Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa pukeutua 43 vuotiaani toppiin ja farkkuminihameeseen?

Vierailija
23.06.2020 |

Tyttäreni on 18 ja hänellä on samanlainen minihame kuin 43 v ystävälläni. 😂.

Itse pukeudun polvipituisiin mekkoihin. Olenko siis tätimäinen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa minusta (miehestä) yleensä katsoa sopivuuta mieluummin enempi peilistä kuin henkkaeihin kirjatusta synymävuodesta. Hieman toki kannattaa myös arvioida, että mihin farkkuhameessa aikoo mennä.-  Vertailun vuoksi vaikka sitten niin, että kylä minä 40+ vuotias mies voin mennä lähikauppaan osoksille farkkusortseissa ja t-padassa mutta en minä enää kehtaisi mennä siisteimmissäkään sortseissa ystäväni häihin. Sen sijaan 18 vuotias nuori saattaisi näin mahd. tehdä. (-Riippuu hieman mitä muuta olisi hänen päällään)  

Shortseissa häihin?! Ei todellakaan okei, ei yhtään minkään ikäisenä, ei koskaan. Huh.

Oletpa sinä konservatiivi. - Saanko -ymmärtämättömänä miehenä- kysyä, että mikä vika tai puute on siisteissä ja puhtaissa sortseissa 18 vuotiaan  nuorenhääveraan asun osana; olettaen samalla että asun ylä osa on kyllin juhlava ja siisti/ tilnateeseen sopiva verrattuna vaikka siihen, että sortsien asemasta 18 vuotiaalla olisi yllään lyhyhelmainen hame/ minihame kesähäissä?   

Jännää, jos olen asiassa erityisen konservatiivinen, kun en kuitenkaan ole edes 30 vuotta täyttänyt.

Mielestäni häihin menee naiset juhlamekossa ja miehet puvussa, ihan kaiken ikäiset. En veisi edes omaa 4-vuotiasta lastani missään shortseissa tai college-housuissa häihin, vaan ostaisin juhlavaatteet. Minihame ei tosiaan ole naisellakaan ok hääasu. Juhlava, yhteensopiva hameen ja jakun yhdistelmä voi olla, mutta ei sekään saa olla mikään superlyhyt minihame.

On olemassa niin köyhiä työttömiä minimityöttömyyskorvauksella ettei tosiaankaa ole rahaa ostaaa mitään juhlavermeitä niin sanoisitko heille ettei ole mitään tulemista juhliin? Mulle ei merkitse mitään tiukka pukeutumiskoodi ja kapinoin sitä vastaan. En aio tuhlata rahaa yhtään kenenkään juhlia varten vaatetukseen. Menen samoissa vaatteissa kun menen tavarataloonkin ruoka ostoksille. Jos ei kelpaa niin ei tarvitse kutsuja lähetellä. Ei olisi edes 50 euron lahjaankaan rahaa koska se on viikon ruokaraha ja viikko pitäisi olla nälässä jonkun kakunpalan ja pullan takia tai yhden päivän safkan takia. Elikkä tuolta luonnosta keräisin kukkakimpun ja jotain halpaa keksisin lahjaksi. No eipä ole niitä kutsujakaan tullut kun sukulaiset tietävät tulotasoni. Kyllä ne kutsut menevät sinne kenelläkä on varaa pelleillä puvustoillaan ja tulee isoja rahalahjoja. 

Vierailija
22/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa siinä on? Saa pukeutua jos on hyvä kroppa ja tasokas muutenkin ja saa vaikkei olisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jos näyttää hyvältä niissä ja ko. pukeutuminen on tilanteeseen sopivaa.

Vierailija
24/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkuhupaisaa on kun viisikymppiset on ananastukissaan, pikkutoppi ja minihame. Väkisinkin hymyilyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme