Minkä ikäinen olet ja minkä ikäisiä katsot "sillä silmällä"?
Siinähän se kysymys olikin. Mielenkiinnosta kyselen, minkä ikäisiin minkäkin ikäiset tuntevat vetoa?
Kommentit (91)
Olen 31 vuotias nainen ja aviomieheni on 48 vuotias. Olen aina pitänyt miehistä jotka ovat paljastuneet vähintään toistakymmentä vuotta vanhemmiksi kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 25. Riippuu ihmisestä. Yleensä varmaan 20-40 haarukalla. Joskus voi tulla vastaan joku todella söpö 18-vuotias tai karismaattinen ja komea 45-vuotias. Parisuhteeseen kelpuutan suunnilleen itseni ikäisen. Oma poikaystäväni onkin vain kuusi vuotta vanhempi.
”Vain kuusi vuotta vanhempi” tämä on hauska, kun sekin on niin yksilöllistä mikä kenellekin on paljon ja vähän.
Itselleni kuusi vuotta vanhempi mies on aivan liian vanha, mutta sit pari vuotta nuorempia tai vanhempia pidän käytännössä samanikäisinä.
Ikäero alkaa olla, kun syntymävuosissa on väliä neljä tai enemmän.Olen siis suunnilleen ikäisesi nainen
Mun mielestä silloin kun on yli 20-vuotias, niin alle 10 vuoden ikäero on ihan normaali. Jos on yli 40-vuotias, niin ei se 10 vuotta ole yhtään mitään. Miksi kumppanin pitäisi olla mahdollisimman saman ikäinen? Ihmiset kehittyvät kuitenkin niin eri tahtia ja ovat eri ikäisinä eri elämänvaiheissa. Mut nää on mielipidekysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 25. Riippuu ihmisestä. Yleensä varmaan 20-40 haarukalla. Joskus voi tulla vastaan joku todella söpö 18-vuotias tai karismaattinen ja komea 45-vuotias. Parisuhteeseen kelpuutan suunnilleen itseni ikäisen. Oma poikaystäväni onkin vain kuusi vuotta vanhempi.
Se sun "poika"ystävä on siis 31v mies eikä mikään poika enää. Itse olen 28v, alle 25v poikia en uskalla katsella kun en halua vaikuttaa ahdistelevalta puumalta. Varovasti tsekkailen 25v aina 55v asti, tosiasiassa flirttailla uskallan vain selkeästi oman ikäisille sinkuille kolmekymppisille eli n. 27-35v.
Niin? Minäkin olen nainen. Silti kutsumme toisiamme poikystäväksi ja tyttöystäväksi, koska aikuisille ei ole samanlaisia vastinesanoja.
Olen 32, ja nuoremmat kiinnostaisi, n. 25 ois aika jees.
Mulla on kuitenkin mies, joka on itseni kanssa samanikäinen, joten en kuitenkaan uutta ole etsimässäkään. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se sun "poika"ystävä on siis 31v mies eikä mikään poika enää. Itse olen 28v, alle 25v poikia en uskalla katsella kun en halua vaikuttaa ahdistelevalta puumalta. Varovasti tsekkailen 25v aina 55v asti, tosiasiassa flirttailla uskallan vain selkeästi oman ikäisille sinkuille kolmekymppisille eli n. 27-35v.
Mäkin täytän kohta 28v enkä tunne oloani yhtään sen vanhemmaksi kuin vaikkapa 22-vuotiaana.
Onnekseni minua lähestyy lähinnä parikymppiset miehet, sillä itsekin katselen edelleen samanikäisiä kuin katselin viisi vuotta sittenkin.
30+ ei ole vaihtoehto, tuntuvat liian vanhoilta.
Naurattaa kyllä, että voit edes kuvitella olevasi mikään ”puuma” noin nuorena ja vieläpä joitain muutaman vuoden nuorempia kohtaan, mutta toisaalta mun ikärasismi toimii jo muutaman vuoden vanhempia kohtaan et makukysymyksiähän nää🤷🏻♀️
Yleensä nuoret naiset nyrpistelevät itseään nuoremmille miehille ja kokevat olevansa jotenkin paljon heitä kypsempiä (lol), itse olen aivan erilainen ja huumorinikin vastaa lähinnä jotain teinipoikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ajattelussa ei ole mitään logiikka. Sinun mielestäsi olisit puuma, jos flirttailisit neljä vuotta nuoremmalle. Mutta sinun kanssa flirttaileva 35-vuotias eli seitsemän vuotta vanhempi on ihan ok?
30v nainen. 25-45 vuotiaita, minua taas katselee ihan teinipojista yli 50 vuotiaisiin miehet.
Olen 57 enkä tietenkään voi tietää, minkä ikäisiä katselemani miehet ovat, mutta arviolta 45-60. En ole haku päällä, olen parisuhteessa, mutta kivannäköisen miehen tottakai noteeraan.
36 nainen olen ja katselen 3-4vuotta nuorempia miehiä ja myös enintään noin 10vuotta vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Katselen 16-30 vuotiaita miehiä
T. N31
Mitäs hyväk sikäyttäjälle muuta?
Ei jaksa kuluttaa aikaa senmoseen.
Vierailija kirjoitti:
Noin 20-30v.
Riippuu myös vähän ”käyttötarkoituksesta”; kesäromanssiin 20v paras, elämänkumppaniksi omanikäinen.
Mutta jos puhtaasti fyysistä ja seksuaalista puolta ajatellaan, niin 20-25v on kyllä ihmisen fyysisyyden huippu ja about sen ikäiset on kyllä parhaimman näköisiä.N27
Vanhemmiten sitten mieli muuttuu ja parikymppisetkin alkavat näyttää lapsilta.
Olen 21-vuotias nainen/tyttö ja katselen 21-26v miehiä.
35. Suhteeseen 33-55. Muuten vain sillä silmällä +25 vuotiaita. Nuoremmat kakaroita.
Vierailija kirjoitti:
Olen 40 vuotias mies ja katselen .. hmm .. noin 16-60 vuotiaita. Hetken pohdinta, koska olen huono arvioimaan ikää ja jo 12 vuotiaat pukeutuvat nykyään kuin Berliinin clubivessojen liepeillä notkuvat narkkihoot.
Hyi helvetti
Mitä sitten "se silmä" tarkittaa? Seksuaalista halua, parisuhdetoideita? Ilman kumpaakaan kykenen toteamaan ihmisestä onko hän komea/kaunis, treenattu tai huolellisesti laittautunut.
Sillä silmällä katson n 40-50 vuotiaita, itse olen 43. Toki katselen mielelläni viehättäviä ihmisiä muutenkin mutten sillä silmällä esim parikymppisiä tai kuuskymppisiä.
Mies 34. Etsin ja tapailen naisia lähinnä ikäluokista 25-30 vuotta. Ikähaarukka joustaa herkemmin alas kuin ylös.