ällöttävimmät vonkausreplat
Anna sitä herkkulettuu, sitä nakkia hörppivää pimpukkaa
Kommentit (962)
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän lähetä heittämään patonkia messuhalliin !
Ei ellet ole ko. naisesta tarpeeksi komea, kiihottava ja sexy, mikään lässytys ei näitä ominaisuuksia korvaa.
Yksi kaveri kertoi nuorena jonkun kundin sanoneen: ”Pannaanko pissivehkeet yhteen”.
Tuosta on vaikea enää laskea tasoa. 🙄
P:lle terkkuja jos tunnistat itsesi… 😘
🇺🇦🇮🇱
”Tässä olisi kestävä, kova ja iso. Kiinnostaako?”
Kiinnosti, koska mies, jossa se oli kiinni, oli u.p.e.a. Ja hauska sekä hyvä keskustelija. Tämä selvisi myöhemmin. Onneksi lähdin mukaansa, olen sillä reissulla jo ollut 23 vuotta :D
Saat satasen jos nuolet mut taivaaseen
Kysyin kerran baarissa mieheltä jonka kanssa oli silmäpeliä, että lähdetäänkö meille kattoo mun haulikkoa? Lähti mukaan, unohtui tsekata se haulikko.
En muista yhtään erityisen huonoa vonkausta, minuun toimii maailman surkeimmatkin lainit jos tyyppi on muuten kiinnostava - ja jos ei ole niin kaikki iskureplat on tuomittu epäonnistumaan.
Vierailija kirjoitti:
En muista yhtään erityisen huonoa vonkausta, minuun toimii maailman surkeimmatkin lainit jos tyyppi on muuten kiinnostava - ja jos ei ole niin kaikki iskureplat on tuomittu epäonnistumaan.
Näin se on.
Jos et anna, niin käy niinku Käläviällä ...
Kun minä, naimisissa oleva kahden lapsen äiti, olin torjunut nuorehkon miehen lähestymisen, tämän kanssa samassa seurueessa juhlinut heppu nykäisi hihasta: "Kuule kun ton J:n pitkäaikainen avovaimo jätti sen just ja se on ihan rikki, niin etkö nyt vois vähän jeesaa kaveria. Kun se sai sultakin pakit niin se puhuu jo ihan levottomia. Että kyllä sun nyt pitäis antaa sille kun me pelätään että se tekee itelleen jotain." No ei kiitos sittenkään.
”Saisiko Pukki piparia?”
Tottakai, kun näin kauniisti pikkujouluaikaan pyysi.
Amppu joo kirjoitti:
Kysyin kerran baarissa mieheltä jonka kanssa oli silmäpeliä, että lähdetäänkö meille kattoo mun haulikkoa? Lähti mukaan, unohtui tsekata se haulikko.
Hui, minusta tuollainen kutsu ventovieraalta olisi ennemminkin pelottava. Vähän kuin hanskakuristaja kyselisi kotiinsa katselemaan uusia viininpunaisia Mutkan käsineitään.
Muutenkin ihmetyttää, että miten ihmiset uskaltaa mennä jonkun randomin matkaan ravintolasta? Ja humalassa. Eikö yhtään mietitytä, että entä jos se tyyppi onkin jonkinsortin persoonallisuushäiriöinen, josta kuoriutuu kotonaan joku hirviö?
Mä tiedän että sä oot meloja ja nyt tämä tyttö haluaa melaa mekkoon.
Ei saanut minulta ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
On se naisille tuo nussiminen vaikeaa. Haluavat itsekin sitä ja ynisevät onnesta kun kullilla työntelee mutta koko homma saattaa kaatua alkumetreillä siihen ettei iskurepliikki satu miellyttämään. Kannattaisi pitää mielessä, että kyllä se pillussakin hyvältä tuntuu joten onkohan ihan pakko olla noin lapsellinen.
No, kun ei tunnu. Huono seksi tuntuu samalta kuin juurihoito hammaslääkärissä, joten naiset yrittävät olla mahdollisimman tarkkoja siitä että saisivat edes välttävää seksiä. Hyvästä seksistä on huutava pula.
Vierailija kirjoitti:
Kun minä, naimisissa oleva kahden lapsen äiti, olin torjunut nuorehkon miehen lähestymisen, tämän kanssa samassa seurueessa juhlinut heppu nykäisi hihasta: "Kuule kun ton J:n pitkäaikainen avovaimo jätti sen just ja se on ihan rikki, niin etkö nyt vois vähän jeesaa kaveria. Kun se sai sultakin pakit niin se puhuu jo ihan levottomia. Että kyllä sun nyt pitäis antaa sille kun me pelätään että se tekee itelleen jotain." No ei kiitos sittenkään.
Mikset antanut?
Vierailija kirjoitti:
On se naisille tuo nussiminen vaikeaa. Haluavat itsekin sitä ja ynisevät onnesta kun kullilla työntelee mutta koko homma saattaa kaatua alkumetreillä siihen ettei iskurepliikki satu miellyttämään. Kannattaisi pitää mielessä, että kyllä se pillussakin hyvältä tuntuu joten onkohan ihan pakko olla noin lapsellinen.
Ällöttävää, virheellistä ja taas pelkästään omasta minäminäminä-näkökulmasta ulistua mansplainaamista.
Jos ja kun homma kaatuu alkumetreillä tai myöhemmin, niin sinä et ole himoittu, vonkareploillasi ei väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kun ei tunnu. Huono seksi tuntuu samalta kuin juurihoito hammaslääkärissä, joten naiset yrittävät olla mahdollisimman tarkkoja siitä että saisivat edes välttävää seksiä. Hyvästä seksistä on huutava pula.
Ja hyvistä sosiaalisesti ja teknisesti taitavista, naisen huomioivista partnereista, jotka eivät juoruile asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaiset runot ja linerit ovat ihan perseestä.
Parempi mennä suoraan asiaan ja kysyä: "Pannaanko?"
Toimiiko toi jollekulle?
Mulle kerran baarissa yks random mies pokalla tuli sanomaan, että ”sä oot hyvännäköinen, voinko panna sua?”. Ei tietenkään irronnut, mutta jäin miettimään, että irtoaako siis tuollaisella joltakulta? Oikeasti?
No, voisin kuvitella, ettei se siitä replasta ole niin kiinni vaikka tietenkin loukkauksella voi pilata saumansa toki, mutta jos niitä ei ollut alunpitäenkään, niin ei se tilanne sillä nokkelalla sutkautuksella parane.
Voi Jeesus mitä yrityksiä. Ei tarvi ihmetellä miksi syntyvyys on Suomessa laskussa ja monet elää mieluimmin yksin kun tarjonta baareissa on tällaista.
Ikinä ole tarvinnut mitään reploja edes käyttää ja on saanut seksiä. Vain urpot, juntit, ääliöt ja muuten idiootit laukovat tuollaista.
Jos on natsatakseen niin natsaa, ei väliä kumpi aloitteellinen ja miten. Jos ei natsaa niin ei natsaa reploillakaan.