Mies ei huomaa mitä kaikkea teen parisuhteemme eteen
Minä huomioin häntä jatkuvasti, teen valmiiksi ruokaa ja ostan yllätyksenä hänelle herkkuja. Kehun häntä, jotta hänelle tulisi parempi itsetunto. Huomioin seksissä, teen aloitteita ja joskus pelkästään hyväilen häntä saamatta itse mitään. Soitan, viestittelen jne.
Jonkun aikaa tämä on tuntunut hyvältä, mutta nyt olen huomannut, että mies pitääkin minua aivan itsestäänselvyytenä nykyään. En saa häneltä koskaan mitään vastaavaa takaisin. En tunne oloani rakastetuksi. Hän vilkuilee koko ajan muita naisia, eikä huomioi minua. Itsetuntoni ei ole koskaan ollut ennen näin nollassa. Ja tuntuu, että tämä parisuhde on syynä tähän.
Miten voin korjata tilanteen, vai lähdenkö vaan menemään? Ero on pyörinyt mielessä viime aikoina paljon. Juhannuksenakin mies toljotti läsnäolostani huolimatta koko ajan muita naisia.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttäisi tuollainen käytös. Ei minua tarvitse kehua kuin jotain koiranpentua eikä tarvitse olla koko ajan soittelemassa ja viestittelemässä.
Miksi siis ryhtyä ollenkaan tavalliseen parisuhteeseen? Senkun ostat seksin prostituoidulta niin ei tarvitse mitään läheisyyttä ja viestittelyä sietää. Saat myös syödä haluamaasi roskaruokaa ja asua sellaisessa murjussa kuin haluat. Win-win.
Enhän minä alakaan, mutta kysymys on miksi ap on alkanut suhteeseen, joka ei häntä miellytä?
Yleensä miehet esittää mukavaa ja huomaavaista tasan niin kauan kun luulevat saaneensa naisen nalkkiin. Väestöliiton mukaan 80% eroista on naisten hakemia ja usein vielä niin, ettei ero yllättää miehen täysin, eikä hän ymmärrä miksi se tuli. Ei se riitä, että saa valipillun pyydystettyä vaansitä ponnistelua pitää jatkaa, jottei se lähde lätkimään.
Harvemmin maksaa vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse jätin miehen siksi että kerjäsi huomiota jatkuvasti. Kokoajan pitäisi huomioida sanoin ja teoin, silittää ja paijata. Kehua miten näyttää hyvältä ja on hieno paita.
Aikuinen ihminen, ja on kuin pikkulapsi tai koiranpentu vailla huomiota ja rapsutuksia. Hankkikoot itsetunnon.
Ahaa, et tunnista rakkauden kieliä. Miehellesi ne olivat kosketus ja sanat, sinulle ilmeisesti jotain muuta, kuten palvelukset tai lahjat. Nämä pitäisi käydä aina heti alussa läpi, ettei kävellä toisen ohi tässä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt miehen miellyttämistä, mikä joillakin on tapana. Pukeudutaan, meikataan, ostetaan ja laitetaan ruokaa jne siksi, että halutaan miellyttää miestä. Miksei voisi vain tehdä sitä, mikä itsestä tuntuu hyvälle ja mitä itse haluaa tehdä. Kun itse voi hyvin ja on tyytyväinen, niin silloin parisuhdekin voi hyvin. Toki asioita joutuu tekemään vaikkei haluaisi, mutta siltikään toisen miellyttämisen ei pitäisi olla ykkösprioriteetti.
Mun kaverukaan ei ala muita miellyttämään. Joten on just niin likainen kuin haluaa, näyttää hampuusilta, ettei vaan tule miellyttänerksi ketään, ei tervehdi, jos ei viitsi ja kiukuttelee, jos siltä tuntuu.
Ei sillä ole yhtään ystävää eikä ole koskaan tietenkään seurustellut. Mutta eipä ole tarvinnut miellyttää muita.
Joskus kyllä ihmettelee, miksi ihmiset ylipäätään haluaa parisuhteeseen, mikäli ei sitten siihen päästyä kiinnosta mitään tehdä sen hyväksi?
Mä olen kylmästi jättänyt miehet, jotka eivät vastavuoroisesti huomioi minua. Se kun alkoi näkyä kaikessa aika nopeasti. Itsekkäitä ja hemmoteltuja pikkuprinssejä. Ei kiitos.
On typerää olettaa, että mies toivomuksestasi muuttuisi joksikin mitä hän selvästikään ei ole.
Sitä paitsi itse ainakin pelkästään ärsyynnyn soittelusta ja viestittelystä, joten pitäisin huomioimisena pikemminkin sitä, että malttaa odottaa asiansa kanssa iltaan kun nähdään kasvokkain.
No niin, nyt jo alkoi äijän puolustelu. Aloituksessa kerroit että huomioit miestä seksissä ja teet aloitteita ja hyväilet saamatta mitään takaisin, ja nyt yhtäkkiä onkin molempia tyydyttävä hyvä seksielämä. Asiahan on nyt niin että tuo ukko tuosta ei mihinkään muutu, sinulla on ratkaisun avaimet, ja jos et niitä uskalla käyttää niin kärvistele huonossa suhteessa ihan vapaasti.