ällöttävimmät vonkausreplat
Anna sitä herkkulettuu, sitä nakkia hörppivää pimpukkaa
Kommentit (962)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaiset runot ja linerit ovat ihan perseestä.
Parempi mennä suoraan asiaan ja kysyä: "Pannaanko?"
Toimiiko toi jollekulle?
Mulle kerran baarissa yks random mies pokalla tuli sanomaan, että sä oot hyvännäköinen, voinko panna sua?. Ei tietenkään irronnut, mutta jäin miettimään, että irtoaako siis tuollaisella joltakulta? Oikeasti?
Riippuu miehen ulkonäöstä. Jos ulkonäköero naiseen verrattuna on riittävän suuri (mies hyvin komea, nainen keskinkertaisen näköinen), voi hyvin toimiakin.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin äijä kävi viemärin avaamassa. Kysyin mitä maksaa, äijä vastasi ei mitään, maksa kun jaksat. 10 vuotta sitten.
Pakko kysyä: annoitko suukon?
Shaft kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella epäkohteliasta kysyä tuolla tavoin? Mikä saa sinut kuvittelemaan, että olisit niin haluttava, että naiset tuosta vaan lähtisivät harrastamaan seksiä kanssasi? Aika ylimielistä.
Parempi on ehdottaa, että "jos maksan sulle 200 € /h, pannaanko?"
Tässä on kysymys uuden lain edellyttämästä suostumukseen perustuvasta panemisesta, jota nimenomaan naiset pitkään vaativat ja viimein saivat lakiin.
Todistustaakka suostumuksesta on luonnollisesti miehellä, ja naisella on tietysti oikeus muuttaa mieltään lennossa ja jopa pari vuotta itse aktin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Yökerhossä: Mitä maksaa? Noh, en ollut kaupan.
Pukumies 500, liivipuku 800.
Morjens, mitä norsu, tarjoos kalja!
Palaako?
Päänpudistus.
Pastillia?
Ei sitäkään.
Hattu kainalossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hattu kainalossa kirjoitti:
Minua miehenä hävettää miesten puolesta.
Miksi ihmeessä sinua hävettää tuntemattomien ihmisten puolesta?
Kun mietin päässäni miten ujo suomalainen mies on, mutta kun on otettu vähän reilummin niin suusta tulee vähän mitä vaan. Mietin noita lausahduksia sellaisella pienellä sössötyksellä ja viinan hajulla höystettynä. Hyi helvetti!
On noita pöhlöjä ehdottelijoita varmaan aika paljon. Ovat olevinaan vitsikkäitä pelimiehiä selvinpäinkin. Nainen on vain joku esine. Tuntemattomista viis mutta tuttu ehdottelija aiheuttaa myötähäpeää. On siinä hyvätkin puolensa. Se asiallinen ehkä hiljainen korjaa potin kun ensin oman elämänsä pelimies on saanut kerättyä epämiellyttävää huomiota. On sattunut itselle monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko toi jollekulle?
Mulle kerran baarissa yks random mies pokalla tuli sanomaan, että sä oot hyvännäköinen, voinko panna sua?. Ei tietenkään irronnut, mutta jäin miettimään, että irtoaako siis tuollaisella joltakulta? Oikeasti?
Riippuu miehen ulkonäöstä. Jos ulkonäköero naiseen verrattuna on riittävän suuri (mies hyvin komea, nainen keskinkertaisen näköinen), voi hyvin toimiakin.
On toiminut, tosin kauniimmilla sanakäänteillä, myös paljon nuorempien kanssa
Jos on riittävän tasokas ja älykäs mies hän voi sanoa mitä vaan ja olla kännissä. Naiset näkee siinä mahdollisuuden pitää hauskaa kun kerrankin on tasokas mies tarjolla. Tavallisista hepuista ei ole niin väliä niitä riittää joka lähtöön eikä tee vaikutusta.
Huonolla Suomella varustettu ulkomaalaisen suusta " ana pilu".
Helppo juttu. Housut kintuissa itkee ja vemppaa, niin aika kovaluonteinen nainen pitää olla, jos ei pinppaa irtoo. Toisaalta, lopputulema on minun kohdallani sama. Nainen menetti elämänsä superpanon.
T: Santeri 26v Kuhmo
Juhannusaatto juopotellessa kaupungilla. Tyttö tuli kysymään, lähdenkö seuraksi puskapissalle kun hän ei uskalla yksin. Reissu päättyi suikkariin ja olemme olleet yhdessä yli 25 vuotta. Tosi tarina.
Y2K oli ihanaa aikaa, silloin pantiin eikä paheksuttu tai pahoitettu mieltä joka hiton asiasta. M43
"Olet kaunis vaikka sinulla on pienet tissit." Ei herunut jostain syystä, vaikka oli niin hyvä iskurepla ja kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Juhannusaatto juopotellessa kaupungilla. Tyttö tuli kysymään, lähdenkö seuraksi puskapissalle kun hän ei uskalla yksin. Reissu päättyi suikkariin ja olemme olleet yhdessä yli 25 vuotta. Tosi tarina.
Y2K oli ihanaa aikaa, silloin pantiin eikä paheksuttu tai pahoitettu mieltä joka hiton asiasta. M43
Olin nuori vuonna 2000. Voin vakuuttaa, että silloinkin me paheksuimme ahdistelijoita - niitä ällöjä tyyppejä, jotka yrittivät mukahauskoja tai limaisia vonkausreploja ja luulivat, että "ei" tarkoittaa "jankkaa lisää".
Ihan sama koska kukaan ikinä edes nuoruudessa yrittänyt iskeä baareissa,vaikka ois kuinka meikannut ja laittautunut, kerran yksi mies kyl tarjosi kaljat mutta ihan ilman mitään taka ajatuksia,halus vaan juttuseuraa mut ei tapailtu koska halus vaan silloin baarissa muuten vaan jutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon naiselle matalalla monotoomisella äänelllä:
Jos et sä anna mulle pilluu, niin mä tapan itteni.T.Skäbä
Kuole sitten.
Jep. Yleensä nää ei kyl tapa itseään kunhan draamailevat.
Nuoruudessani yks jätkä pyysi: Näytä tissit. Kieltäydyin. Jätkä alkoi inumaan ihme äänellä: Pliiiis, pliiiiiiiiis, pliiiiiiiiiiiiis!
Moi.
Tuo on paras iskurepla. Aina irtoaa.
Mikäs herkkudonitsi siinä pojalla ois tarjolla...
Kuole sitten.