Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen olet ja minkä ikäisiä katsot "sillä silmällä"?

Vierailija
23.06.2020 |

Siinähän se kysymys olikin. Mielenkiinnosta kyselen, minkä ikäisiin minkäkin ikäiset tuntevat vetoa?

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun noi vanhemmat naiset eivät vaan enää kestää eivätkä pysy meidän terveiden nuortn miesten vauhidssa.

Monia harrastuksia eivät hallitse ollenkaan, eikä kunto kestä, nelikymppiselle naiselle menenvän ja liikkuvan 30 vuotiaan miehen elämä on  yksinkertaisisesti liikaa, ei sellaista mitään tulee, kun lapset heillä vielä riesana.

Naisten kannattaa katella aina vanhempia miehiä, niin on paras.

Vierailija
22/91 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v nainen. Katselen sillä silmällä 25-45-vuotiaita miehiä, varsinainen haku kuitenkin rajattu 35-45-vuotiaisiin, koska luulen nuorempien olevan ihan liian lapsellisia minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

26, n. 25–30-vuotias mies kiinnostaa.

Vierailija
24/91 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N23, katson oman ikäsiä miehiä ja naisia, alaraja n. 21 ja yläraja ehkä 26/27

Vierailija
25/91 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44-vuotias ja ilmeisesti puuma. Olen varma, että se liittyy tähän ikään, kun olen alkanut yhtäkkiä huomaamaan nuoret miehet. Heitä siis mieluiten katselen, sellaisia salskeita parikymppisiä. Mutta toki vanhempiakin. ;)

Vierailija
26/91 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

29v sporttinen mies. Katson 35-55v naisia. Oman ikäiset ja nuoremmat naiset ei kiinnosta yhtään. En jaksa enää leikkiä. Haluan Naista enkä teinitytön tasolle jäänyttä hupsua.

Vierailija
27/91 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44v ja parhaimmalta silmissäni näyttävät 30v miehet. On ne niin nättejä!! Mutta katsomiseksi jää. Olen aviossa ikäiseni miehen kanssa. En tunne mitään vetoa itseäni vanhempiin miehiin, ehkä huonon isäsuhteen takia oikein kammottaa ajatus.

Vierailija
28/91 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 32-vuotias nainen ja tunnen vetoa 40-60 vuotiaisiin miehiin.

Miksi näin paljon alapeukkuja?

Vierailija
29/91 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 18v, katselen 30-40v miehiä

Vierailija
30/91 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen 25-37v ja itse olen 33. Katson kyllä vähän nuorempiakin, mutta jos on erittäin hyvännäköinen niin en kehtaa varsin näkyvästi katsella tai ainakaan flirttailla. "Liian nuori" eli 20-24 käy kyllä, jos ei ole "liian" hyvännäköinen minuun verrattuna. 40 alkaa olla kyllä se takaraja, että vaikka olisikin nuorekas ja mukava niin kyllä se aikalailla poikkeus olisi, että minua kiinnostaisi.

Vierailija
31/91 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen N26 ja deittisovelluksissa olen rajannut haun M24-M34. Eniten kiinnostavia on n. 24-30-vuotiaissa miehissä.

Vierailija
32/91 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

26v nainen, katselen 27-40 vuotiaita.

Vierailija
33/91 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

29v sporttinen mies. Katson 35-55v naisia. Oman ikäiset ja nuoremmat naiset ei kiinnosta yhtään. En jaksa enää leikkiä. Haluan Naista enkä teinitytön tasolle jäänyttä hupsua.

Aika lapsellista tuollainen päänaukominen on itseltäsikin. Onkohan tuollainen kypsempien naisten mieleen, mitä luulet? N26

Vierailija
34/91 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso ketään "sillä silmällä". Saatan tietenkin vaikuttua, kun näen komean miehen tai kauniin naisen, mutta ei kyllä tule "se" mieleen.

Vierailija
35/91 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkään, ei vain kiinnosta miehet yhtään (eikä naisetkaan sen puoleen).

Ei ole kiinnostanut oikein koskaan, nuorena nyt vähän sentään tuli silmäiltyä.

Vierailija
36/91 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika lapsellista tuollainen päänaukominen on itseltäsikin. Onkohan tuollainen kypsempien naisten mieleen, mitä luulet? N26

Itseasiassa mua on sanottu ikäistäni kypsemmäksi. Vanhemmat naiset ottaa muhun ihan itse kontaktia ja jäävät juttelemaan, selvinpäin. Olen erittäin lähestyttävä heidän mielestään. Mulla ei ole mitään yhteistä tai puhuttavaa nuorempien naisten kanssa. Itseasiassa tunnen oloni heidän seurassa hyvin vaivaantuneeksi. Vanhemmat naiset antaa että heitä kohdellaan kuin naisia. Heille oven auki pitäminen ei automaattisesti tarkoita että haluan panna heitä.

Vierailija
37/91 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 47 ja katson sopusuhtaisen vartalon ja fyysistä taitavuutta omaavia miehiä. Esim. urheilua on mukava katsoa etenkin livenä, palloilulajeja. Tai beachillä rantalomalla drinkin äärellä jotain lentopalloa shortseissa pelailevia uroksia. Ikänä noin 30 on varmaan paras. Oikeasti en kuitenkaan valitse seuraani siitä mitä (salaa :) katson, vaan lempeä luonne, mutta kuitenkin johtajuus siellä takana vetoaa. Suhteessa olen viisi vuotta vanhemman miehen kanssa.

Vierailija
38/91 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-60v

mies52v

Vierailija
39/91 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M50+, kaikkia täysi-ikäisiä hoikkia naisia tulee vilkaistua, mutta siihen se sitten jääkin. Ei ole harhaluuloja omasta viehätysvoimasta tai kyvykkyydestä nuorempien silmissä. Suurilla seteleillä tuokin varmaan korjaantuisi...

Vierailija
40/91 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 23-45-vuotiaisiin. Olen itse 23v.

Tämä ei silti tarkoita, että alkaisin mitään parisuhdetta rakentaa hurjasti itseäni vanhemman miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi