Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei huomaa mitä kaikkea teen parisuhteemme eteen

Vierailija
23.06.2020 |

Minä huomioin häntä jatkuvasti, teen valmiiksi ruokaa ja ostan yllätyksenä hänelle herkkuja. Kehun häntä, jotta hänelle tulisi parempi itsetunto. Huomioin seksissä, teen aloitteita ja joskus pelkästään hyväilen häntä saamatta itse mitään. Soitan, viestittelen jne.

Jonkun aikaa tämä on tuntunut hyvältä, mutta nyt olen huomannut, että mies pitääkin minua aivan itsestäänselvyytenä nykyään. En saa häneltä koskaan mitään vastaavaa takaisin. En tunne oloani rakastetuksi. Hän vilkuilee koko ajan muita naisia, eikä huomioi minua. Itsetuntoni ei ole koskaan ollut ennen näin nollassa. Ja tuntuu, että tämä parisuhde on syynä tähän.

Miten voin korjata tilanteen, vai lähdenkö vaan menemään? Ero on pyörinyt mielessä viime aikoina paljon. Juhannuksenakin mies toljotti läsnäolostani huolimatta koko ajan muita naisia.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on jo marttyyrivaiheessa. Hän on niin hyvä eikä mies arvosta ja palstallakin vaan väännetään asiat ap:ta vastaan. Liikaa vaadittu että hän saisi joskus kehuja tai huomiota mieheltä tai edes mies lakkaisi tuijottamasta muita naisia.

Ap - kun toista ihmistä ei voi muuttaa niin mitä voisit itse tehdä jatkossa toisin?

Vierailija
42/67 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan kokeillut jotain kokeilevaa seksiä? Siis jotain sellaista, mistä mies ei ole ehkä kehdannutkaan kertoa sinulle. Pue itsesi brittiläiseksi koulutytöksi ja PYYDÄ nöyrästi saada hänen kalunsa sun suuhun.... Voisi muuttua ääni kellossa.

Olen kokeillut vaikka mitä ja seksi ei ole suhteemme ongelma. Kerroin sen jo aloituksessa, että huomioin häntä. - ap

se että sinä kuvittelet jotain, ei tarkoita sitä että mies olisi seksielämäänne ja elämäänne tyytyväinen 

Mikä estää miestä ottamasta noita asioita puolison kanssa puheeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekevät asioita, jotka ovat miehille yhdentekeviä. Esimerksi siivous, ei miehiä haittaa vaikka kotona on vähän sotkuista ja pölyistä. Miehistä on varmaan mukavampaa, jos ei tarvitse olla jatkuvasti soittamassa ja viestittelemässä eikä niille herkuillekaan ole niin väliksi. 

Minä en siivoa ja mies natkuttaa ja kiukuttekee siitä jatkuvasti. Minua ei kiinnosta ,siivotkoon itse.

Vierailija
44/67 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi mennä yhteen sellaisen miehen kanssa, jota pitää alkaa heti muuttaa. Etsikää jo alun perin se sopiva kumppani niin säästytte tällaisilta pettymyksiltä. 

Ja sitten seuraavassa ketjussa ulisette, miten naisilla on niin kovat vaatimukset miehille, ettei kukaan kelpaa parisuhteeseen. Toki siellä selitetään, että tämä valikointi on väärin ja kenen tahansa pitäisi kelvata. Miehet haluaa aina pelkät rusinat pullasta. Itse ei olla valmiita vastavuoroisuuteen. LOL.

Vierailija
45/67 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästi täällä halutaan vääntää asia minua vastaan kun toivon että joskus itsekin saisin jonkun kehun tai että mies osoittaisi ajatelleen minua. Se on kai sit liikaa vaadittu. Tai että edes seurassani kunnioittaisi toivettani olla tuijottamatta muita naisia.

Alennat itseäsi vastaamalla vihamielisiin provokommentteihin ja se vie mielenkiinnon osallistua koko ketjuun.

Vierailija
46/67 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttäisi tuollainen käytös. Ei minua tarvitse kehua kuin jotain koiranpentua eikä tarvitse olla koko ajan soittelemassa ja viestittelemässä. 

Miksi siis ryhtyä ollenkaan tavalliseen parisuhteeseen? Senkun ostat seksin prostituoidulta niin ei tarvitse mitään läheisyyttä ja viestittelyä sietää. Saat myös syödä haluamaasi roskaruokaa ja asua sellaisessa murjussa kuin haluat. Win-win.

Vierailija
47/67 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on jo marttyyrivaiheessa. Hän on niin hyvä eikä mies arvosta ja palstallakin vaan väännetään asiat ap:ta vastaan. Liikaa vaadittu että hän saisi joskus kehuja tai huomiota mieheltä tai edes mies lakkaisi tuijottamasta muita naisia.

Ap - kun toista ihmistä ei voi muuttaa niin mitä voisit itse tehdä jatkossa toisin?

Ap tietysti jättää sian ja katsoo uuden miehen, joka haluaa pysyä parisuhteessa.

Vierailija
48/67 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekevät asioita, jotka ovat miehille yhdentekeviä. Esimerksi siivous, ei miehiä haittaa vaikka kotona on vähän sotkuista ja pölyistä. Miehistä on varmaan mukavampaa, jos ei tarvitse olla jatkuvasti soittamassa ja viestittelemässä eikä niille herkuillekaan ole niin väliksi. 

Just. Viimeisin exä järjesti t-paidatkin värien mukaan kaappiin. Samoin pölyhiukkanenkin jollain pinnalla oli liikaa. Minä naisena taas vihaan soittamista, tunteista puhumista, elän sujuvasti pienessä epäjärjestyksessä. Tosin hyvä ruoka mullekin tärkeää, mutta ei mulle mitään rakastan sua -suklaapatukoita tarvi ostaa.

Vierailija
49/67 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt miehen miellyttämistä, mikä joillakin on tapana. Pukeudutaan, meikataan, ostetaan ja laitetaan ruokaa jne siksi, että halutaan miellyttää miestä. Miksei voisi vain tehdä sitä, mikä itsestä tuntuu hyvälle ja mitä itse haluaa tehdä. Kun itse voi hyvin ja on tyytyväinen, niin silloin parisuhdekin voi hyvin. Toki asioita joutuu tekemään vaikkei haluaisi, mutta siltikään toisen miellyttämisen ei pitäisi olla ykkösprioriteetti.

Vierailija
50/67 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttäisi tuollainen käytös. Ei minua tarvitse kehua kuin jotain koiranpentua eikä tarvitse olla koko ajan soittelemassa ja viestittelemässä. 

Miksi siis ryhtyä ollenkaan tavalliseen parisuhteeseen? Senkun ostat seksin prostituoidulta niin ei tarvitse mitään läheisyyttä ja viestittelyä sietää. Saat myös syödä haluamaasi roskaruokaa ja asua sellaisessa murjussa kuin haluat. Win-win.

Enhän minä alakaan, mutta kysymys on miksi ap on alkanut suhteeseen, joka ei häntä miellytä?

Vierailija
51/67 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kannattaa pukea teot sanoiksi. Vaikka vain itselleen opiksi ja huomioksi.

Ostin sinulle kylmäsavustettua lohta kaupasta koska tiedän sinun pitävän siitä niin huomaatko kuinka sinua huomioin, arvostan ja rakastan - rakastathan sinä minua maailman eniten?

Tein sinulle lempiruokaasi lasagnea koska tiedän sinun pitävän siitä niin huomaatko kuinka sinua huomioin, arvostan ja rakastan - rakastathan sinä minua maailman eniten?

Oi kun näytät komealta kun kävit parturissa, kehun sinua ja nostatan itsetuntoasi koska tiedän sinun pitävän siitä niin huomaatko kuinka sinua huomioin, arvostan ja rakastan - rakastathan sinä minua maailman eniten?

Hei, soitin/viestitin sinulle hyvää yötä rakkaani, nuku hyvin koska tiedän sinun pitävän siitä niin huomaatko kuinka sinua huomioin, arvostan ja rakastan - rakastathan sinä minua maailman eniten?

Otin sinulta suihin (ja jäin itse puutteeseen) koska tiedän sinun pitävän siitä niin huomaatko kuinka sinua huomioin, arvostan ja rakastan - rakastathan sinä minua maailman eniten?

Sanoitettuna näyttää typerältä touhulta ainakin minusta niin olisiko syytä muuttaa toimintaansa. Jos siis kaipaa kahden täysipäisen aikuisen välistä parisuhdetta. Voi olla parempi vaihtaa miestä ja tehdä seuraavassa suhteessa asiat toisin kun korjata väärille urille mennyt parisuhde. Mies on jo ehtinyt tottua tonttuun.

Parisuhteessa yleensä on oletuksena, että puolisot rakastavat toisiaan ja siksi haluavat tehdä kaikkea hyvää toisilleen vastavuoroisesti. Jos kumppani ei koskaan anna takaisin mitään niin kannattaa tosiaan vaihtaa sellaiseen kumppaniin, joka osaa suhdetta arvostaa ja tekee osansa.

Vierailija
52/67 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt miehen miellyttämistä, mikä joillakin on tapana. Pukeudutaan, meikataan, ostetaan ja laitetaan ruokaa jne siksi, että halutaan miellyttää miestä. Miksei voisi vain tehdä sitä, mikä itsestä tuntuu hyvälle ja mitä itse haluaa tehdä. Kun itse voi hyvin ja on tyytyväinen, niin silloin parisuhdekin voi hyvin. Toki asioita joutuu tekemään vaikkei haluaisi, mutta siltikään toisen miellyttämisen ei pitäisi olla ykkösprioriteetti.

Juuri näin. Ja sitten vielä valitetaan, kun toinen ei tee samalla tavalla. Ei voi ymmärtää. 

Vierailija
53/67 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miksi olet niin passiivinen keskustelussa - onko tämä provo vai oletko laiska toimittaja kaivaten jutunjuurta?

Kysyin, mitä tekisit toisin jatkossa?

Vierailija
54/67 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enhän minä alakaan, mutta kysymys on miksi ap on alkanut suhteeseen, joka ei häntä miellytä?

Yleensä miehet esittää mukavaa ja huomaavaista tasan niin kauan kun luulevat saaneensa naisen nalkkiin. Väestöliiton mukaan 80% eroista on naisten hakemia ja usein vielä niin, ettei ero yllättää miehen täysin, eikä hän ymmärrä miksi se tuli. Ei se riitä, että saa valipillun pyydystettyä vaansitä ponnistelua pitää jatkaa, jottei se lähde lätkimään.

Vierailija
55/67 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En syö roskaruokaa vaan erittäin terveellisesti ja siivooja hoitaa siivoukset. Juu en halua tänne ketään naista sotkemaan paikkoja, mutta onneksi on löytynyt mukava nainen tapailusuhteeseen. Molemmille sopii hyvin tällainen järjestely, että asutaan kumpikin omissa kodissamme. 

Vierailija
56/67 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykännyt eksän ruuista kovinpaan paljon, mutta pakkohan se oli syödä ettei toista loukkaa. Yritin kyllä sanoa, ettei tarvitse kokata, että kyllä minäkin mielelläni kokkaan. Hän pääsi kuitenkin töistä aiemmin ja yleensä ehti kokkaamaan ennen kotiintuloani. 

Vierailija
57/67 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä parisuhde vaatii tiettyjä kompromisseja , joustavuutta ja sen kumppanin huomioimista. Molemmilta osapuolilta. Jos kumpikin menee ja tulee sekä elää oman mielensä mukaan niin mitä järkeä koko suhteessa on? Ei tällaiseen suhteeseen ainakaan lapsia kannata tehdä. Toki aikuisten pelkkänä seksisuhteena tällainen erillissuhde, jossa kumppania ei huomioida eikä häneltä myöskään odoteta mitään, toimii.

Vierailija
58/67 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En syö roskaruokaa vaan erittäin terveellisesti ja siivooja hoitaa siivoukset. Juu en halua tänne ketään naista sotkemaan paikkoja, mutta onneksi on löytynyt mukava nainen tapailusuhteeseen. Molemmille sopii hyvin tällainen järjestely, että asutaan kumpikin omissa kodissamme. 

Hienoa, että olet löytänyt itsellesi sopivan tavan elää ja että se on kumppanillesi ok. Ongelmiahan seuraa juuri siitä, ettei ihmiset ole rehellisiä itselleen ja toisilleen siitä mitä haluaa. Apnkin mies on suhteessa, jonka eteen ei halua panostaa, ihan vaan seksin vuoksin ja tästä aiheutuu mielipahaa aplle, joka haluaisi rakastavan ja huomioivan suhteen. Tämä epäsuhta ei korjaannu muuta kuin eroamalla, jonka jälkeen kumpikin etsii itselleen sopivamman kumppanin.

Vierailija
59/67 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
60/67 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvästi täällä halutaan vääntää asia minua vastaan kun toivon että joskus itsekin saisin jonkun kehun tai että mies osoittaisi ajatelleen minua. Se on kai sit liikaa vaadittu. Tai että edes seurassani kunnioittaisi toivettani olla tuijottamatta muita naisia.

Alennat itseäsi vastaamalla vihamielisiin provokommentteihin ja se vie mielenkiinnon osallistua koko ketjuun.

Oikein mielellään voit jättää osallistumatta keskusteluun.