Mies lupasi viestitellä eikä viestittele
Jaa. Tapaamani tuttu mies (yhteinen ystäväpiiri) lupasi viestitellä, laitella lomakuvia ym. ennen kuin näemme vasta kesän lopussa (välimatkaa), eikä mitään kuulu. Itse laitoin kk sitten erään viestin, ei vastannut. Sitten tapasimme yhteisen ystävän luona (ei juhlia, mutta molemmat piipahtivat lakkiaispäivänä viemässä lahjaa ym.sankarille nopeasti, jolloin ulkona tavattiin ja noin puolisen tuntia juteltiin), ja hän oli oikein iloinen ja
ystävällinen, ei viitannut sanallakaan viestiini. Kertoi lomasuunnitelmia ja lupasi laitella kuvia ties mistä proggiksesta ja reissuista.
Nyt viikonloppuna toivotin hyvät juhannukset, eikä siihen edes vastannut!🤔
Onko tämä tavallistakin nykyään... vai mulla kyseessä vaan poikkeuksellisen huonosti käyttäytyvä yksilö?
Mies on oikein mukava, koulutettu ja hyvässä ammatissa, työkseen ihmisten kanssa ja oikein kohtelias. Vaikeaa uskoa, että olisi ns. ****pää, mutta mitäs muuta tässä voisi olla takana? Minusta outoa käytöstä.
Kommentit (52)
Luulen että on vain lämpimikseen puhellut, toiset vaan sanoo asioita, joita ei ole tarkoitettu tosissaan otettavaksi. Tuo mies näyttää olevan sellainen. Ei siihen mitään muuta syytä tarvita.
Viestiin vastaamattomuus voi olla vain välinpitämättömyyttä, tai on nolona kun otit vakavasti hänen höpinänsä. Yrittää nyt vaieta kuoliaaksi, ettei tarvitsisi ryhtyä toimeen. Tai sitten ap on vaikuttanut riippakiveltä, jollaista mies ei halua.
Joka tapauksessa oikea toimintatapa lienee juuri tuo ettei ota mitään yhteyttä nyt mieheen. Ongelmaksi ehkä muodostuu tuo kohtaaminen myöhemmin: itse en ehkä pystyisi pitämään sanaista arkkuani kiinni, kun ärsyttäisi niin.
AP varmaan sanonut jotain tyyliin: "Laita sitten kuvia reissusta", johon mies on kohteliaisuuttaan vastannut "Joo, voin totta kai laittaa!".
Suomeksi sanottuna, ei ole kiinnostunut sinusta.
M35
Vierailija kirjoitti:
AP varmaan sanonut jotain tyyliin: "Laita sitten kuvia reissusta", johon mies on kohteliaisuuttaan vastannut "Joo, voin totta kai laittaa!".
Suomeksi sanottuna, ei ole kiinnostunut sinusta.
M35
Enpä usko että näin on mennyt kun ap:n kommentit lukee.
Ja vaikka olisi - miksi luvata jos ei aio, eikö ole selkärankaa sanoa ettei kiinnosta
Ap tässä,
Kiitän vielä kaikkia kommenteista. Oli jäänyt puhelimeen välilehdelle tämä vielä, niin vielä kommentoin että ei ole miehestä kuulunut. Unohdan koko tyypin ja annan olla. Kun tapaamme, olen neutraalin etäinen, en todellakaan aio enää olla missään mielessä aloitteellinen. Eihän tällaisesta mitään tule, enkä aio olla kynnysmatto tai mikään hätävara.
Kaunista kesää kaikille!
Ap
Mies tossa menetti.
T. Ketjun seuraajamies 45v
Vierailija kirjoitti:
Just because I am nice to you doesnt mean I like you. Im just being polite.
Voit lukea yllä olevan läpi muutaman kerran ap. Mies on kohtelias ja kohteliaana juttelee hymysuin kanssasi tavatessaan sinut. Se ei kuitenkaan tarkoita vielä että hän välttämättä pitää sinusta kuten olet huomannut hänen muusta käytöksestään.
Unohda ko. mies (muuten kuin kivana juttukumppanina). Ei muuta kuin nokka pystyyn ja kohti seuraavia pettymyksiä 😄
Mies nimenomaan ei ole kohtelias, jos heittelee ilmoille kummia ja ihan tarpeettomia "lupauksia" jostain hemmetin lomakuvista, eikä sitten kuitenkaan tee niin. Ei tietääkseni perus kohteliaisuussääntöihin kuulu tuon tyyppiset aihepiirit. Periaatteeton lörppö.
Eiks teidän nimenomaan pitänyt haluta tällaisia miehiä? Mä niin nauran. Kilttikset ja possujunat.....näätteste miehet? Nainen haluaa tällaisen miehen. Ollaan sellaisia.
Siellä se miettii nainen päänsä puhki, huomio on naisen valuutta. Never forget that.
Red Pill Uncle
Ette sitten vanhempaa ketjua löytäneet?
Tervetuloa nykyaikaan: sanotaan toista ja tehdään toista.
Elämä opettaa.
Unohda koko mies.
Sulle päänvaivaa aiheuttava mies on sitä tyyppiä, joka pälättää kaikille naisille täsmälleen samat jutut. Eikä hän edes muista, mitä on tullut luvanneeksi. Kunhan leipäläpi vain käy taukoamatta.