan taivaallinen. Retinolituotteitakin kokeilin kärsivällisesti jossain välissä, mutta omalla ihollani niillä ei ollut mitään positiivista vaikutusta mihinkään, joten tällä hetkellä vannon C-vitamiinin nimiin, koska mielestäni oikeasti kirkastaa ihoani.
Lancômen Visionnaire on aivan ylivoimainen.
Cerave tuotteita ja paria ordinary seerumia jotka nekin ovat turhia. Aurinkorasva ainut suoja ikääntymistä vastaan jota pitää käyttää läpivuoden. Ihmiset tuhlaa rahojaan kaiken maailman huijaustuotteisiin ja nykysin on just kehitetty oikein ihohoito rutiineita joihin kuuluu 10 eriäkin tuotetta. Kai nyt jokainen tajuaa miksi jotta ihonhoitotuotteisiin käytetty raha lisääntyisi. Täyteaineilla/Botox ainoastaan saa jo ne tulleet rypyt oikenemaan ei millään rasvoilla. Miksi miehet ei käytä juurikaan mitään rasvoja ja näyttävät useimmat paremmilta vanhemmiten kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Aika monia olen kokeillut läpi niin voiteissa kuin seerumeissa - sekä apteekkikosmetiikka että eri "merkkituotteita" että markettikosmetiikkaa että luonnon kosmetiikkaa. Tällä hetkellä ehdottomaksi suosikiksi ovat nousseet Lumenen Valo-sarjan tuotteet, joissa on C-vitamiinia ja toisessa seerumissa myös hyaluronihappoa. Toimivat omalla ihollani ehdottomasti parhaiten kokeilemistani - etenkin tuo C-vitaiini/hyaloronihapposeerumi on ihan taivaallinen. Retinolituotteitakin kokeilin kärsivällisesti jossain välissä, mutta omalla ihollani niillä ei ollut mitään positiivista vaikutusta mihinkään, joten tällä hetkellä vannon C-vitamiinin nimiin, koska mielestäni oikeasti kirkastaa ihoani.
Ja siis käytän noista sekä puhdistusvaahtoa ja kasvovettä että voiteita ja seerumeita. Aamulla tuo C-vitamiini/hyaluronihapposeerumi ja päälle SK15 päivävoide, illalla se öljyseerumi ja päälle yövoide ja aamuin illoin silmänympärysvoide.
Siirryin korealaistyyppiseen ihonhoitoon. Käytössä on erilaisia seerumeja ja hoitovesiä erilaisiin tarkoituksiin, ikääntymisen merkkejä ehkäisemään on lähinnä c-vitamiiniseerumi (auttaa myös epätasaiseen ihonväriin) ja retinoidi (Ordinary), ihan muutama päivä sitten aloitin käyttämään Timelessin q10-seerumia https://www.timelessha.com/products/coenzyme-q10-serum-1-oz joka vaikuttaa hyvältä. Täytyy kyllä sanoa että useamman tuotteen kerrostaminen on tehnyt ihoni paremmaksi kuin ikinä, juuri tuo pintakuivuus vaivasi ennen minuakin, siitä pääsin kokonaan eroon.