Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiennyt että isovatsainen mieskin voi tuntea häpeää mahastaan

Vierailija
22.06.2020 |

Olen aina kuvitellut että miehiä ei haittaa lihominen, että iso maha on ihan normaali asia, josta ollaan enemmänkin ylpeitä kuin hävetään. Mutta viikonloppuna selvisi että eräs sukulaismies häpeää itseään, kun on saanut ison vatsan nelikymppisenä, koko ajan jauhoi mahastaan ja luimisteli, tai väänsi vitsiä isoista tisseistään ja mahastaan.. oli ihan ahdistuneen oloinen, humalassa jauhoi ja jauhoi asiasta. Ihan tavalliselta yli 40 vuotiaalta äijältä näytti pallomahoineen, semmosta se on elämä. Uskomatonta että minä tunnen vähemmän häpeää omasta laardimahastani mitä se tunsi omastaan.
Taitaa miehet aika pinnallisia ja herkkiä ollakin ulkonäöstään, sellasetkin juntit siis joista ei päältä uskoisi. Sen nyt tietää että keikarimiehet ovat pinnallisia, mutta että hikiset duunaritkin, se oli minulle uusi asia.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetteko te miehen, joka häpeää ulkonäköään?

Vierailija
2/34 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vaan voi hävetä ulkonäköään, yhdes engl.sarjas oli leikattavana keski-ikäinen duunarimies, jolla iso maha ja manboobsit, kärsi kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuntenut yhden miehen, joka häpesi ulkonäköään eli edesmennyt isäni silloin, kun oli lihava ja maha oli valtava. Valitettavasti naisena lihon samalla tavalla (sekä rinnat kasvaa selkeästi). Nuorena, normaalipainoisena, poikaystävä sanoi mulle joskus, että olen niin hyvän näköinen ja hän on "tämän" näköinen (oli minusta ihan tarpeeksi hyvännäköinen kuitenkin). Eli kaipa sellaisia miehiäkin on, jotka häpeää itseään.

Vierailija
4/34 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa joka erkkikin mieluummin esittelisi pyykkilautaa kun tynnyriään, ovat vaan niin mukavuudenhalusia elämässään että antavat mennä miten menee. Miehellä yleensä on itsetunto niin korkealla, etteivät ota noista isommin painetta.

Vierailija
5/34 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka selän takana haukkuu naisten ulkonäköä aina tilaisuuden tullen voi olla herkkä loukkaantumaan pienimmästäkin vihjauksesta ylipainoon tai muuhun vikaan. Näin vaan on.

Vierailija
6/34 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä hävetti etureppuni ja manboobsit. Ei ole kovin miehinen olo, jos levein kohta on vyötäröllä hartiaseudun sijaan. Ja on se niin epäkäytänöllistä. Turha kuvitellakaan löytävänsä esim. sopivia moottoripyörävaatteita.

Lopulta kyllästyin ja aloin tekemään asialle jotain. Nyt ollaan jo yli "puolimatkassa". Toki kyse on loppuelämän projektista.

Vierailija
7/34 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamma ei tiennyt, että miehet ovat ihmisiä ja heillä on ihmisen tunteet. Yllättyneitä olivat:

Vierailija
8/34 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-mamma ei tiennyt, että miehet ovat ihmisiä ja heillä on ihmisen tunteet. Yllättyneitä olivat:

Aloittaja on mies.

Vierailija
9/34 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihramaha ja miestissit ovat kyllä aika pahoja erotiikantappajia.

Vierailija
10/34 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tajusin oman surkean tilanteeni avioerossa 43v ikäisenä. Olin järkyttävässä kunnossa. No pääkoppa kuntoon ja lenkille mars, 20 kiloo lähti ja nyt liikunta on tavallinen osa normielämää, ei ole läskit tulleet takaisin. Uusi upea puolisokin löytyi rinnalle. m48 (eksälle taasen on tullut huomattavasti lisäpainoa, en tiedä miksi)

Vierailija
11/34 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikämiesfutaritkin vertailevat vatsakumpujaan, kadehtivat niitä jotka ovat paremmassa kunnossa ilman sitä pömppömahaa. Se tuli itsellekin yllätyksenä et se on noinkin "rankkkaa", osa vitsillä otti asian ja osa oli tosissaan.

Vierailija
12/34 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ulkonäöstään ahdistuneet pinnallisia? Ok.

Vierailija
13/34 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin uskon, kun feministit ovat kertoneet, että elämme patriarkaalisessa yhteiskunnassa, jossa ulkonäköpaineet eivät koske miehiä. Siksihän miehen ulkonäöllä ei ole merkitystä parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
14/34 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten saamisen takia piti piettä reppu kasassa 40v asti.

Nyt ei enää tarvi ku ei naiset nappaa.

M51

...tai no, jos nappaa, niin pientä taloudellista panosta vastaan löytyy nainen, jolle on aivan sama onko mahaa vai ei.

Vierailija
15/34 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni häpeää mahaansa, ja kuulemma työpaikassa on semmonen mies joka aina naljailee muiden miesten kiloista, kun itse on hyväkuntoinen himoliikkuja.

Ihan tavallisia duunareita, ei toimistorottia.

Vierailija
16/34 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse hoikka nainen, mutta tykkään isoista ja vähän pulleista miehistä. Poikkeuksetta alkavat kuntokuurille ja puhumaan laihdutuksesta, kun olen pulleita tapaillut. Mulle on ihan ok vaikka mies on pulska ja vatsakaskin.

Vierailija
17/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon itse hoikka nainen, mutta tykkään isoista ja vähän pulleista miehistä. Poikkeuksetta alkavat kuntokuurille ja puhumaan laihdutuksesta, kun olen pulleita tapaillut. Mulle on ihan ok vaikka mies on pulska ja vatsakaskin.

Kuinka vatsakas saa olla? :)

Vierailija
18/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipa joka erkkikin mieluummin esittelisi pyykkilautaa kun tynnyriään, ovat vaan niin mukavuudenhalusia elämässään että antavat mennä miten menee. Miehellä yleensä on itsetunto niin korkealla, etteivät ota noista isommin painetta.

Miehet on kasvatettu niin että ne kelpaa aina, äidit ja ei kritisoi poikiaan. Siksi heillä on korkea itsearvostus myös ilman syytä. Oma rumuus ei ole paha mutta virhe ventovieraan naisen ulkonäössä huudetaan julki.

Vierailija
19/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täällähän te palstamiehet teette joka päivä parhaanne todistaaksenne päinvastaista, joten kyllä se meille naislukijoille taitaa yllätyksenä tulla.

Vierailija
20/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai miehillä on myös ahdistusta ulkonäöstään. Tunnen monta lyhyttä miestä, joita lyhyys on harmittanut siihen asti kunnes tulee ikää tarpeeksi, ja kumppani löytynyt. Tunnen muutamankin kaljuuntuvan miehen joita hiusten lähtö harmittaa, sekä yhden röökinpolton lopettamisen jälkeen lihoneen, joka on vakuuttunut siitä että naista ei saa koska on lihava. Kyseinen herra ei ole mitenkään lihava, mutta vatsaa kyllä löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi