Jääkö miehet miettimään pieleenmenneitä / lopahtaneita sutinoita?
En meinaa millään päästä yli sellaisesta sutinasuhteesta missä ei lopulta tapahtunutkaan mitään ja ilmeisesti hän ghostasi minut kokonaan lopulta vaikken jäänyt roikkumaan tms.
Vieläkin ihmettelen mitä tapahtui.
Miettiikö hän vastaavaa edes joskus?
Kaikki vaikutti niin hyvältä niin tuollainen yhtä-äkkinen lopettaminen tuntuu niin ilkeältä että en mitenkään meinaa uskoa että hän oli se joka lakkasi olla yhteyksissä.
Kommentit (21)
Samaa minäkin mietin erään miehen kohdalla. Meillä ei ollut edes sinänsä mitään sutinaa, mitä nyt ulkona käytiin ja tulin kans ghostatuksi. Voiko olla että unohtaa tosta noin vaan seuraavassa hetkessä?
Vaikka toisaalta, mitäpä kenenkään ajatukset mua lämmittää.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko tästä on? Jäbä yhteyttä muutaman viikon hiljaisuuden jälkeen, eli taisi laittaa mut ns. penkille hetkeksi. Itse ehdin jo mielessäni lopettaa sutinan, en oikein arvosta tuollaista.
Alkaa olla jo liian kauan enää hänen ottaa yhteyttä. Teki kyllä joskus ennenkin tuollaisia vastaavia "katoamisia" joita ei selitellyt koskaan (enkä kysellyt, eihän meillä mitään oikeaa suhdetta edes ollut) mutta nyt on tosiaan jo yli kuukausi ettei ole kuulunut mitään enää.
Useampia kiinnostavia nuoria naisia olisin halunnut uudestaan naida ja niistä olisi varmaan suhde kehittynyt jos nainen olisi halunnut jatkaa (en osaa sanoa olisiko tullut pitkä suhde mutta suhde ainakin), mutta en yleensä kiinny niin nopeasti niin en jäänyt suremaan M42
Yksi tyyppi jopa esti mut facebookissa :D
Turhaan murehdit, nimittäin tuollaisen sutinasuhteen lopettaminen johtuu todennäköisesti siitä, että panetus lakkasi ja siinä loppu samalla motivaatio seuranpitoon...
Kyllä miettii. Viestejä tuli ja vastaili innokkaasti hymiöiden kera. Sitten: puff. Ei enää mitään elonmerkkiä.
Mikä meni vikaan, mitä tapahtui.
M
Vierailija kirjoitti:
Samaa minäkin mietin erään miehen kohdalla. Meillä ei ollut edes sinänsä mitään sutinaa, mitä nyt ulkona käytiin ja tulin kans ghostatuksi. Voiko olla että unohtaa tosta noin vaan seuraavassa hetkessä?
Vaikka toisaalta, mitäpä kenenkään ajatukset mua lämmittää.
Niinpä. Jotenkin tällainen pliisu hiipuminen tekee niistä unelmista, joita hänen suhteensa oli, luopumisesta todella vaikeaa. Ajattelee väkisinkin entä jos kuitenkin ja mitä sitten jne. Mutta eihän nyt kukaan itseään kunnioittava ihminen enää lähtisi mitään rakentamaan tällaisen ghostauskokemuksen jälkeen vaikka toinen tulisi toisiin ajatuksiinkin. Vaikea vaan unohtaa hänet ja jatkaa omaa elämää. Jotenkin kolahti niin kovasti.
Voit kuule uskoa. Mietin viikottain monia juttuja, jotka menivät metsään. Susanna Koskikin totesi, metsässä on paljon tekemätöntä työtä.
Vierailija kirjoitti:
Useampia kiinnostavia nuoria naisia olisin halunnut uudestaan naida ja niistä olisi varmaan suhde kehittynyt jos nainen olisi halunnut jatkaa (en osaa sanoa olisiko tullut pitkä suhde mutta suhde ainakin), mutta en yleensä kiinny niin nopeasti niin en jäänyt suremaan M42
Joo jos muikkelil on jotenkin erityisen kaunis pimpsa tai tiukka perse, niin kyllä sitä jää muistelemaan samalla, kun vetää käteen.
Vierailija kirjoitti:
Turhaan murehdit, nimittäin tuollaisen sutinasuhteen lopettaminen johtuu todennäköisesti siitä, että panetus lakkasi ja siinä loppu samalla motivaatio seuranpitoon...
No me tunnettiin useampi kuukausi kuitenkin, jotenkin ajattelin ettei ollut kyse pelkästä panetuksesta kun niin kauan se kesti mikä sitten kesti. Tai oltiin edes kavereita, jos nyt mies ja nainen voivat keskenään sellaisia olla aikuisiällä tutustuessaan.
En. Kassit tyhjennetään ja sitten mietitään töitä ja rahaa.
M55
Ei jää. Ex-naisten kuvitelmissa tämä voi toki tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko tästä on? Jäbä yhteyttä muutaman viikon hiljaisuuden jälkeen, eli taisi laittaa mut ns. penkille hetkeksi. Itse ehdin jo mielessäni lopettaa sutinan, en oikein arvosta tuollaista.
Alkaa olla jo liian kauan enää hänen ottaa yhteyttä. Teki kyllä joskus ennenkin tuollaisia vastaavia "katoamisia" joita ei selitellyt koskaan (enkä kysellyt, eihän meillä mitään oikeaa suhdetta edes ollut) mutta nyt on tosiaan jo yli kuukausi ettei ole kuulunut mitään enää.
Se "katoaminen" on todennäköisesti tapahtunut siksi, että on hetkellisesti löytänyt uutta ja jännempää seuraa. Kun se on mennyt ohi, on ottanut suhun taas yhteyttä. Nyt on ilmeisesti löytynyt joku aavistuksen kestävämpi juttu. Ei kuitenkaan halua pistää sun kanssa hommille pistettä, sillä miehet pyrkivät A) aina jättämään oven raolleen lähtiessään, B) välttelemään konfrontaatiota viimeiseen asti. Usko huviksesi. Sä et tule ikinä saamaan yhdeltäkään mieheltä kunnollista lopetusta mihinkään avoliittoa kevyempään suhteeseen ellet itse pakota niitä sitä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se "katoaminen" on todennäköisesti tapahtunut siksi, että on hetkellisesti löytänyt uutta ja jännempää seuraa. Kun se on mennyt ohi, on ottanut suhun taas yhteyttä. Nyt on ilmeisesti löytynyt joku aavistuksen kestävämpi juttu. Ei kuitenkaan halua pistää sun kanssa hommille pistettä, sillä miehet pyrkivät A) aina jättämään oven raolleen lähtiessään, B) välttelemään konfrontaatiota viimeiseen asti. Usko huviksesi. Sä et tule ikinä saamaan yhdeltäkään mieheltä kunnollista lopetusta mihinkään avoliittoa kevyempään suhteeseen ellet itse pakota niitä sitä siihen.
Melkoinen yleistys tuo viimeinen lauseesi. Mä olen kyllä saanut miehiltä ihan kunnialliset päätökset tapailuille ja seurusteluille, tasan yksi on ghostannut. Muut on ihan selkärankaisesti ilmoittaneet, että on ollut kivaa mutta ei nyt kuitenkaan näe jutulle tulevaisuutta.
Minä tosin en tapailekaan miehiä jotka pitävät useita naisia yhtä aikaa.
Eri
Vierailija kirjoitti:
En. Kassit tyhjennetään ja sitten mietitään töitä ja rahaa.
M55
Kuulostaapa ihanan romanttiselta <3
Jos mies on ghostaava osapuoli, ei jää muistelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen yleistys tuo viimeinen lauseesi. Mä olen kyllä saanut miehiltä ihan kunnialliset päätökset tapailuille ja seurusteluille, tasan yksi on ghostannut. Muut on ihan selkärankaisesti ilmoittaneet, että on ollut kivaa mutta ei nyt kuitenkaan näe jutulle tulevaisuutta.
Minä tosin en tapailekaan miehiä jotka pitävät useita naisia yhtä aikaa.
Eri
Joo mutkin on kaikki edelliset exäni dumpanneet ihan rehellisesti ja useimmat vielä ihan kasvotusten päin naamaa. Siis ne jotka jättivät. Tämä oli mun eka tällainen hiipumiskokemus enkä oikein osaa suhtautua siihen, sitä siis itsellä jotenkin väkisin on joku toiveikkuus takaraivossa vaikka en sitä haluaisi enkä haluaisi enää ikinä mitään ihmisen kanssa joka kehtaa käyttäytyä mua kohtaan näin. Mutta kun mitään lopettamispistettä ei ikinä tullut.
Ehkä vähän vähäksi aikaa. Sutinat ei jää kuitenkaan niin vaivaamaan kuin rakastumiset. Monesti tuollainen hiipuminen johtuu väärästä tulkinnasta ja sen seurauksena virheliikkeestä.
Jos vielä mietityttää miksi mies vain katosi, koitan valaista vaihtoehtoja naisena, joka on saanut sutinansa hiipumaan puolivahingossa.
Joku vuosi sitten oli mies, jonka kanssa oli täydellisen ihanaa. Olin vasta eronnut ja mies ihastui heti täysillä. Koitin vähän himmailla ja annoin "hälytysmerkkejä", jotta miehen into vähän hidastuisi. Virhe, mies meni kuoreensa eikä ollut enää avoin. Sutina nuupahti ja sanoin hälle heipat.
Toinen juttu oli myös muutama vuosi sitten. Silloin minulla oli vähän niinkuin monta rautaa tulessa ja koitin pallotella useamman miehen kanssa. Vaihtelevat fiilikset ja aikatauluttelu sai kaikki miehet vetäytymään vähän, joten päätin kaikki sutinat kun alkoivat väljähtää.
Seuraavalla kerralla mies vaikutti harrastavan samaa minkä olin itse tajunnut pilaavan orastavan onnen. Vaikutti odotuttavan minua, joten turhauduin ja pistin heti poikki. Sitä jäin kyllä miettimään ja kaipaamaan hetkeksi.
Sitten olinkin ihan kunnolla suhteessa välissä, mutta tilanne ajautui toivottamaan umpikujaan, erosimme. Välissä oli surinaa erään kanssa, mutta hän pakitti koska eksäni hillui kuvioissa. Lopetin sutinan on-off-tyyliin, lopulta eksä liittyi elämääni niin paljon, että annettiin sutinan olla. Onhan se mies ajatuksissa, aluksi enemmän, nyt jo vähemmän.
Pelkät hyvän mielen sutinat ja keskustelukumppanit eivät ole jääneet mieleen, harvoin yhden illan jututkaan, (joita ei monia), mutta vähän pidemmälle viedyt tutustumiset on jääneet mieleen hetkeksi. Vaalin hyviä muistoja sitten vanhana, mutta en sillälailla kaipaile. Olisikohan monilla ihmisillä samanlaista. Ensirakkaudesta yli pääseminen kesti kai sellaiset 10++ vuotta, sen jälkeen toipuu nopeammin vaikka kuinka kolahtaa