Oikeudenkäynti 23.6.2020 Katiska/SB official
Tein uuden ketjun, tuo edellinen mielestäni pitkä, tästä helpompi seurata.
Kommentit (692)
Vierailija kirjoitti:
Minua järkyttää Sofia B:n loukkaaminen ja kiusaaminen näissä keskusteluissa. Oma käsitykseni hänestä vain vahvistui tämän oikeudenkäynin uutisoinnista.
Kyseessä mielestäni on herkkä, ujo ja ehkä jo lapsena kiusatuksi joutunut kaunotar, jolla on ihan hyvä ja lämmin sydän. Ihan varmasti hänessä on äitiainesta, mutta on vain joutunut pelimiesten riepottelemaksi.
Uskon, että hän kertoi rehellisesti tuntemuksistaan ja pettyi valtavasti suhteessaan huumemieheen. Stefan oli iskenyt silmänsä Sofiaan jo ennen Nikoa, ja käytti tutkintavankeuden aikana tilannetta hyväkseen, näin ajattelen, ja olen landepaukku äiti 50v ja korkeakoulutettu uranainen.
Miksi ihmeessä täällä haiparvi yrittää repiä virtuaalisesti jo kiusattua ihmistä? Eikö teillä ole yhtään empatiakykyä?
Hai huumerikolliselta lahjuksia vastaanottaneeseen kullankaivajaan.
No ei riitä empatia. Jos kantaisi vastuunsa niin sitten mutta tuo ei halua kuin kuvata naamaansa ja merkkivaatteitaan.
On niitä maailmassa surullisimpiakin kohtaloita kuin tuollainen elämänvalinta aikuiselta ihmiseltä. Sinne empatiani eiittää ei tähän.
Vierailija kirjoitti:
klo 09:44: Tuomari huomautti Ranta-ahoa ja Belórfia kännyköiden käytöstä istunnon aikana.
Tekstailiko ne keskenään?
Hyvin on nuo huumepiirit kelvannut Sofialle Nikon vangitsemisen jälkeenkin, että eihän kauheasti vastaankaan ole noita "hyväksikäyttäjiä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua järkyttää Sofia B:n loukkaaminen ja kiusaaminen näissä keskusteluissa. Oma käsitykseni hänestä vain vahvistui tämän oikeudenkäynin uutisoinnista.
Kyseessä mielestäni on herkkä, ujo ja ehkä jo lapsena kiusatuksi joutunut kaunotar, jolla on ihan hyvä ja lämmin sydän. Ihan varmasti hänessä on äitiainesta, mutta on vain joutunut pelimiesten riepottelemaksi.
Uskon, että hän kertoi rehellisesti tuntemuksistaan ja pettyi valtavasti suhteessaan huumemieheen. Stefan oli iskenyt silmänsä Sofiaan jo ennen Nikoa, ja käytti tutkintavankeuden aikana tilannetta hyväkseen, näin ajattelen, ja olen landepaukku äiti 50v ja korkeakoulutettu uranainen.
Miksi ihmeessä täällä haiparvi yrittää repiä virtuaalisesti jo kiusattua ihmistä? Eikö teillä ole yhtään empatiakykyä?
Niitä suututtaa se että miehet ostelee kaikkea Sofialle.
Kumpikin noista miehistä rakastaa Sofiaa.
Niin se vaan on.
Miksi suututtaisi luuletko että Sofia on ainoa nainen maailmassa jota hemmotellaan. Toisille on vain kunniakysymys tienata itse omat rahansa, eikä juosta rahan perässä.
Minua suututtaa että oikeus ei tässä nyt tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olipa vaatimattomalla pohjalla nämä syytteet, ehkä käyttörikoksesta tulee aikanaan sakkoa mutta rahanippu ja kello eivät kyllä tuo mitään rangaistusta Sohville. Kuvittelin että tässä on isommistakin rikoksista kyse hänen kohdallaan.
Ja muistakaa että Nikoa kuvataan koko ajan tv-sarjaan, kai se ois ollut naurettavaa alkaa syyttelemään Sofiaa yks kaks ihan vaan katkeruuttaan. Tuskin hän semmoista kuvaa haluaa itsestään antaa, onhan hän sentään the cobra :D
Ei se sitä tarkoita että ei tuomita ettei ole syyllinen vaan että oli hyvä juristi joka kumosi näytöt.
Edelleenkään en usko Nikon olevan Cobra, hänhän sanoi että aikoo selvittää ketkä hänet on nimenneet ja ehkä se pikkariposti ei ollut Nacille vaan Nikolle. Johan Niko aiemmin kommentoi että "että jätkät syyttää häntä".
Pakko sanoa syyttäjälle ja poliisille tässä tapauksessa että menikö nyt ihan putkeen?
Olen samaa mieltä, oikea Copra on varmasti Pupu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai joku pitää normaalina sitä että mies hoitelee bisneksiä hautausmaalla.
Sofialla ei ollut syytettä että tietoinen rikollisesta toiminnasta ja ei ole tuonut asiaa poliisin tietoon.
Silloin ei voi tuomita asiasta josta ei oikeudessa syytetä.
En ajatellutkaan oikeudelliselta kannalta. Enempi aidon tyhmyyden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
klo 09:44: Tuomari huomautti Ranta-ahoa ja Belórfia kännyköiden käytöstä istunnon aikana.
joko se on Belorf kantanut ikea-kassinsa takaisin erottajalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kumpikaan on niin tyhmä.
Sinun ajatus kyllä on todella tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
En olisi uskonut, että syyttäjällä on noin huono näyttö tarjottavana näin isossa jutussa. Aika hyvin onnistunut Niki muka salailemaan. Uteliaana tyttöystävänä luulisi jo penkoneen tavarat salailun myötä, ei voi olla täysi yllätys..
Ehkä onkin penkonut ja on saattanut tietää asioista, mutta kyse on siitä pystytäänkö se todistamaan.
Siis veikö Stefu noi kaksi käräjäoikeuteen? Nikon instassa on kuva Stefun auton takapenkiltä? Edessä pelkääjänpaikalla istuu mies, jolla on saman värinen t-paita kuin Stefulla oli tänään päällä juoksulenkillä?
I told you so kirjoitti:
Mä teille jo viime suvena sanoin että tähän Nikoon Sofia on oikeesti rakastunut mutta te ette uskonut.
Jos olisi oikeasti ollut rakastunut Nikoon, niin eihän se mitään Stefua olis ottanut varalle, haloo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se vaan on.
Mä en usko että kumpikaan noista miehistä rakastaa Sofiaa. Samallalaillahan tuo on raha palanut aikaisempiakin tyttöystäviä kohtaan.
Niin se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
I told you so kirjoitti:
Mä teille jo viime suvena sanoin että tähän Nikoon Sofia on oikeesti rakastunut mutta te ette uskonut.
Jos olisi oikeasti ollut rakastunut Nikoon, niin eihän se mitään Stefua olis ottanut varalle, haloo!
Vuoteen eivät ole nähneet niin ei mikään ihme että ero tulee.
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä Nala?
Tänään viimeksi oli Martinan mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I told you so kirjoitti:
Vuoteen eivät ole nähneet niin ei mikään ihme että ero tulee.
Näkihän ne. Sofia juoksi läpi kaikki katiska-käräjät ihan vain siksi että voivat nähdä Nikon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
I told you so kirjoitti:
Vaikka olisin kuinka rakastunut puolisooni, mutta jos hän paljastuisi joksikin Copraksi, niin saisi kyllä häipyä elämästäni. Ei tuollaista asiaa sulatella noin vaan ja jatketa suhdetta muina naisina ja miehinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi uskonut, että syyttäjällä on noin huono näyttö tarjottavana näin isossa jutussa. Aika hyvin onnistunut Niki muka salailemaan. Uteliaana tyttöystävänä luulisi jo penkoneen tavarat salailun myötä, ei voi olla täysi yllätys..
Ehkä onkin penkonut ja on saattanut tietää asioista, mutta kyse on siitä pystytäänkö se todistamaan.
Oi että. Sofiasta tehdään vielä viaton uhri ja kansallissankari tämän myötä. Mitä sitten rikollisestaelämästä, jos sitä ei voi todistaa.
<3 <3 <3
Niin se vaan on.