Muita jotka eivät edes yritä löytää parisuhdetta koska rupsahtaa?
Parikymppisenä hetken jaksoin, sitten luovutin aika nopeasti ja nykyään elelen tyytyväisenä ilman mitään paineita vanhenemisesta, koska ei ole eikä tule miestä jota se voisi häiritä.
Pidän kyllä siis ulkonäöstäni huolen koska olen esteetikko ja haluan näyttää kauniilta, mutta ei ole mitään paineita luonnollisesti tulevista ikääntymisen merkeistä eli ”rupsahtamisesta”, kun en edes yritä olla miesten kanssa ja saada kumppania.
Oikeasti aika vapauttavaa!
Muita kaltaisiani?
Kommentit (39)
Eikö naiset ole vaihtoehto? Ihmisen ei ole hyvä olla yksin.
Luuletko, etteivät muut arvostele ulkonäköäsi rankastikin?
Minä inhoan omaa rupsahtamistani niin paljon että kyllä, olen yksin. Esteetikkona menenkin leikkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, etteivät muut arvostele ulkonäköäsi rankastikin?
Eihän sillä ole minulle mitään merkitystä, arvostelevatko muut jossain ulkonäköäni.
Ei se vaikuta elämääni enkä sitä itse edes saa tietää, joten ihan sama.
En oikeastaan nyt edes ymmärtänyt, mihin kommenttisi liittyi?
-ap
Siis mitä? Ihminen ei ikinä rupsahda jos luonne on kuin pajun vitsa! Leikkisyyttä peliin ja suupielet ylöspäin!
Onneksi me kaikki ei olla yhtä pinnallsia kuin sinä Ap. -Se on oikeastaan aika vapauttavaa kun tajuaa, etä rupsahaminen on osa elämää ja se sattuu ja tapahuu vääjäämättä kaikille meille, jotka jatkamme elämää usseamman vuoden. En ole koskaan aatellut, että minun tulisi näyttää joltain vain siksi, että mies tai joku nainen olisi jotain mieltä siitä miltä minun muka tulisi näyttää
Vierailija kirjoitti:
Minä inhoan omaa rupsahtamistani niin paljon että kyllä, olen yksin. Esteetikkona menenkin leikkaukseen.
Ei leikkauksilla pidetä ihmistä oikeasti minkään freshin ja kimmoisan 20v näköisenä.
Ehkä niillä saa rypyt pois ja ihon kiristettyä, mutta ei se iho ja olemus silti nuoren ihmisen ihoksi ja olemukseksi muutu.
Ja koko vartalon ihoako aiot kiristyttää tms?
Minua ei siis itseäni inhota se että rupsahdan, mutta tiedän että se häiritsee miehiä joten vapauttavaa olla ilman ja päästä pois koko ikuisen nuoruuden paineesta.
-ap
Kannattaisi pistää rahansa terapiaan ja miettiä miksi oma ja toisten ulkonäkö on niin tärkeä.
Me ollaan kuitenkin vain sielun säilytysastioita, jotka heitetään nurkkaan siinä vaiheessa kun kuollaan, ja sielu lähtee omille teilleen. Jonnekin eri universumiin.
Kuinka kaventunut näkökantasi on elämään. Ulkonäkö..Etkö ymmärrä, että miehetkin vanhenevat ja puntit on tasan. Mistä teitä riittää?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi me kaikki ei olla yhtä pinnallsia kuin sinä Ap. -Se on oikeastaan aika vapauttavaa kun tajuaa, etä rupsahaminen on osa elämää ja se sattuu ja tapahuu vääjäämättä kaikille meille, jotka jatkamme elämää usseamman vuoden. En ole koskaan aatellut, että minun tulisi näyttää joltain vain siksi, että mies tai joku nainen olisi jotain mieltä siitä miltä minun muka tulisi näyttää
Tottakai minä nimenomaan ymmärrän, että se on vääjäämätön osa elämää ja tapahtuu kaikille.
Siksihän minä elänkin tyytyväisenä yksin enkä edes yritä löytää miestä, kun tiedän että rupsahdus tapahtuu ja miehiä se inhottaa ja naiset siitä sitten stressaa.
Nyt minun ei tarvitse stressata, saan rupsahtaa aivan rauhassa!
Ja nimenomaan vain minun omalla kokemuksellani ulkonäöstäni on väliä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi pistää rahansa terapiaan ja miettiä miksi oma ja toisten ulkonäkö on niin tärkeä.
Me ollaan kuitenkin vain sielun säilytysastioita, jotka heitetään nurkkaan siinä vaiheessa kun kuollaan, ja sielu lähtee omille teilleen. Jonnekin eri universumiin.
Koko ihmiskunnan saisi laittaa terapiaan mun puolestani, sen verran pinnalliseksi käynyt tää touhu...
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä muuttaisi asiaa? Lesbotkin vanhenee.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kaventunut näkökantasi on elämään. Ulkonäkö..Etkö ymmärrä, että miehetkin vanhenevat ja puntit on tasan. Mistä teitä riittää?
Mutta naiset eivät ole ollenkaan niin armottomia miesten vanhenemista kohtaan kuin miehet on naisten.
On vain totuus, että naiset sietävät miehen rupsahtamisen ja näkevät tämän silti komeana koska rakastavat, mutta miehiä keskimäärin inhottaa rupsahtanut nainen ja unelmoivat parikymppisistä niin kauan kuin vaan keppi jalkovälissä kykenee nousemaan.
Moni löytää sen elämänsä rakkauden "vasta" keski-ikäisenä, kun on "rupsahtanut". Minusta on kuitenkin rumaa puhua rupsahtamisesta, ulkonäön muuttuminen on ihan normaalia vanhetessa ja mielestäni kaikilla on oikeus onneen, oli nuoren näköinen tai ei. Vanhempanakin voi olla näyttävä ja hyvännäköinen jos pitää itsestään huolta.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt viitsi, ei edes ns. henkiset miehet ole vapaita tuosta ikuisesta parikymppisten haluamisesta.:D
Saattavat selittää sielun säilytysastiasta, mutta kummasti haluavat mahdollisimman nuoren ja kauniin säilytysastian ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä muuttaisi asiaa? Lesbotkin vanhenee.
Naiset ovat armollisempia. Moni tuntemani lesbo nimenomaan ihailee vanhempia naisia.
Ei lesboilla ole samanlaista fiksaatiota nuoriin naisiin, kuin heteromiehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan kuitenkin vain sielun säilytysastioita, jotka heitetään nurkkaan siinä vaiheessa kun kuollaan, ja sielu lähtee omille teilleen. Jonnekin eri universumiin.Älä nyt viitsi, ei edes ns. henkiset miehet ole vapaita tuosta ikuisesta parikymppisten haluamisesta.:D
Saattavat selittää sielun säilytysastiasta, mutta kummasti haluavat mahdollisimman nuoren ja kauniin säilytysastian ;)
Niinpä. Katsoin takavuosina Maajussille morsian ja maajussimiehet jaaritteli pitkät pätkät luonteesta mutta kuinka ollakaan kaikki, siis ihan kaikki valitsi jatkoon parhaan näköiset, luonteesta viis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan kuitenkin vain sielun säilytysastioita, jotka heitetään nurkkaan siinä vaiheessa kun kuollaan, ja sielu lähtee omille teilleen. Jonnekin eri universumiin.Koko ihmiskunnan saisi laittaa terapiaan mun puolestani, sen verran pinnalliseksi käynyt tää touhu...
Eikö tämä ole aina ollut näin? Biologiallahan noita miesten mieltymyksiä selitetään, eivät ole mikään nykyajan ilmiö.
Ennen naisten oli vaan pakko pariutua, kun piti olla joku holhooja ja elättäjä.
Sietivät sitten ne nuoret rakastajat ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan kuitenkin vain sielun säilytysastioita, jotka heitetään nurkkaan siinä vaiheessa kun kuollaan, ja sielu lähtee omille teilleen. Jonnekin eri universumiin.Älä nyt viitsi, ei edes ns. henkiset miehet ole vapaita tuosta ikuisesta parikymppisten haluamisesta.:D
Saattavat selittää sielun säilytysastiasta, mutta kummasti haluavat mahdollisimman nuoren ja kauniin säilytysastian ;)Niinpä. Katsoin takavuosina Maajussille morsian ja maajussimiehet jaaritteli pitkät pätkät luonteesta mutta kuinka ollakaan kaikki, siis ihan kaikki valitsi jatkoon parhaan näköiset, luonteesta viis.
Joo ja suurinosa miehistä ottaisi mieluummin tavallisen näköisen 25-vuotiaan kuin kauniin 45-vuotiaan, eli miehille nimenomaan nuoruus on ensisijaista, ei edes geneettinen kauneus.
Onneksi nykyään on aivan ok olla myös yksin.