Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Painon nousun tuhoisat vaikutukset parisuhteen kannalta. Miksi et pidä itseäsi hoikkana?

Vierailija
22.06.2020 |

Vaimoni on lihonut varmaankin 25 kiloa suhteemme aikana, eli painoa on tullut yli 50 % lisää. Tuollainen määrä läskiä muuttaa ihmisen aivan toisenlaiseksi. Se, miltä toinen näyttää, tuntuu, tuoksuu ja jopa kuulostaa, on erilaista. En ole koskaan tuntenut vetoa kehenkään ylipainoiseen naiseen, joten ei liene yllätys, etten tunne vetoa vaimoonikaan.

Olen tarpeiltani yksinkertainen mies, enkä kaipaa toiselta ihmeellisyyksiä. Työttömyys, tupakointi, epäaktiiviset elintavat, alkoholin käyttö, flirttailu muiden kanssa... aivan sama minulle. Mutta kun läskit ovat turn-off, niin sitten ne ovat. Vaimoni varmasti aavistaa, mistä kuollut seksielämämme johtuu. Ei hän sitä ole suoraan kysynyt, mutta kun suhteemme alussa jo kerroin avoimesti, mikä sytyttää haluni ja mikä ne sammuttaa, ei tämä voi olla hänelle yllätys.

Ja miksi en ole lopettanut suhdetta? En ole tällä hetkellä kiinnostunut tavoittelemaan uutta suhdetta kenenkään kanssa, ja nykyinen elämäntilanne on mukavampi kuin sinkkuna köyhäily. Jos ihastuisin toiseen naiseen, tämä suhde kyllä katkeasi nopeasti, sillä en harrasta pettämistä.

Mahtavatko naiset (ja mikseivät miehetkin) ymmärtää, kuinka tuhoisa vaikutus painonhallinnan laiminlyönnillä on? Loppuen lopuksi miehet ovat yksinkertaisia otuksia, eivätkä naiselta yleensä vaadi kovin paljon. Olisiko kuitenkin helpompaa pysyä mitoissa kuin etsiä ja rakentaa suhde alusta alkean kokonaan uuden ihmisen kanssa?

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin parisuhteen alkaminen on toisen ihmisen vaalimisen ja huomioimisen alku. Toisille parisuhteen alkaminen on noiden asioiden loppu: kun on suhteeseen päästy, voikin nostaa jalat pöydälle.

Vierailija
2/126 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nainen ei liho eikä laihdu kenenkään miehen lerpun kusiputken takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee varmaan paljon alapeukkuja aloitukseesi, koska tosiasiat ahdistavat monia, mutta tottahan tuo on. Sama miehillä: ei se pallomaha kiinnosta suurinta osaa naisista.

Olen välillä vähän näreissäni kun yli nelikymppisenä hoikkana naisena saan ihan liikaa huomiota kaikenm ikäisiltä miehiltä vaikken sitä kaipaisi. Tiedän, että kyse on pääosin hoikkuudesta, se kun on niin harvinaista nykyään, varsinkin keski-ikäisillä. Jos ihmiset vain ymmärtäisivät fyysisten asioiden merkityksen pariutumisessa ilman että kieltäisivät elämän tosiasioita. Tärkein asia tietenkin molemmille sukupuolille on painonhallinta. Kaikki muu tulee sen jälkeen.

Vierailija
4/126 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuhlaat vaimosi aikaa? Hän saattaa olla edelleen rakastunut sinuun, mutta sinä vaihdat akkaa heti kun löytyy parempi. Tuo on todella julmaa.

Vierailija
5/126 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vingut asiasta täällä ap, etkä puhu vaimollesi? Vaimoksi ei laihdutus sillä, että täällä asiasta valitat

Vierailija
6/126 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa vaikka naiselle kiloja onkin kertynyt, niin kauan kun seksi toimii ei ole muutamilla kiloilla merkitystä. Tässä enää mitään teinejä olla. Mies 46

Vierailija
7/126 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuhlaat vaimosi aikaa? Hän saattaa olla edelleen rakastunut sinuun, mutta sinä vaihdat akkaa heti kun löytyy parempi. Tuo on todella julmaa.

Ai niin, naisethan ovat kuin lapsia sillä tavalla, etteivät pysty itse tekemään omaa elämäänsä koskevia päätöksiä. Lol. Sama kuin jotkut itkevät, miksi miehet tuhlaavat naisen hedelmällisiä vuosia vitkuttelemalla lapsipäätöksen kanssa. Jos ei suhde miellytä, siitä täytyy ihan itse osata lähteä!

-ohis

Vierailija
8/126 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vaimollesi Palvelus, ja jätä hänet- hän ansaitsee paremman kuin sinä

Vierailija
9/126 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vingut asiasta täällä ap, etkä puhu vaimollesi? Vaimoksi ei laihdutus sillä, että täällä asiasta valitat

Aloittajan vaimo ei todennäköisesti koskaan laihdu, vaikka asiasta puhuisi kuinka. Tilastollisesti jos lihoaa 25 kiloa, nuo kilot ovat pysyvä muutos.

Vierailija
10/126 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ukko alkanut laljuuntumasn, ja minua ei himota kaljuuntuva tai kalju mies. Miksi te miehet ette pidä huolta siitä, että hiukset pysyy päässä?

Vierailija
11/126 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät vaan osaa. Ap ei halua olla yksin, jotta ei joudu köyhäilemään, mutta vaihtaa heti kun parempaa löytyy. Silti hän on tyytymätön, seksittömässä suhteessa ihmiseen joka ei sytytä häntä. Esim. Sofia Belorf saa sentään jotain hyötyä omasta siipeilysuhteestaan, eikä varmasti itke vauva-palstalla.

Vierailija
12/126 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan vaimo ei todennäköisesti koskaan laihdu, vaikka asiasta puhuisi kuinka. Tilastollisesti jos lihoaa 25 kiloa, nuo kilot ovat pysyvä muutos.

Üliuliuliu vouwouwou üliuliuliu

Mitä odotat Täältä saavasi? Sympatiaa ? Voi voi.

Vierailija
13/126 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee varmaan paljon alapeukkuja aloitukseesi, koska tosiasiat ahdistavat monia, mutta tottahan tuo on. Sama miehillä: ei se pallomaha kiinnosta suurinta osaa naisista.

Olen välillä vähän näreissäni kun yli nelikymppisenä hoikkana naisena saan ihan liikaa huomiota kaikenm ikäisiltä miehiltä vaikken sitä kaipaisi. Tiedän, että kyse on pääosin hoikkuudesta, se kun on niin harvinaista nykyään, varsinkin keski-ikäisillä. Jos ihmiset vain ymmärtäisivät fyysisten asioiden merkityksen pariutumisessa ilman että kieltäisivät elämän tosiasioita. Tärkein asia tietenkin molemmille sukupuolille on painonhallinta. Kaikki muu tulee sen jälkeen.

Naisille tärkeintä on pituus, raamikkuus ja komeat kasvot. Kaikki muu tulee näiden jälkeen.

Vierailija
14/126 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Üliuliuliu vouwouwou üliuliuliu

Mitä odotat Täältä saavasi? Sympatiaa ? Voi voi.

En minä odota mitään (en ole aloittaja). Kunhan vain pointtasin tilastollisen tosiseikan. Ikävää, jos faktat loukkaavat sinua.

Vierailija
15/126 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni on Prostata suurentunut ja leikattiin, eli hyökättiin. Nyt ei seiso kunnolla. Nyt ei kyllä ole kiva kun ukolla ei seiso kunnolla. En pidä asiasta. Mitä tekee miehellä, jonka Kull* ei seiso kunnolla

Vierailija
16/126 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa nyt ihan valtavasta painonnoususta kuitenkaan puhuta. Minusta on ihan normaalia että elämässä lihotaan ja laihdutaan, on itsellänikin välillä lipsahtanut ylipainon puolelle, mutta olen ne sitten jossain vaiheessa myös laihduttanut pois. Ei siitä mitään parisuhdekriisiä tule jos rakkaus on aitoa. On miehellänikin paino vaihdellut vuosien varrella. En hirveästi tunne ihmisiä joilla ei olisi.

Esimerkiksi masennuksen kohdalla puhutaan yleensä jo todella häiritsevästä painonnoususta, yleensä myös lyhyessä ajassa, kun taas hidas painon kertyminen on ihan normaalia elämää.

Harva pysyy läpi elämänsä täysin saman kokoisena.

Vierailija
17/126 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja minä ihmettelen tuota samaa asiaa, miksi parisuhteessa lihotaan. Minulla on ollut kaksi pitkää parisuhdetta, molemmissa suhteissa hoidin itseäni, en halua olla mikään lihava valas. Minuakaan lihavuus ei sytytä pätkääkään. Tällä hetkellä olen sinkku ja ihmettelen I kuinka paljon näen epäsuhtaisia pareja, miehet hyvässä kuosissa, naiset ei niinkään. Harva mies haluaa seksiä lihavan naisen kanssa. Tunnen sen verran miehiä tiedän mistä pitävät ja mistä eivät.

En yhtään ihmettele miksi olet sinkku...

Vierailija
18/126 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on pahasti myöhässä. Olisi alkanut kommentoimaan sen ensimmäisen +10 kilon jälkeen.

Vierailija
19/126 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en katsoisi liikaa lihonutta miestä, itse asiassa olen kerran melko lailla esittänyt vaatimuksen miehelleni laihduttaa, toki pyysin kauniisti tekemään sen kanssani, koska hänellä vatsakumpu oli alkanut kasvaa liikaa. Olemme nautiskelijoita joten kaloreita kertyy vaikka meillä on suhteellisen urheilulliset tavat. Itse olen pienillä hoikistuskuureilla 2-3 kertaa vuodessa koska en halua lihoa.

Kyllä mä näen osana parisuhteeseen sitoutumista myös tämän asian. Huolehdin ulkonäöstäni ja tavoittelen sitä että olen viehättävä myös ulkoisesti ja tätä odotan mieheltänikin, ihan kuten muutenkin hyvää kohtelua ja siistiä pukeutumista/parturissa käymistä.

Minusta tuosta asiasta ap:n olisi syytä toki puhua eikä vaan oletella että toinen tajuaa.

Mulle halu ja seksi on todella tärkeitä suhteessa ja en voisi luopua niistä. Mieluummin sitten luovun suhteesta. Eikös parisuhde juurikin ole se suhde missä sitä intiimiä läheisyyttä kuuluu olla. Melkoinen suhteen irvikuva jos ei edes seksiä ole.

Vierailija
20/126 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni on Prostata suurentunut ja leikattiin, eli hyökättiin. Nyt ei seiso kunnolla. Nyt ei kyllä ole kiva kun ukolla ei seiso kunnolla. En pidä asiasta. Mitä tekee miehellä, jonka Kull* ei seiso kunnolla

Tämähän se. Miksi mies ei pitänyt itseään kunnossa? Sairastuminen ei kaunista ketään.