Muita jotka eivät edes yritä löytää parisuhdetta koska rupsahtaa?
Parikymppisenä hetken jaksoin, sitten luovutin aika nopeasti ja nykyään elelen tyytyväisenä ilman mitään paineita vanhenemisesta, koska ei ole eikä tule miestä jota se voisi häiritä.
Pidän kyllä siis ulkonäöstäni huolen koska olen esteetikko ja haluan näyttää kauniilta, mutta ei ole mitään paineita luonnollisesti tulevista ikääntymisen merkeistä eli ”rupsahtamisesta”, kun en edes yritä olla miesten kanssa ja saada kumppania.
Oikeasti aika vapauttavaa!
Muita kaltaisiani?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi me kaikki ei olla yhtä pinnallsia kuin sinä Ap. -Se on oikeastaan aika vapauttavaa kun tajuaa, etä rupsahaminen on osa elämää ja se sattuu ja tapahuu vääjäämättä kaikille meille, jotka jatkamme elämää usseamman vuoden. En ole koskaan aatellut, että minun tulisi näyttää joltain vain siksi, että mies tai joku nainen olisi jotain mieltä siitä miltä minun muka tulisi näyttää
Tottakai minä nimenomaan ymmärrän, että se on vääjäämätön osa elämää ja tapahtuu kaikille.
Siksihän minä elänkin tyytyväisenä yksin enkä edes yritä löytää miestä, kun tiedän että rupsahdus tapahtuu ja miehiä se inhottaa ja naiset siitä sitten stressaa.
Nyt minun ei tarvitse stressata, saan rupsahtaa aivan rauhassa!
Ja nimenomaan vain minun omalla kokemuksellani ulkonäöstäni on väliä.-ap
Sinulla on omituinen kuva miehistä.
Totuushan se vain on. Ei tarvitse kuin vähän katsoa ympärilleen ja lukea nettiä niin tietää, että noin se menee.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi pistää rahansa terapiaan ja miettiä miksi oma ja toisten ulkonäkö on niin tärkeä.
Me ollaan kuitenkin vain sielun säilytysastioita, jotka heitetään nurkkaan siinä vaiheessa kun kuollaan, ja sielu lähtee omille teilleen. Jonnekin eri universumiin.
Kerro se tälle sairaalloisen pinnalliselle nykymaailmalle jossa jokaisen pitäisi raivokkaasti näyttää freesin nuorekkaalta ja viilatulta.
Tässä kohtaa oikeasti tykkään niistä jotka kehtaa olla reilusti rumia/ryppyisiä . Itsekin haraan vastaan kaikelle ikärasismille ja median seksin tuputukselle.
Suomi on varmaan yksi epäeroottisimpia paikkoja tökeröine seksilelujen tyrkytyksineen. Tai sitten se on tää median seksiä tuuttaava apinalauma joka saa ajan tuntumaan dystooppiselta kun samalla uutisoidaan globaalista yksinäisyydestä, joka käytännössä tappaa ihmisiä ennen aikojaan. Mutta ketäpä se kiinnostaisi, kun sillä ei voi myydä mitään!
Aika surullista että annat pelkojen hallita elämääsi..
Ei kai tuo ole mikään nykymaailman juttu.
Muistan kun olin lapsi ja menin kahdestaan isäni kanssa kauppaan, käsi kädessä kävelimme jäätelö-ostoksille ja kaupan edessä tuli pari jotain isän tuttua vastaan jotka kysyivät isältäni ”onko tämä sinun uusi tyttöystävä” ja kun isä sanoi että lapsi, niin nämä miehet naureskelivat ja sanoivat minulle ”kato ku ton näkösillä miehillä on tapana vaihtaa välillä nuorempaan”.
Olin silloin 10-vuotias ja fyysisesti täysin kehittymätön, eli en tiedä oliko se joku surkeaakin surkeampi vitsi niiltä miehiltä se tyttöystäväjuttu vai oikeastiko olivat noin sairaita, mutta silloin jäi ekan kerran mieleen tuo ”vaihtaa nuorempaan” ja sen jälkeen olin täysin tietoinen tuosta ilmiöstä.
Jatkossa kiinnitin huomioni kaikkiin uutisiin joissa kävi ilmi jotain tuollaista, kirjoihin joissa kerrottiin vastaavista asioista ym.
Ja tosiaan biologialla tuota selitetään, eli on niin vanha asia kuin ihmisiä on ollut olemassa.
Turha syyttää tämän tiedostavia pinnallisiksi.
Tässä yhteiskunnassa on jotain pahasti vialla, meitä on aivopesty uskomaan että nuoruus on hyvää ja kaunista ja vanheneminen pahaa ja rumaa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä yhteiskunnassa on jotain pahasti vialla, meitä on aivopesty uskomaan että nuoruus on hyvää ja kaunista ja vanheneminen pahaa ja rumaa.
No joo Suomessa ei kyllä arvosteta yleisestikään vanhempia ihmisiä.
Mut toi miesten mieltymys nuoriin ei ole yhteiskunta- tai kulttuurisidonnaista.
Tämän ilmiön takia katselen vain itseni ikäisiä tai nuorempia miehiä, ironisesti. En todellakaan halua vanhempaa miestä, joka haluaa nuoren naisen.
Onneksi olen biseksuaali ja voin myös vaihtaa naisiin tarvittaessa, jos miehet käyvät liian pinnalliseksi.
Minusta on oikein ok, jees ja ihanaa olla sinkku, enkä halua elämääni miestä. Mutta oma tai sen mahdollisen kumppanin rupsahtelu ei liity asiaan millään tavalla.
Jos haluaa parisuhteen, ja tuo on se ongelma, niin siihen on ratkaisu: ota itsellesi rumempi mies. Hän on tyytyväinen ulkonäkööso, vaikka rupsahtaisitkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa parisuhteen, ja tuo on se ongelma, niin siihen on ratkaisu: ota itsellesi rumempi mies. Hän on tyytyväinen ulkonäkööso, vaikka rupsahtaisitkin.
Ei muuten toimi! Sillä tavalla saa ruman ja pinnallisen miehen. Sellaiset eivät katso peiliin, mutta tulevat äkkiä tyytymättömiksi siihen, mitä heillä jo on.
Tosiasiassa apta kuitenkin harmittaa ja kiinnostaa, koska välittää asiasta keskustella.
Onpas typerä tapa pilata oma elämänsä. Myös miehet rupsahtavat eikä rakkaus ja himo lopu siihen kun naiselle tulee vuosia. Ei palstajonnet ole mikään kuva oikean maailman ihmisistä. Tottakai miehet voivat fantasioida nuorista kauniista naisista ja se heille sallitakoon, fantasioivathan naisetkin monenlaisesta mitä se oma kumppani ei ole. Jos sitten joku mies todella jättää nuoremman takia, niin nainen voi vaikka sitten iskeä uuden kumppanin, se kyllä onnistuu kaikenikäisiltä, jos on asenne kunnossa ja terve ja reipas olemus. Ei naisen elämän tarkoitus ole olla miehen silmälle mieliksi ja elää miehen mahdollisen torjunnan pelossa, tai ap:n tapauksesas jättää elämä elämättä miesten kuviteltujen vaatimusten takia. Mieti pikemminkin sitä mitä miehet voisivat antaa sinulle eikä toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö naiset ole vaihtoehto? Ihmisen ei ole hyvä olla yksin.
Miten tämä muuttaisi asiaa? Lesbotkin vanhenee.
Naiset ovat armollisempia. Moni tuntemani lesbo nimenomaan ihailee vanhempia naisia.
Ei lesboilla ole samanlaista fiksaatiota nuoriin naisiin, kuin heteromiehillä.
Jaa. No voi joidenkin kohdalla ollakin näin, mutta niin miehillä kuin lesboillakin on erilaisia naismakuja. Oikeasti vähän näin lesbona tökkii, jos heterolle (mitä ap oletettavasti on, koska avauksessaan puhuu vain miehistä) tarjotaan lesbosuhdetta ratkaisuna parisuhdeongelmiin. Samalla tavalla nekin suhteet vaatii työtä ja voi epäonnistua. Jos aloittajalla on jotenkin ongelmainen suhde omaan ulkonäköönsä ja vanhenemiseensa, niin ei lesbosuhde sitä poista.
Pahimmassa tapauksessa joku ottaa tuollaisen neuvon tosissaan ja sitten joku hetero pelleilee hetken aikaa lesbon kanssa ja vaihtaa lopulta mieheen tai lähtee suhteesta saatuaan itsetunnolleen boostia, jee.
Hyvä sinulle ap, harmi että itse kaipaan kyllä seuraa todella paljon :D Hyvät kaverit voisi ehkä ajaa saman asian tosin.
Vierailija kirjoitti:
Harmi vaan, että rumatkin miehet voivat olla todella pinnallisia 😄
Miehiä ei "rupsahdus" (mitä sillä nyt tarkoitetaankaan; ilmeisesti muutoksia ihon kimmoisuudessa jne) haittaa.
Se haittaa korkeintaan vain miehiä larppaavia teinipoikia.
Oikeat miehet ovat aikuisiksi kasvaessaan sisäistäneet ajatuksen, että sekä naiset että miehet muuttuvat ikääntyessään.
Oikeat miehet voivat rakastaa omaa puolisoaan minkä ikäisenä ja näköisenä tahansa.
Sinulla on omituinen kuva miehistä.