Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa pukeutua 43 vuotiaani toppiin ja farkkuminihameeseen?

Vierailija
23.06.2020 |

Tyttäreni on 18 ja hänellä on samanlainen minihame kuin 43 v ystävälläni. 😂.

Itse pukeudun polvipituisiin mekkoihin. Olenko siis tätimäinen?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma asia. Jos kroppa antaa myöden, niin siitä vaan. Itse en olisi pukeutunut niin edes teininä - ei asuun sopiva kroppa, mutta ei toisaalta kiinnostustakaan...

Vierailija
2/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sopii ko. henkilölle, miks ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolompaa on lajitella vaatekappaleita iän perusteella, ja tuntea noloutta ihan tavallisten vaatteiden käyttämisestä.

Vierailija
4/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkutakki ja farkkuhame ovat kammottavia. Housuissa se toimii. Sinulla on keskipituinen mekko, miltei lyhyt.

Vierailija
5/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se nyt vähän säälittävää. Miksi itseään pitää yleensä esitellä kaikille. Tyylikäs nainen ei pukeudu ikinä minihameeseen mut aina löytyy näitä valkoroskia, jotka kuvittelevat olevansa rohkeita ja saavat jotain käsittämätöntä tyydytystä, että joku saa heistä irstaita ajatuksia. Yök.

Vierailija
6/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olisi noloa? Tuo, että tietyt vaatteet/asiat "kuuluisivat" tietyn ikäisille on ihmisten keksimä juttu. Yhteiskunnan aivopesua.

Vierailija
7/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa minusta (miehestä) yleensä katsoa sopivuuta mieluummin enempi peilistä kuin henkkaeihin kirjatusta synymävuodesta. Hieman toki kannattaa myös arvioida, että mihin farkkuhameessa aikoo mennä.-  Vertailun vuoksi vaikka sitten niin, että kylä minä 40+ vuotias mies voin mennä lähikauppaan osoksille farkkusortseissa ja t-padassa mutta en minä enää kehtaisi mennä siisteimmissäkään sortseissa ystäväni häihin. Sen sijaan 18 vuotias nuori saattaisi näin mahd. tehdä. (-Riippuu hieman mitä muuta olisi hänen päällään)  

Vierailija
8/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luumusukkien on syytä verhota itsensä kaapuun.

Vierailija
9/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksipä ei jos on kuuma milffi. Itse tykkään todella paljon vanhemmista naisista. Tuohon lookkiin vielä pörrö tukka ja korkkarit ja mä huudan sulle anna mami sitä hyvää juttuu!

Vierailija
10/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi noloa, mutta ei oikein sopivaakaan. Toppi on mielestäni alusvaate. Farkkuminihame sukkahousujen tai legginssien kanssa voi olla hyvinkin tyylikäs.

Vierailija
11/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa minusta (miehestä) yleensä katsoa sopivuuta mieluummin enempi peilistä kuin henkkaeihin kirjatusta synymävuodesta. Hieman toki kannattaa myös arvioida, että mihin farkkuhameessa aikoo mennä.-  Vertailun vuoksi vaikka sitten niin, että kylä minä 40+ vuotias mies voin mennä lähikauppaan osoksille farkkusortseissa ja t-padassa mutta en minä enää kehtaisi mennä siisteimmissäkään sortseissa ystäväni häihin. Sen sijaan 18 vuotias nuori saattaisi näin mahd. tehdä. (-Riippuu hieman mitä muuta olisi hänen päällään)  

Shortseissa häihin?! Ei todellakaan okei, ei yhtään minkään ikäisenä, ei koskaan. Huh.

Vierailija
12/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin sen topin vaikkapa t-paitaan. Sitten olisi ok asu 43vuotiaalle.

Vierailija
13/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ei, kunhan ei näytä tältä:

https://fi.pinterest.com/pin/328833210275131110/

Muutenkin aina kun keski-ikäiset naiset kertovat olevansa kovin nuorekkaita kun on kroppakin kunnossa, mieleeni tulee Pokka pitää Rose :D

Vierailija
14/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa, enpä tiedä.

Farkkuhametta minulla ei ole, mutta ostin juuri farkkushortsit, jotka ovat lyhyemmät kuin se sinun polvipituinen hameesi. Aion käyttää shortseja yleisillä paikoilla. Oikeastaan ei edes kiinnosta tietää, pitääkö joku konservatiivinen tiukkapipo pukeutumistani sopivana vai ei. Aivan sama. Märehdi sinä sitä negatiivisuuttasi, minä nautin kesästä.

N55

Vierailija
15/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkuhameen alle stay-upit niin ei ole yhtään noloa.

Vierailija
16/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kauhistella noita farkkushortseja, suoraan 80-90-luvulta.

Vierailija
17/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shortseissa häihin?! Ei todellakaan okei, ei yhtään minkään ikäisenä, ei koskaan. Huh.

Oletpa sinä konservatiivi. - Saanko -ymmärtämättömänä miehenä- kysyä, että mikä vika tai puute on siisteissä ja puhtaissa sortseissa 18 vuotiaan  nuorenhääveraan asun osana; olettaen samalla että asun ylä osa on kyllin juhlava ja siisti/ tilnateeseen sopiva verrattuna vaikka siihen, että sortsien asemasta 18 vuotiaalla olisi yllään lyhyhelmainen hame/ minihame kesähäissä?   

Vierailija
18/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minulla sellaista kroppaa että mennään yläosa ja alaosa verhoamatta. Olen löytänyt löysiä ja vilpoisia viskoosisia ohuita pitkiä hameita ja tunikoita niin ettei tarvitse huomioo herättää paljasta pintaa näyttelemällä eikä tule silti kuuma tukala olo. Jos ei löytyisi vaatekaupoista eikä netistä niin ostaisin kangasta ja ompelen itse. Vanhoilla muoreilla voisi olla rintaliivit sillä on kamalan näköistä ohut, liian pieneksi jäänyt vanha kulahtanut t-paita ja napaan asti roikkuvat tissit. Sama kuin isomunainen mies menisi tiukoissa pyöräily trikoissa, sukkahousuissa kauppaan niin katseita varmasti saa. Kriittiset paikat eivät saisi olla ihan huomiota herättävän esillä vaikka olisi kuinka helle muutakuin rannoilla tai kotipihalla. 

Vierailija
19/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa sinä konservatiivi. - Saanko -ymmärtämättömänä miehenä- kysyä, että mikä vika tai puute on siisteissä ja puhtaissa sortseissa 18 vuotiaan  nuorenhääveraan asun osana; olettaen samalla että asun ylä osa on kyllin juhlava ja siisti/ tilnateeseen sopiva verrattuna vaikka siihen, että sortsien asemasta 18 vuotiaalla olisi yllään lyhyhelmainen hame/ minihame kesähäissä?   

Jännää, jos olen asiassa erityisen konservatiivinen, kun en kuitenkaan ole edes 30 vuotta täyttänyt.

Mielestäni häihin menee naiset juhlamekossa ja miehet puvussa, ihan kaiken ikäiset. En veisi edes omaa 4-vuotiasta lastani missään shortseissa tai college-housuissa häihin, vaan ostaisin juhlavaatteet. Minihame ei tosiaan ole naisellakaan ok hääasu. Juhlava, yhteensopiva hameen ja jakun yhdistelmä voi olla, mutta ei sekään saa olla mikään superlyhyt minihame.

Vierailija
20/24 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jos olet hyväkroppainen ja miellyttävä henkilö, etkä joku w t - m u i j a.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä