Minkä ikäinen olet ja minkä ikäisiä katsot "sillä silmällä"?
Siinähän se kysymys olikin. Mielenkiinnosta kyselen, minkä ikäisiin minkäkin ikäiset tuntevat vetoa?
Kommentit (91)
Olen 20v nainen en etsi ketään. Olen onnellinen yksin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 20-30v.
Riippuu myös vähän ”käyttötarkoituksesta”; kesäromanssiin 20v paras, elämänkumppaniksi omanikäinen.
Mutta jos puhtaasti fyysistä ja seksuaalista puolta ajatellaan, niin 20-25v on kyllä ihmisen fyysisyyden huippu ja about sen ikäiset on kyllä parhaimman näköisiä.N27
Vanhemmiten sitten mieli muuttuu ja parikymppisetkin alkavat näyttää lapsilta.
Sen näkee sitten, pari 60+ ystävätärtäni on kyllä edelleen tuota mieltä :D
Enkä siis pidä minkään ikäisiä ihmisiä mitenkään ällöttävinä, mut oma maku on vaan toi 20-25 eniten ja olen vain oman iän vuoksi venyttänyt sitä tonne kolmeenkymppiin (oikeasti en pidä suurintaosaa ikäisistäni niin viehättävänä kuin keskimääräistä 22v)
Vierailija kirjoitti:
Mies 34. Etsin ja tapailen naisia lähinnä ikäluokista 25-30 vuotta. Ikähaarukka joustaa herkemmin alas kuin ylös.
Mulla sama, alas joustaa mut ylös ei kyllä
N27
Kranttuna päivänä 16-20. Puutteessa käy jo vähän elähtäneempikin lady aina jopa 25 asti. Kyllähän se vanha totuus on, että 17 hujakoilla nainen on haluttavimmillaan.
Ai siis kenenkään mielestä ei ole paheksuttavaa jos 31v katselee 16 v sillä silmällä? Jos on nainen? Mutta silloin tietysti on paha asia jos katselija on mies.. Jepjep
Olen 40v. Katselen sillä silmällä yleensä suht samanikäisiä miehiä (35-45v). Joskus kolmekymppisiä tai 50-60-vuotiaitakin, jos on tosi kiinnostava yksilö. Ihan nuorista tai tosi vanhoista en ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Ai siis kenenkään mielestä ei ole paheksuttavaa jos 31v katselee 16 v sillä silmällä? Jos on nainen? Mutta silloin tietysti on paha asia jos katselija on mies.. Jepjep
Naisella se jää katsomiseen. Miehellä ei jää.
Vierailija kirjoitti:
Kai ymmärrät että nämä kypsät ja aikuiset naiset ovat vain vähän vauhkoontunut tuosta miesten nuoruuden suosimisesta. Voihan siinä pulla pyörähdellä kurkussa, kun on hummaillessa jättänyt pariutumisen kolmekymppiseksi ja sitten tuleekin salama kirkkaalta taivaalta, kun saa tietää että kelpaa kunnon suhteisiin lähinnä viiskymppisten kanssa.
olen n 26, sillä silmällä katselen miehiä n.24-36-vuotiaita
26v. En ole kovin ulkonäkökeskeinen. Minua viehättävät ominaisuudet kuitenkin löytyvät yleensä 30-40v miehiltä.
Reilu nelikymppinen ja katselen taaperoista murrosikäisiin.