Mies lupasi viestitellä eikä viestittele
Jaa. Tapaamani tuttu mies (yhteinen ystäväpiiri) lupasi viestitellä, laitella lomakuvia ym. ennen kuin näemme vasta kesän lopussa (välimatkaa), eikä mitään kuulu. Itse laitoin kk sitten erään viestin, ei vastannut. Sitten tapasimme yhteisen ystävän luona (ei juhlia, mutta molemmat piipahtivat lakkiaispäivänä viemässä lahjaa ym.sankarille nopeasti, jolloin ulkona tavattiin ja noin puolisen tuntia juteltiin), ja hän oli oikein iloinen ja
ystävällinen, ei viitannut sanallakaan viestiini. Kertoi lomasuunnitelmia ja lupasi laitella kuvia ties mistä proggiksesta ja reissuista.
Nyt viikonloppuna toivotin hyvät juhannukset, eikä siihen edes vastannut!🤔
Onko tämä tavallistakin nykyään... vai mulla kyseessä vaan poikkeuksellisen huonosti käyttäytyvä yksilö?
Mies on oikein mukava, koulutettu ja hyvässä ammatissa, työkseen ihmisten kanssa ja oikein kohtelias. Vaikeaa uskoa, että olisi ns. ****pää, mutta mitäs muuta tässä voisi olla takana? Minusta outoa käytöstä.
Kommentit (52)
No hyvänen aika, eihän se ole kohteliasta jättää vastaamatta viestiin. Eikö ihmiset osaa vastata kohteliaasti, mutta kuitenkin niin että tulee selväksi että enempää keskustelua ei ole luvassa? Itse ainakin teen sitä koko ajan, ei ole vaikeata. Kyllä mullekin muutama juhannusviesti tuli, ihan joka ikiseen vastasin ja ihan jokainen tajusi että se keskustelu oli siinä.
Vierailija kirjoitti:
No hyvänen aika, eihän se ole kohteliasta jättää vastaamatta viestiin. Eikö ihmiset osaa vastata kohteliaasti, mutta kuitenkin niin että tulee selväksi että enempää keskustelua ei ole luvassa? Itse ainakin teen sitä koko ajan, ei ole vaikeata. Kyllä mullekin muutama juhannusviesti tuli, ihan joka ikiseen vastasin ja ihan jokainen tajusi että se keskustelu oli siinä.
Tämä! Sama juttu minulla. Ainakin ”kiitos samoin!” Voi vastata ihan kaikille! Ei se edellytä tuntien viestittelyyn tai lupaa siihen mitään.
Mietin, että jos mies oli luvannut viestitellä yhdestä sun toisesta asiasta, oli ap:lta luontevaa toivottaa hyvää juhannusta, jos oli juuri törmätty jne. Moukkaa olla vastaamatta, vaikka olisi mikä ammatiltaan.
Tässä munasi mies, ei ap!
Olisi kiva tietää, huomaako nämä viestiin vastaamatta jättäjät itse olevansa vähän tökeröitä - edes jälkikäteen...
Se on narsisti ja sosiopaatti, juokse!
On tietysti kohteliasta vastata. Mutta tosiaan ennenkin ennen näitä viestejä usein oli niin, että keskustelutilanteissa sanottiin puolin tai toisin se soitellaan.
Kuitenkin joskus ja useinkin meni niin, että soittoa ei tullut tai ei itse soittanut. Se on usein niin, että keskustellessa juttua löytyy, mutta sitten ei sen soittelun tai viestittelyn aihetta ei löydy. Ainakaan tarpeeksi.
Totuus on, että mies ei ole tarpeeksi kiinnostunut tai on varattu. Et voi itse siihen oikein mitenkään vaikuttaa.
Yksipuolinen viestien lähettäminenkään ei ole mukavaa. Voithan nyt kerran laittaa viestin, mutta jos vastaus viipyy tai ei tule niin anna olla. Kun tapaatte jossain sattumalta niin olet neutraali ja juttelette niitä näitä.
Öööh, tunnetaankohan me sama mies? Puhetta tulee kuin papupadasta ja myös mulle lupasi pitävänsä yhteyttä ja laittavansa lomakuvia. Olin, että TÄH?!! Miksi? Mutten kehdannut sanoa mitään. Mitä ihmettä tekisin hänen lomakuvillaan? No eipä hän niitä kuitenkaan ole lähettänyt:D
Onko ollut kiinnostunut ja sitten tapahtunut jotain?
Vierailija kirjoitti:
”Just because I am nice to you doesn’t mean I like you. I’m just being polite.”
Voit lukea yllä olevan läpi muutaman kerran ap. Mies on kohtelias ja kohteliaana juttelee hymysuin kanssasi tavatessaan sinut. Se ei kuitenkaan tarkoita vielä että hän välttämättä pitää sinusta kuten olet huomannut hänen muusta käytöksestään.
Unohda ko. mies (muuten kuin kivana juttukumppanina). Ei muuta kuin nokka pystyyn ja kohti seuraavia pettymyksiä 😄
Kohtelias mies ei valehtele eli ei sano lähettävänsä kuvia, jos ei oikeasti halua lähettää. Tuo mies on puhdas valehtelija, eikä selkärangattomana pysty sanomaan ei.
Kiitos kommenteista!
Olen ehkä siksi ymmälläni, että olemme aiemmin kyllä viestitelleet miehen kanssa, viime vuonna hyvinkin tiiviisti erään ajanjakson sisällä (jolloin jopa ajattelin että tästä tulisi jotain...), sitten tuli taukoa - hän selkeästi lipsui kauemmas ja annoin toki asian ja hänen olla. Nyt kun törmättiin, hän vaikutti hyvinkin kiinnostuneelta pitämään yhteyttä (ja joo: tyhmänä ajattelin että ehkä nyt tästä sitten tulee jotain jos on tullakseen) ja tähän kaikkeen ympättynä näyttää käsittämättömältä, ettei vastannut ihan mielestäni mukavaan ja asialliseen hyvän juhannuksen toivotukseen.
En aio siis viestiä enää laittaa, pohdin vain edelleen että miten sitä osaa olla neutraali kun tapaamme jälleen - yhteinen kaveripiiri ym.
Voi olla ”vaikeaa” olla kuittaamatta jotain että ”et sitten laittanut viestiä/kuvia siitä ja siitä...” - en kuitenkaan halua vaikuttaa pikkumaiselta tai roikkuvalta, joten kai se on vain purtava hammasta yhteen ja hymyiltävä kuin mitään ei olisi sanottukaan...
Ap
TV-sarjoista opittua
Sinkkuelämää:
"He's just not that into you..."
Pokka pitää - Rose odottelee lankapuhelumen vierellä:
"He promised he would ring..."
Itseäni kiinnostaisi kuulla, mitkä voivat olla syitä moiseen outoon käytökseen, niitä AP varmaan myös halajaa?
Kertokaa kokeneemmat! Minusta tuo mies on niin omituisesti käyttäytyvä!
T. Ketjua seurannut
Voiko olla varattu tai löytänyt jonkun? Siltikin rumaa luvata ja pettää lupaus.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni kiinnostaisi kuulla, mitkä voivat olla syitä moiseen outoon käytökseen, niitä AP varmaan myös halajaa?
Kertokaa kokeneemmat! Minusta tuo mies on niin omituisesti käyttäytyvä!T. Ketjua seurannut
Kyllä! Tähän olisi mielenkiintoista saada vastaus. Sen puutteessa - kun mies ei itse sitä ole täällä varmaan kertomassa - kaikki kommentit voisivat valaista asiaa....
Ap
”Just because I am nice to you doesn’t mean I like you. I’m just being polite.”
Voit lukea yllä olevan läpi muutaman kerran ap. Mies on kohtelias ja kohteliaana juttelee hymysuin kanssasi tavatessaan sinut. Se ei kuitenkaan tarkoita vielä että hän välttämättä pitää sinusta kuten olet huomannut hänen muusta käytöksestään.
Unohda ko. mies (muuten kuin kivana juttukumppanina). Ei muuta kuin nokka pystyyn ja kohti seuraavia pettymyksiä 😄