Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ällöttävimmät vonkausreplat

Vierailija
23.06.2020 |

Anna sitä herkkulettuu, sitä nakkia hörppivää pimpukkaa

Kommentit (962)

Vierailija
921/962 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan, että haluat imarrella ja osoittaa, että olen viehättävä. En kuitenkaan halua tutustua syvemmin enkä luottaa mieheen, joka ensi töikseen laukoo minulle seksuaalisia kommentteja. Enkä siis harrastaa seksiä, mihin noilla kommenteilla varmasti pyritään.

Vierailija
922/962 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat niitä tilanteita, joissa saa joko imartelevaa palautetta tai kokee häirintää, mutta ei näistä vakavaa suhdetta synny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/962 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukseksi ulkomaalaiselta mieheltä toteamukseen, että minulla on jo miesystävä: "Jos minä olisin miehesi, pesisin sinun jalkasi, jonka jälkeen joisin sen pesuveden!" Tuo kaikista elämäni aikana kokemistani iskuyrityksistä ehdottomasti se onnettomin tapahtui kaiken lisäksi yliopiston kirjastossa talvella, ja olin tuolloin ollut sisätiloissa talvisaappaat jalassa jo pari tuntia... 🤢🤮

Vierailija
924/962 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos näistä vinkeistä. Yritän tänään baarissa jos vaikka lykästäisi.

Vierailija
925/962 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon naiselle matalalla monotoomisella äänelllä:

Jos et sä anna mulle pilluu, niin mä tapan itteni.

T.Skäbä

Etkö Skäbä osaa kirjoittaa oikein "monotonisella"? 

Vierailija
926/962 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos näistä vinkeistä. Yritän tänään baarissa jos vaikka lykästäisi.

O h no. Toivottavasti ei satuta samaan baariin. Järvenpää on mun alue!

Vierailija
927/962 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon käytöstapojen ja kotikasvatuksen puutetta.

Vierailija
928/962 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden repliikkien perusteella ei voi sanoa, että olisimme sivistysvaltio. Perheet eivät ilmeisesti pysty välittämään lapsilleen toisen ihmisen huomioimista, kunnioittamista ja käytöstapoja. Puuttuu "välittämisen välittäminen". Aivan alkeellisetkin käytöstavat ja keskustelutaidot ovat hukassa.

Vierailija
929/962 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden repliikkien perusteella ei voi sanoa, että olisimme sivistysvaltio. Perheet eivät ilmeisesti pysty välittämään lapsilleen toisen ihmisen huomioimista, kunnioittamista ja käytöstapoja. Puuttuu "välittämisen välittäminen". Aivan alkeellisetkin käytöstavat ja keskustelutaidot ovat hukassa.

Samaan johtopäätökseen täälläkin tultu. Valitettavasti. Omien vanhempieni lapsuudessa ja nuoruudessa se tietynlainen kohteliaisuus muita ihmisiä kohtaan saattoi olla jopa väkivalloin aikaan saatu. Eli tavallaan olit kunnolla tai itkit ja olit kunnolla. Sittemmin on tullut tavallaan vastareaktiona vapaampaa kasvatusta, jossa mitään ei opeteta kotona. Ei edes niitä alkeellisia käytöstapoja. Tällä hetkellä vanhemmiksi tulevilla on aika paljon vaikeuksia asiallisessa käyttäytymisessä. Oli se sitten muiden huomioimista tai sitä että ei oleteta kaiken pyörivän sen oman navan ympärillä. Vähän pelottaa, millaisia ihmisiä näiden lapsista kasvaa.

Vierailija
930/962 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin äijä kävi viemärin avaamassa. Kysyin mitä maksaa, äijä vastasi ei mitään, maksa kun jaksat. 10 vuotta sitten.

Vierailija
931/962 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuessani ensimmäistä kertaa poissa vanhempieni luota eräs keski-ikäinen setä sai minut tilanteeseen, jossa hän oli kanssani kahden, suuteli väkisin ja ikäni kerrottuani kuittasi muka imarrellen, että "20? Mä luulin, että olet joku 18!", mikä jälkikäteen ajateltuna teki tilanteesta vielä vastenmielisemmän.

Samainen äijä sanoi vielä sellaisia latteuksia kuin "tuntuu kuin olisimme tunteneet koko ikämme" ja "voisin suudella sinua 1000 kertaa, eikä sekään riitä". Pahinta oli, että kyseinen äijä asui alakerran naapurinani opiskelija-asuntolassa. Sillä oli vaimo ja pieniä lapsia toisessa kaupungissa. Pääsin tyypistä lopulta onneksi eroon. 

Vierailija
932/962 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ant mii. Kou mai ruum faki-faki. Joor män gou, vii gou mai ruum.

Timo Järvilahti, kesk.

Vierailija
933/962 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmaan tavaralle joku hinta.

Aki Palsanmäki, huutokauppakeisari.

Vierailija
934/962 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä lukiessa kirkastuu miksi syntyvyys on Suomessa laskussa.

Sulta on tainnut mennä ohi vonkauskulttuurin syvin olemus. Kyseessä on pääsääntöisesti ns. yhden illan juttu.

Lapsentekotalkoot oli enempi SDP:n setämiesten juttu. Muistaakseni Antti Reinin ehdotus ei saanut suurtakaan kannatusta puolueen naisoletettujen keskuudessa.

Vierailija
935/962 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei halua olla kenenkään paremman puutteessa pano, miestäpä moinen ei haittaisi kunhan pannaan.

Lieneekö tuossa tosielämässä aikuisten kesken suurtakaan eroa.

Se että panee tai suostuu pantavaksi, vaikkei itseä oikeastaan kiinnosta, edellyttää yleensä jotakin muuta syytä, esimerkiksi parisuhdetta ja siihen liittyvää kiitymystä. Ukkomiehet tekevät yhtä ja toista pukille päästäkseen, mutta ehkä ei mennä nyt siihen.

Se että panee ketä tahansa tai tarjoutuu kenen tahansa pantavaksi, johtuu yleensä ihan fyysisestä tarpeesta ja halusta sen tyydyttämiseen.

Muitakin syitä toki ihmisten korvien välistä löytyy, mutta tuo jälkimmäinen selittää kyllä valtaosan vonkkaustilanteista. Muuta ei yleensä ole tarjolla.

Vierailija
936/962 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetään paneen.

-- tuntematon rock-kukko tai -kana

Nice. How much?

-- tuntematon eurojackpot-voittaja

Vierailija
937/962 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetään paneen.

-- tuntematon rock-kukko...

Tampereelta?

Vierailija
938/962 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vonkausrepla voi iskeä huumoriin, mutta romanttista kiinnostusta ja vetovoimaa se ei välttämättä herätä.

Ei ole kyllä taida olla tarkoituskaan. Katotaan se pano ensin.

Vierailija
939/962 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuon perseen kun saisi syliin ilman housuja!"

Puolituttu viisikymppinen ukko kun itse olin 15. Suuttui vielä kun en innostunutkaan.

Vierailija
940/962 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kirjoittaa jotain mitä on OIKEASTI joskus sanottu?

Mun tekis mieli tota noin ja osoitti samalla etusormella mun jalkoväliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan