Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen olet ja minkä ikäisiä katsot "sillä silmällä"?

Vierailija
23.06.2020 |

Siinähän se kysymys olikin. Mielenkiinnosta kyselen, minkä ikäisiin minkäkin ikäiset tuntevat vetoa?

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu nelikymppinen ja katselen taaperoista murrosikäisiin.

Vierailija
82/91 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20v nainen en etsi ketään. Olen onnellinen yksin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 20-30v.

Riippuu myös vähän ”käyttötarkoituksesta”; kesäromanssiin 20v paras, elämänkumppaniksi omanikäinen.

Mutta jos puhtaasti fyysistä ja seksuaalista puolta ajatellaan, niin 20-25v on kyllä ihmisen fyysisyyden huippu ja about sen ikäiset on kyllä parhaimman näköisiä.

N27

Vanhemmiten sitten mieli muuttuu ja parikymppisetkin alkavat näyttää lapsilta.

Sen näkee sitten, pari 60+ ystävätärtäni on kyllä edelleen tuota mieltä :D

Enkä siis pidä minkään ikäisiä ihmisiä mitenkään ällöttävinä, mut oma maku on vaan toi 20-25 eniten ja olen vain oman iän vuoksi venyttänyt sitä tonne kolmeenkymppiin (oikeasti en pidä suurintaosaa ikäisistäni niin viehättävänä kuin keskimääräistä 22v)

Vierailija
84/91 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 34. Etsin ja tapailen naisia lähinnä ikäluokista 25-30 vuotta. Ikähaarukka joustaa herkemmin alas kuin ylös.

Mulla sama, alas joustaa mut ylös ei kyllä

N27

Vierailija
85/91 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kranttuna päivänä 16-20. Puutteessa käy jo vähän elähtäneempikin lady aina jopa 25 asti. Kyllähän se vanha totuus on, että 17 hujakoilla nainen on haluttavimmillaan.

Vierailija
86/91 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siis kenenkään mielestä ei ole paheksuttavaa jos 31v katselee 16 v sillä silmällä? Jos on nainen? Mutta silloin tietysti on paha asia jos katselija on mies.. Jepjep

Vierailija
87/91 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v. Katselen sillä silmällä yleensä suht samanikäisiä miehiä (35-45v). Joskus kolmekymppisiä tai 50-60-vuotiaitakin, jos on tosi kiinnostava yksilö. Ihan nuorista tai tosi vanhoista en ole kiinnostunut.

Vierailija
88/91 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai siis kenenkään mielestä ei ole paheksuttavaa jos 31v katselee 16 v sillä silmällä? Jos on nainen? Mutta silloin tietysti on paha asia jos katselija on mies.. Jepjep

Naisella se jää katsomiseen. Miehellä ei jää.

Vierailija
89/91 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät että nämä kypsät ja aikuiset naiset ovat vain vähän vauhkoontunut tuosta miesten nuoruuden suosimisesta. Voihan siinä pulla pyörähdellä kurkussa, kun on hummaillessa jättänyt pariutumisen kolmekymppiseksi ja sitten tuleekin salama kirkkaalta taivaalta, kun saa tietää että kelpaa kunnon suhteisiin lähinnä viiskymppisten kanssa.

Vierailija
90/91 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen n 26, sillä silmällä katselen miehiä n.24-36-vuotiaita

Vierailija
91/91 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

26v. En ole kovin ulkonäkökeskeinen. Minua viehättävät ominaisuudet kuitenkin löytyvät yleensä 30-40v miehiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi