Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyiskö täältä naisia, jotka haluaisivat muuttaa kaupungista maalle ja elää kuten vaikka 1800-luvulla?

Vierailija
22.06.2020 |

Katsoin tuossa Myrskyluodon Maijan jaksot/Farmi-sarjan ja siinä sitä olisi työmaata. Hyvä terveys nyt aluksi olisi suotavaa että pärjäilee. Ostetaan tontti jostakin järven rannalta tai meren rannalta ja rakennetaan itse puista mökki. Jotain nykyaikaistakin voi olla, mutta energiatuotannon suhteen pitää olla omavarainen (esim. aurinkopaneelit), tai vesivoimaa, jos on koski lähellä. Viljellään maata ja pidetään vaikka kanoja, niin saadaan kananmunia ja lihaa. Ja sitten lehmä, niin saadaan maitoa.

Eli rahaa pitäisi olla myös. Itselläni on ehkä pari sataa tonnia, jos myyn asuntoni, ja sillä ei niin pitkälle pötkitä. Jos tasapuolisesti kannamme kortemme kekoon, niin on hyvin rahaa. Lähinnä maailman kehno tilanne tällä hetkellä huolestuttaa, että pitäisi ryhtyä enemmän omavaraiseksi ennen 2030-lukua. Töiden määrä vähenee tulevaisuudessa entisestään. Itse olen elänyt koko elämäni kaupungissa ja rupeaa kyllästyttämään. Toki olen myös mökkielämää viettänyt paljon, eli ihan vihreä en ole.

t. mies

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin just tätä samaa, mut oon jo yli viisikymppinen, mutta onneksi mun mies jakaa mun haaveet. Toivottavasti löydät kumppanin, tai lähde yksin toteuttamaan tarvettasi..

Vierailija
2/4 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kunhan ei tarvitse käyttää korsettia enkä joudu luopumaan kuukautiskupista. Käsin virkatut siteet ei oikein kiinnosta.

Mutta olen jo naimisissa ja minulla on mies joka pärjää noissa oloissa "hieman" ap:ta paremmin. Kun osaa metsästää ja viljellä maata.

Ap, hanki ensin itsellesi edes hiukan hyödyllisiä taitoja ja ala vasta sitten etsiä naista mukaasi larppaamaan. Suosittelen että luet Laura Ingalls Wilderin kirjoja saadaksesi hiukan perspektiiviä siitä, mitä normaalit miehet osasivat 1800-luvulla. Nimenomaan luet kirjoja, et katso sitä sarjaa, se sarja on rikos ihmisyyttä vastaan.

Minun mieheni osaa sen mitä miehet tuohonkin aikaan, ja minä osaan kutakuinkin sen mitä naiset. Kehräämistä lukuunottamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua alkeellisiin olosuhteisiin raatamaan. Jos tulee pula ruuasta niin me kaikki olemme ongelmissa kun ihmiset ryöstää toisiaan - kaupungeissa toki ensin mutta ei siellä maaseudullakaan turvassa olla, sinnehän porukka ryntää aseiden kanssa ruokaa hakemaan sen jälkeen kun kaupungeista loppuu syötävä. N43

Vierailija
4/4 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin monilla naisilla alkaa haikailu maalle sitten kun juoksut on juostu ja se paras mies saatu sekä laitettu kiertoon.