Minkä ikäinen olet ja minkä ikäisiä katsot "sillä silmällä"?
Siinähän se kysymys olikin. Mielenkiinnosta kyselen, minkä ikäisiin minkäkin ikäiset tuntevat vetoa?
Kommentit (91)
Olen 42-vuotias nainen ja tällä hetkellä parisuhteessa 52-vuotiaan miehen kanssa. Ennen häntä kävin läpi "puumavaiheen", jossa tapailin 23-30-vuotiaita miehiä (olin itse 35-40) . Nyt en voi käsittää, miten... Toisaalta jos tästä eroan, niin +10 vuottakin tuntuu liian paljolta. Oman ikäinen lienee ideaalisin, vaikka toki oma kumppani tällä hetkellä paras vaihtoehto. Kyllä sen ikäeron silti huomaa monessa asiassa.
Hiukan teoreettinen kysymys, kun oma kulta on 41v eikä ole tarvetta muita sillä silmällä katsella.
Noin periaatteessa ikähaarukka olisi varmaankin 35-50 vuotta. Olen itse 45 vuotias mies.
Vierailija kirjoitti:
M21 ja katselen 19-20v tyttösiä...
Those were the days... 😀
Mäkin katselen tadan 16-50v naisia. Osaan tarkalleen tietää milloin ne on täyttänyt 16 ja 50. Siihen loppuu kiinnostus.
38v nainen ja kyllä omanikäiset miehet alkaa olemaan aika rupsahtaneita, että sillä silmällä katselisi. Ehkä siis n. 30-35. Ei sen puoleen, rupsahtanut sitä on itsekin ja parisuhdekin yli parikymppinen, joten ei tässä tosissaan tarvitse muita kuin omaa (nelikymppistä) miestä katsella.
Olen viiskymppinen nainen. En katsele vakavasti minkään ikäisiä miehiä, mutta silmääni, mieltäni ja sieluani miellyttävät eniten parikymppiset miehet. Yllätys :D En kaukaisimmassa mieleni sopukassakaan ajattelisi heitä lähestyväni "siinä mielessä" mutta muuten he ovat mainiota seuraa, pitävät vanhan mamman ajatukset nuorekkaina. Minua pidettäisiin varmasti jonain ällöttävänä puumamummona, jos alkaisin jotain ehdotella, ja ajatus on itsestänikin melkoisen irvokas.
Sinänsä iällä ei ole merkitystä. Jos haluaisin kumppanin, hänen ikänsä olisi sivuseikka. Pääasia olisi, että hän olisi minulle se oikea ja minä hänelle.
Olen viiskymppinen ja katselen omanikäisiäni, noin viitisen vuotta suuntaan tai toiseen. Silloin meillä on yleensä eniten kulttuurisesti yhteistä, eli tunnistetaan samoja populaarikulttuurin ja historian ilmiöitä.
Liian nuoret näyttää lapsilta ja liian vanhat sitten omaishoidettavilta. Oma ikä, paras ikä.
Noin 20-30v.
Riippuu myös vähän ”käyttötarkoituksesta”; kesäromanssiin 20v paras, elämänkumppaniksi omanikäinen.
Mutta jos puhtaasti fyysistä ja seksuaalista puolta ajatellaan, niin 20-25v on kyllä ihmisen fyysisyyden huippu ja about sen ikäiset on kyllä parhaimman näköisiä.
N27
Olen 31 ja jos olisin sinkku niin hakusessa olisi 28-40 vuotias.
Olen 30v nainen ja katseeni hakeutuu pääosin ikäistäni vanhempiin miehiin, haarukka siis ehkä 30-50. Olen tosin poikkeus kaveripiirissäni, moni ystäväni seurustelee vähän itseään nuoremman kanssa.
29-vuotias enkä katsele ketään sillä silmällä.
Mä katson sillä silmällä 20+ ikäisiä. Mutta suhteeseen käy 40+.
N50
55v M. Täytyy myöntää, että kyllä kaupungilla tulee enimmäkseen katottua ikäryhmän 20-30 perään (perään kirjaimellisesti). Toki oma vaimo on samaa ikäluokkaa kanssani (53), enkä hyvää vaihtaisi pois, mutta katsoahan saa...
N37, 28-35 on hyvä ikä miehelle. Ei missään nimessä itseäni vanhempaa, ellei ole ikäistään nuoremman näköinen (ja miehet harvoin ovat, koska eivät käytä aurinkosuojaa tai edes kosteusvoidetta).
Mies 55 ja aika pitkälti oman ikäisiä katselen.
Olen 25. Riippuu ihmisestä. Yleensä varmaan 20-40 haarukalla. Joskus voi tulla vastaan joku todella söpö 18-vuotias tai karismaattinen ja komea 45-vuotias. Parisuhteeseen kelpuutan suunnilleen itseni ikäisen. Oma poikaystäväni onkin vain kuusi vuotta vanhempi.
Kaikkia, jotka silmää miellyttävät. Mistä sitä voi edes tietää kenenkään ikää? Joku parikymppinen voi näyttää kolmekymppiseltä ja 50-v alta nelkyt. En kyllä katso sillä silmällä, koska olen onnellisesti naimisissa, mutta ainahan se päivää piristää kun komistuksen näkee. n51
50 v. Katselen 40-53-vuotiaita mutta en ketä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen 25. Riippuu ihmisestä. Yleensä varmaan 20-40 haarukalla. Joskus voi tulla vastaan joku todella söpö 18-vuotias tai karismaattinen ja komea 45-vuotias. Parisuhteeseen kelpuutan suunnilleen itseni ikäisen. Oma poikaystäväni onkin vain kuusi vuotta vanhempi.
”Vain kuusi vuotta vanhempi” tämä on hauska, kun sekin on niin yksilöllistä mikä kenellekin on paljon ja vähän.
Itselleni kuusi vuotta vanhempi mies on aivan liian vanha, mutta sit pari vuotta nuorempia tai vanhempia pidän käytännössä samanikäisinä.
Ikäero alkaa olla, kun syntymävuosissa on väliä neljä tai enemmän.
Olen siis suunnilleen ikäisesi nainen
Olen N39 ja katson pääasiassa 25-42 ikäisiä. Yleensä kuitenkin alle 40 v. Musta on hyvää vauhtia tulossa puuma.