TV-sarja Mahdoton tapaus
Kommentit (42)
Huippuhyvä. Olen jäänyt koukkuun. Ne tarinoiden juonet ovat lähes aina kerrassaan nerokkaita. Onhan siinä hösötystäkin, mutta käsikirjoitukset ovat mainioita.
Olen katsonut jos on aikaa. Ihan kiva. Katsoin myös Neiti Scarletia ja Herttuaa, joka sekin oli hyvä. Toivon että siitä tulee uusia jaksoja.
Ehkä ärsyttävin sarja pitkään aikaan. Tai onko sarja mutta Morgane hahmona.
Eka jakso menetteli, sitten liian yliampuvaa....näyttelyjä punapäällä.
Minä tykkään. En tiedä, toimiiko jatkossa, mut luuen, että lisääkin tätä tulee. Jäi sellaiseen koukkuun.
Loistava sarja, tykkään! Eroaa vähän brittijutuista, joita olen katsonut iät ja ajat. Sitä paitsi vähän erilaisia maisemia ja ranskankielikin kivan kuulosta, vaihtelua enkkuun. Olen nykyään töissä ranskalaisessa yrityksessäkin, pitää suosia heitä:) Ainoa, mitä ihmetellyt, niin yh:ksi & siivojaksi todella kivan näköisessä kämpässä asuu... (Ex kai sitten hyvätuloinen ja reilu;-)
Odotan kautta 4, jonka pitäisi ilmestyä toukokuussa. Toivottavasti näkyy Suomessakin.
Menee se välillä överiksi, mutta ranska pelastaa paljon. Jotenkin teatraalisuus sopii. Odotan aina, että Morgane alkaa luetella havaintojaan.
Mä oon nauhoittanut tätä, mutta en ole katsonut vielä. Tulee jännää katsoa ja vertailla muiden mielipiteisiin. Kiva kuitenkin, että näyttävät muutakin, kuin englanninkielistä ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Loistava sarja, tykkään! Eroaa vähän brittijutuista, joita olen katsonut iät ja ajat. Sitä paitsi vähän erilaisia maisemia ja ranskankielikin kivan kuulosta, vaihtelua enkkuun. Olen nykyään töissä ranskalaisessa yrityksessäkin, pitää suosia heitä:) Ainoa, mitä ihmetellyt, niin yh:ksi & siivojaksi todella kivan näköisessä kämpässä asuu... (Ex kai sitten hyvätuloinen ja reilu;-)
Sehän asuu autossa tai putkassa?
Vierailija kirjoitti:
Se Morgane on aikalailla mitä moni ihminen on, jos uskaltaisi olla.
Onneksi ei uskalla. Tykkään itsekin sujuvasta toiminnasta mutta sen katselu toisella käy hermoon. Epätodellinenhan tuo nyt kumminkin on.
Mä en yleensä ikinä jaksa katsoa ranskalaisia juttuja, mutta tästä tykkään.
Enkä vähoten Morganen vaatteiden vuoksi, ne on huippuja!
Tulen joka kerta raskaaksi kun rakastun.
Mua nauratti toi eilisessä jaksossa.
Ihan piristävä tv hahmo. Ja älyttömän kaunis.
Katselin muutaman jakson, mutta en enää, ei ole yhtään kiinnostava, ei jaksa. Toivottavasti tulee jotain järkevämpää pian.
Tätä tyyliä, että nokkela ja hyvännäköinen ja ehdottomasti nuori nainen päihittää miehet. Rasittavaa hömppää, ei jatkoon.
Hauskaa katsottavaa flunssassa, mutta nyt kun olen terve, en ehkä jaksa enää katsoa sitä.