Suurin osa ihmisistä on aivotonta massaa jota voidaan ohjailla
Ja ihmiset luulevat tekevänsä valinnat täysin itse mutta ovat ohjailtuja.
Hauska seurata sivusta.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahaeliitti.
Ei
Zinc
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahaeliitti.
Ei
Zinc
Kyllä.
Ei
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Mulla näkyy siinä että opiskelin taiteilijaksi. En halua tavallista elämää 8-16 työllä, lapsilla, omistusasunnolla, lemmikeillä ja autolla. Haluan olla vapaa ja koronapandemian (toivon mukaan) päätyttyä lähden kiertämään maailmaa pakulla.
Eli tarkoitat että susta tulee ikityötön sossupummi jolle valtion rahat kelpaa mutta mitään et halua tehdä niiden eteen koska sua ei määrile mikään eliitti?
Ja jollaki romulla pakulla yrität matkustella.
Tsemppiä hei.
Voit ottaa pakus täyteen ja viedä muitaki kaltaisias mukanas
Sairaaksi on mennyt kun aikuiset ihmiset pyytelevät anteeksi nousevan vasemmistofanaattisuuden edessä. Minulta ainakin menee arvostus jokaista turhaan anteeksipyytelevää kohtaan. Pelkkää populismia ja pelkuruutta myydä omat mielipiteensä.
Mitä suurempi valhe, sen helpommin se uppoaa massoihin.
Tämän tiesivät hyvin 30- ja 40-luvun S-aksan johtajat A-atu ja G-o-ebb-e-ls.
Olen todennut jo parikymmentä vuotta sitten, että työelämässä oli monia täysin ohjailtavia tyyppejä, puuttui täysin mielipiteet ja omatoimisuus. Pidin heitä lampaina. Tällä palstalla on tosi paljon myös aika daijuja juttuja...ja siis niiden juttujen kirjoittajat on mitä sattuu.
Ap se lukee totuutensa foliohattujen ja trollien nettipalstoilta, joilla pyörii... No, tuhansia ap:n kaltaisia itsenäisiä ajattelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Ap se lukee totuutensa foliohattujen ja trollien nettipalstoilta, joilla pyörii... No, tuhansia ap:n kaltaisia itsenäisiä ajattelijoita.
En lue, vaan ajattelen itse. Et edes tajua mistä nyt puhutaan.
Kyseessä on ns. itsekontrollin avulla tuotettu normi - kuinka moni kävelisi esim. kauppaan varastamaan , vaikka ei olisi edes kiinnijäämisen vaaraa? Aivan, tuskin kovinkaan moni, sillä eihän sellaista nyt vain tehdä, se ei siis ole suurimmalle osalle ihmisistä "normaalia". Tämä " aivoton" massa syntyy siis itsekontrollin seurauksena, ja me vain luulemme, että jokin ulkoinen taho "ohjaa" meitä, valintoja ja meidän käyttäytymistämme. Minähankkeiden ( ns. identiteettipolitiikka) avulla tuotetaan nykyinen "normaalisuus". Kyse on arvottamisesta, erityisen arvojärjestelmän rakentamisesta kunaisenakin aikakautena. Näin ollen ei myöskään ole mitään pysyviä " totuuksia" , vaan ne ("totuudet" ) syntyvät erilaisten ajassa muuttuvien ajattelujärjestelmien seurauksena. Tällä hetkellä esim. juurikin monikulttuurisuus on pop ja rasistina oleminen saa ihmisen näyttämään jälkeenjäänneeltä ja tyhmältä - eihän "hyvä", normaali ihminen nyt mikään rasisti voi olla jne.
Persujen kannatus perustuu lampaiden ohjailtavuuden helppouteen. Suurin osa kannattajista matalasti koulutettuja vähäälyisiä, jotka kaipaavat vahvaa johtajuutta ilman tarvetta ajatella asioita itse.
Sulla näin,mutta tämä ei ole ap.