Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiennyt että isovatsainen mieskin voi tuntea häpeää mahastaan

Vierailija
22.06.2020 |

Olen aina kuvitellut että miehiä ei haittaa lihominen, että iso maha on ihan normaali asia, josta ollaan enemmänkin ylpeitä kuin hävetään. Mutta viikonloppuna selvisi että eräs sukulaismies häpeää itseään, kun on saanut ison vatsan nelikymppisenä, koko ajan jauhoi mahastaan ja luimisteli, tai väänsi vitsiä isoista tisseistään ja mahastaan.. oli ihan ahdistuneen oloinen, humalassa jauhoi ja jauhoi asiasta. Ihan tavalliselta yli 40 vuotiaalta äijältä näytti pallomahoineen, semmosta se on elämä. Uskomatonta että minä tunnen vähemmän häpeää omasta laardimahastani mitä se tunsi omastaan.
Taitaa miehet aika pinnallisia ja herkkiä ollakin ulkonäöstään, sellasetkin juntit siis joista ei päältä uskoisi. Sen nyt tietää että keikarimiehet ovat pinnallisia, mutta että hikiset duunaritkin, se oli minulle uusi asia.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni häpeää mahaansa, ja kuulemma työpaikassa on semmonen mies joka aina naljailee muiden miesten kiloista, kun itse on hyväkuntoinen himoliikkuja.

Ihan tavallisia duunareita, ei toimistorottia.

Nuo himoliikkujat haluavat ylistää omaa erinomaisuuttaan, ja mikä olisi helpompaa kuin pilkata pulleampia ihmisiä vertaillen omaan hoikkaan olemukseen. Inhottavia ihmisiä ovat. Mutta hoikkia!

Mun mies on vatsakas, ei haittaa menoa. Pidempiä paitoja toivoisin hänelle löytyvän, ettei olisi aina maha paljaana. Muutenkin pitkäselkäinen tapaus. Ja kun ihmisiä katselee, niin ei ole ainoa tämän ongelman kanssa. T-paitatehtailijoille idea!

Vierailija
22/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ykspäivä näin kaupassa raskaana olevan miehen. Mahan perusteella yhdennellätoista kuulla. Kauppakorissa oli tuoremehua ja beceliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai miehillä on myös ahdistusta ulkonäöstään. Tunnen monta lyhyttä miestä, joita lyhyys on harmittanut siihen asti kunnes tulee ikää tarpeeksi, ja kumppani löytynyt. Tunnen muutamankin kaljuuntuvan miehen joita hiusten lähtö harmittaa, sekä yhden röökinpolton lopettamisen jälkeen lihoneen, joka on vakuuttunut siitä että naista ei saa koska on lihava. Kyseinen herra ei ole mitenkään lihava, mutta vatsaa kyllä löytyy.

Kyllä ne naisen saa mutta ei niin kaunista kuin haluaisivat. Lyhyt ja kaljuuntuva näkee nuorena aikuisena kuinka markkina-arvo valuu monta astetta alaspäin. Se on kriisi. Lihava voi aina laihduttaa, en ymmärrä jos ei käytä sitä korttia vaan mieluummin ahdistuu, se on ihan oma moka.

Vierailija
24/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen ei ole tyytyväinen omaan ulkonäköönsä, niin hänellä oikeastaan kaksi vaihtoehtoa. Joko tekee ulkonäölleen jotain mikä muuttaa ulkonäköä kohti toivottua. Tämä on työlästä ja vie aikaa, joten toinen vaihtoehto on tehdä ongelmasta ominaisuus. Innon Markon sanoin, jos et voi piilottaa niin korosta. Häpeän sijaan ollaankin ylpeä ja esitellään mahaa. Posin kautta eteenpäin ja tämä muutos on helppo sekä nopea tehdä. Itse valitsin ensimmäisen viahtoehdon. 2 kuukautta muutosta takana ja vuodenvaihteessa pitäisi olla valmista.

Vierailija
25/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-mamma ei tiennyt, että miehet ovat ihmisiä ja heillä on ihmisen tunteet. Yllättyneitä olivat:

Itse en ollut yllättynyt tästä.

Vierailija
26/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tajusin oman surkean tilanteeni avioerossa 43v ikäisenä. Olin järkyttävässä kunnossa. No pääkoppa kuntoon ja lenkille mars, 20 kiloo lähti ja nyt liikunta on tavallinen osa normielämää, ei ole läskit tulleet takaisin. Uusi upea puolisokin löytyi rinnalle. m48 (eksälle taasen on tullut huomattavasti lisäpainoa, en tiedä miksi)

Mukavaa kun löysit 48-vuotiaan miehen rinnallesi noin rupsahtaneena vielä <3

Vierailija
27/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää yleistäkö.

Pulskissa miehissä löytyy myös semmoisia, jotka toivovat ruonsaiden ulkomuotojen miellyttävän vaikka sitä hyllyvää ja löllyvää löytyy yllin kyllin.

He tekevät parhaansa pitääkseen itsestään muuten huolta, eikä kyse ole siitä, että kaipaavat äiti-hahmoa elämäänsä. Miellyttämisen halusta?

Pulskuudesta kommentointi satuttaa sellaisten taholta, jotka eivät tätä ymmärrä ja yllyttäminen voi johtaa vain ahmimiseen entistä enemmän.

Kelpaamattomuuden tunne on varmaan aika yleistä. Onneksi on suojaavaa kuorta ympärillä, ettei ne lopulta enää haittaa.

Ulkoinen tyyneys ja rauhallisuus tulkitaan myös väärin. Ja vahingot. Kuten se, että tahallaan rikkoo huonekalun, kun ei voi tietää mitä se on tehty kestämään.

En syytä miehiä, enkä naisia. Osa meistä on vaan niin ymmärtämättömiä toisen tilanteelle.

Vierailija
28/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet ole ulkonäköpaineiden kanssa sen kummempia kuin naisetkaan. On median luomaa harhaa ja tietynlainen odotus miehiä kohtaan, että vain naisilla olisi paineita.

Vierailija
29/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ennen ei ollut niin väliä. Kaljamahoilla toaiaan jopa vähän ylpeiltiin. Iso muutos tapahtui joskus 2010-2015 kun miehistäkin tuli ulkonäkökeskeisiä.

Vierailija
30/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni häpeää mahaansa, ja kuulemma työpaikassa on semmonen mies joka aina naljailee muiden miesten kiloista, kun itse on hyväkuntoinen himoliikkuja.

Ihan tavallisia duunareita, ei toimistorottia.

Nuo himoliikkujat haluavat ylistää omaa erinomaisuuttaan, ja mikä olisi helpompaa kuin pilkata pulleampia ihmisiä vertaillen omaan hoikkaan olemukseen. Inhottavia ihmisiä ovat. Mutta hoikkia!

Mun mies on vatsakas, ei haittaa menoa. Pidempiä paitoja toivoisin hänelle löytyvän, ettei olisi aina maha paljaana. Muutenkin pitkäselkäinen tapaus. Ja kun ihmisiä katselee, niin ei ole ainoa tämän ongelman kanssa. T-paitatehtailijoille idea!

Olisi toisiaan hyvä, jos riittävästi peittäviä vaatteita löytäisi. Miehet kuulemma harvemmin ostaa itselleen edes sopivan kokoisia vaatteita, vaan ovat nuneron tai pari liian pieniä.

Ei sitä omaa kokoaan välttämättä tajua, jos ei ole riittävän isoa peiliä ja henkilöä mihin verrata vieressä.

Tuskin on edes vaakaa. Ainakaa minulla ei ole. Kaupassa käydessä yrittänyt kyllä löytää.

Vierailija
31/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tuntenut yhden miehen, joka häpesi ulkonäköään eli edesmennyt isäni silloin, kun oli lihava ja maha oli valtava. Valitettavasti naisena lihon samalla tavalla (sekä rinnat kasvaa selkeästi). Nuorena, normaalipainoisena, poikaystävä sanoi mulle joskus, että olen niin hyvän näköinen ja hän on "tämän" näköinen (oli minusta ihan tarpeeksi hyvännäköinen kuitenkin). Eli kaipa sellaisia miehiäkin on, jotka häpeää itseään.

Tarpeeksi hyvännäköinen 😂😂

Vierailija
32/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ne tissit ja pullavat vaaleanpunaiset läskinännit miehellä onkin etovat. Minun miehellä on rankasti ylisuuri pallomaha, mutta tissejä ei.

Vierailija
33/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä ne tissit ja pullavat vaaleanpunaiset läskinännit miehellä onkin etovat. Minun miehellä on rankasti ylisuuri pallomaha, mutta tissejä ei.

Tuo on ulkonäkökeskeistä minusta, että joku piirre etoo. Tai kertoo siitä, että jotkut piirteet miellyttää ja toiset sittrn taas ei.

Nännipihan kokoon tuskin voi paljoa myöhemmin vaikuttaa. Rasvan määrään voi. Itsellä ne pihat ei ole suuret, mutta muuten kokoa löytyy varmaan lippalakin verran.

Maha on leveä ja roikkuva. Ei nyt kuitenkaan pallon mallinen kuin vasta silloin kun sen vetää täyteen.

Vierailija
34/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa naisista varmaan pitää miehillä pallomahasta. Toisten mielestä se on huono. Kaikilla tuskin kuitenkaan on pyykkilautaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän