Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ällöttävimmät vonkausreplat

Vierailija
23.06.2020 |

Anna sitä herkkulettuu, sitä nakkia hörppivää pimpukkaa

Kommentit (962)

Vierailija
501/962 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilta saadut repliikit: "Seisooks sulla?" ja "Onks sulla kortsuja?". Molemmat päättyivät taksikyytiin ja yhteiseen yöhön.

Jos on natsatakseen niin natsaa, ei väliä kumpi aloitteellinen ja miten. Jos ei natsaa niin ei natsaa reploillakaan.

Vierailija
502/962 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän lähetä heittämään patonkia messuhalliin !

Ei ellet ole ko. naisesta tarpeeksi komea, kiihottava ja sexy, mikään lässytys ei näitä ominaisuuksia korvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
503/962 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri kertoi nuorena jonkun kundin sanoneen: ”Pannaanko pissivehkeet yhteen”.

Tuosta on vaikea enää laskea tasoa. 🙄

P:lle terkkuja jos tunnistat itsesi… 😘

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
504/962 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Tässä olisi kestävä, kova ja iso. Kiinnostaako?”

Kiinnosti, koska mies, jossa se oli kiinni, oli u.p.e.a. Ja hauska sekä hyvä keskustelija. Tämä selvisi myöhemmin. Onneksi lähdin mukaansa, olen sillä reissulla jo ollut 23 vuotta :D

Vierailija
505/962 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat satasen jos nuolet mut taivaaseen

Vierailija
506/962 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin kerran baarissa mieheltä jonka kanssa oli silmäpeliä, että lähdetäänkö meille kattoo mun haulikkoa? Lähti mukaan, unohtui tsekata se haulikko.

Vierailija
507/962 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista yhtään erityisen huonoa vonkausta, minuun toimii maailman surkeimmatkin lainit jos tyyppi on muuten kiinnostava - ja jos ei ole niin kaikki iskureplat on tuomittu epäonnistumaan.

Vierailija
508/962 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista yhtään erityisen huonoa vonkausta, minuun toimii maailman surkeimmatkin lainit jos tyyppi on muuten kiinnostava - ja jos ei ole niin kaikki iskureplat on tuomittu epäonnistumaan.

Näin se on.

Vierailija
509/962 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et anna, niin käy niinku Käläviällä ...

Vierailija
510/962 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ny, mä tiedän et sul on!

Vierailija
511/962 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä, naimisissa oleva kahden lapsen äiti, olin torjunut nuorehkon miehen lähestymisen, tämän kanssa samassa seurueessa juhlinut heppu nykäisi hihasta: "Kuule kun ton J:n pitkäaikainen avovaimo jätti sen just ja se on ihan rikki, niin etkö nyt vois vähän jeesaa kaveria. Kun se sai sultakin pakit niin se puhuu jo ihan levottomia. Että kyllä sun nyt pitäis antaa sille kun me pelätään että se tekee itelleen jotain." No ei kiitos sittenkään.

Vierailija
512/962 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Saisiko Pukki piparia?”

Tottakai, kun näin kauniisti pikkujouluaikaan pyysi.

Vierailija
513/962 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amppu joo kirjoitti:

Kysyin kerran baarissa mieheltä jonka kanssa oli silmäpeliä, että lähdetäänkö meille kattoo mun haulikkoa? Lähti mukaan, unohtui tsekata se haulikko.

Hui, minusta tuollainen kutsu ventovieraalta olisi ennemminkin pelottava. Vähän kuin hanskakuristaja kyselisi kotiinsa katselemaan uusia viininpunaisia Mutkan käsineitään.

Muutenkin ihmetyttää, että miten ihmiset uskaltaa mennä jonkun randomin matkaan ravintolasta? Ja humalassa. Eikö yhtään mietitytä, että entä jos se tyyppi onkin jonkinsortin persoonallisuushäiriöinen, josta kuoriutuu kotonaan joku hirviö?

Vierailija
514/962 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän että sä oot meloja ja nyt tämä tyttö haluaa melaa mekkoon.

Ei saanut minulta ainakaan.

Vierailija
515/962 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se naisille tuo nussiminen vaikeaa. Haluavat itsekin sitä ja ynisevät onnesta kun kullilla työntelee mutta koko homma saattaa kaatua alkumetreillä siihen ettei iskurepliikki satu miellyttämään. Kannattaisi pitää mielessä, että kyllä se pillussakin hyvältä tuntuu joten onkohan ihan pakko olla noin lapsellinen.

No, kun ei tunnu. Huono seksi tuntuu samalta kuin juurihoito hammaslääkärissä, joten naiset yrittävät olla mahdollisimman tarkkoja siitä että saisivat edes välttävää seksiä. Hyvästä seksistä on huutava pula.

Vierailija
516/962 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun minä, naimisissa oleva kahden lapsen äiti, olin torjunut nuorehkon miehen lähestymisen, tämän kanssa samassa seurueessa juhlinut heppu nykäisi hihasta: "Kuule kun ton J:n pitkäaikainen avovaimo jätti sen just ja se on ihan rikki, niin etkö nyt vois vähän jeesaa kaveria. Kun se sai sultakin pakit niin se puhuu jo ihan levottomia. Että kyllä sun nyt pitäis antaa sille kun me pelätään että se tekee itelleen jotain." No ei kiitos sittenkään.

Mikset antanut?

Vierailija
517/962 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se naisille tuo nussiminen vaikeaa. Haluavat itsekin sitä ja ynisevät onnesta kun kullilla työntelee mutta koko homma saattaa kaatua alkumetreillä siihen ettei iskurepliikki satu miellyttämään. Kannattaisi pitää mielessä, että kyllä se pillussakin hyvältä tuntuu joten onkohan ihan pakko olla noin lapsellinen.

Ällöttävää, virheellistä ja taas pelkästään omasta minäminäminä-näkökulmasta ulistua mansplainaamista.

Jos ja kun homma kaatuu alkumetreillä tai myöhemmin, niin sinä et ole himoittu, vonkareploillasi ei väliä.

Vierailija
518/962 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kun ei tunnu. Huono seksi tuntuu samalta kuin juurihoito hammaslääkärissä, joten naiset yrittävät olla mahdollisimman tarkkoja siitä että saisivat edes välttävää seksiä. Hyvästä seksistä on huutava pula.

Ja hyvistä sosiaalisesti ja teknisesti taitavista, naisen huomioivista partnereista, jotka eivät juoruile asiasta.

Vierailija
519/962 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaiset runot ja linerit ovat ihan perseestä.

Parempi mennä suoraan asiaan ja kysyä: "Pannaanko?"

Toimiiko toi jollekulle?

Mulle kerran baarissa yks random mies pokalla tuli sanomaan, että ”sä oot hyvännäköinen, voinko panna sua?”. Ei tietenkään irronnut, mutta jäin miettimään, että irtoaako siis tuollaisella joltakulta? Oikeasti?

No, voisin kuvitella, ettei se siitä replasta ole niin kiinni vaikka tietenkin loukkauksella voi pilata saumansa toki, mutta jos niitä ei ollut alunpitäenkään, niin ei se tilanne sillä nokkelalla sutkautuksella parane.

Vierailija
520/962 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Jeesus mitä yrityksiä. Ei tarvi ihmetellä miksi syntyvyys on Suomessa laskussa ja monet elää mieluimmin yksin kun tarjonta baareissa on tällaista.

Ikinä ole tarvinnut mitään reploja edes käyttää ja on saanut seksiä. Vain urpot, juntit, ääliöt ja muuten idiootit laukovat tuollaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi