Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Painon nousun tuhoisat vaikutukset parisuhteen kannalta. Miksi et pidä itseäsi hoikkana?

Vierailija
22.06.2020 |

Vaimoni on lihonut varmaankin 25 kiloa suhteemme aikana, eli painoa on tullut yli 50 % lisää. Tuollainen määrä läskiä muuttaa ihmisen aivan toisenlaiseksi. Se, miltä toinen näyttää, tuntuu, tuoksuu ja jopa kuulostaa, on erilaista. En ole koskaan tuntenut vetoa kehenkään ylipainoiseen naiseen, joten ei liene yllätys, etten tunne vetoa vaimoonikaan.

Olen tarpeiltani yksinkertainen mies, enkä kaipaa toiselta ihmeellisyyksiä. Työttömyys, tupakointi, epäaktiiviset elintavat, alkoholin käyttö, flirttailu muiden kanssa... aivan sama minulle. Mutta kun läskit ovat turn-off, niin sitten ne ovat. Vaimoni varmasti aavistaa, mistä kuollut seksielämämme johtuu. Ei hän sitä ole suoraan kysynyt, mutta kun suhteemme alussa jo kerroin avoimesti, mikä sytyttää haluni ja mikä ne sammuttaa, ei tämä voi olla hänelle yllätys.

Ja miksi en ole lopettanut suhdetta? En ole tällä hetkellä kiinnostunut tavoittelemaan uutta suhdetta kenenkään kanssa, ja nykyinen elämäntilanne on mukavampi kuin sinkkuna köyhäily. Jos ihastuisin toiseen naiseen, tämä suhde kyllä katkeasi nopeasti, sillä en harrasta pettämistä.

Mahtavatko naiset (ja mikseivät miehetkin) ymmärtää, kuinka tuhoisa vaikutus painonhallinnan laiminlyönnillä on? Loppuen lopuksi miehet ovat yksinkertaisia otuksia, eivätkä naiselta yleensä vaadi kovin paljon. Olisiko kuitenkin helpompaa pysyä mitoissa kuin etsiä ja rakentaa suhde alusta alkean kokonaan uuden ihmisen kanssa?

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi jos puolisosi ei välitä tai ei jaksa huolehtia itsestään. Vaikea samastua, oman puolison paino on vaihdellut 20kg haarukassa, eikä se ole vaikuttanut haluihin, enemmänkin on vaikuttanut henkisesti etäiset välit, jos jokin asia. Olen siis nainen, joka pitää huolta omasta ulkonäöstä ja pitää painon kurissa.

Vierailija
122/126 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilepa itse nukkua 5 vuotta niin, että joka yö uni pätkii 2-3 kertaa. Joka ikinen yö. Sitten vauvan ollessa pieni kanniskelet häntä tuntitolkulla, koko illan ja osan yöstä. Aamulla show jatkuu. Naisten elämä voi olla aika hektistä. He joutuvat joskus ajattelemaan muita hyvinkin paljon, eivätkä aina ehdi miettiä itseään. He ovat univeloissa jääkaapilla. Saa vapaasti kokeilla ja katsoa missä kuosissa olet itse sen jälkeen.

Tätä varten Jumala loi abortin ja ehkäisyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuunotto puuttuu. Pariskunnat ja koko perhe ( jos lapsia) pitäisi oppia liikkumaan yhdessä ja syömään terveellisesti. Liikunnallinen ja terveellinen elämäntapa opetellaan jo lapsena. Jos ei koskaan ole mistään välitetty niin myöhäistä se on herätä viisikymppisenä sairaanloisen lihavana ihmettelemään tottumuksia. Silloin se laihduttaminen on todella vaikeaa.

Vierailija
124/126 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilepa itse nukkua 5 vuotta niin, että joka yö uni pätkii 2-3 kertaa. Joka ikinen yö. Sitten vauvan ollessa pieni kanniskelet häntä tuntitolkulla, koko illan ja osan yöstä. Aamulla show jatkuu. Naisten elämä voi olla aika hektistä. He joutuvat joskus ajattelemaan muita hyvinkin paljon, eivätkä aina ehdi miettiä itseään. He ovat univeloissa jääkaapilla. Saa vapaasti kokeilla ja katsoa missä kuosissa olet itse sen jälkeen.

Nähty ja kokeiltu. Kolme poikaa siunaantunut ja lukemattomia öitä janttereita sylissä kanniskellut. Vaimon annoin nukkua, ja mä koppasin heti jannun olalle kun alkoi kitinä. Tietty aamulla lähdin töihin. En uhriutunut ja läskistynyt. Eikä vaimokaan.

Vierailija
125/126 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lihonut 9 vuotisen suhteemme aikana noin 20 kg ja ei miestä ole haitannut. Eipä kyllä olisi valittamisen varaakaan kun itse on lihonnut yli 70 kg ja ei se minuakaan haittaa. Ei se rakkaus tai haluttavuus omissa silmissä ole ainakaan vähentynyt.

Hyi kamala molemmat paisuneet pullasorsiksi. Tosi tyypillistä, että parisuhde tekee molemmille tuon pläskistymisen. 

Vierailija
126/126 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähty ja kokeiltu. Kolme poikaa siunaantunut ja lukemattomia öitä janttereita sylissä kanniskellut. Vaimon annoin nukkua, ja mä koppasin heti jannun olalle kun alkoi kitinä. Tietty aamulla lähdin töihin. En uhriutunut ja läskistynyt. Eikä vaimokaan.

Niin, vaimo ei lihonut koska sai nukkua. Miehet muuten laihtuu naisia helpommin ja nopeammin.