Mies lupasi viestitellä eikä viestittele
Jaa. Tapaamani tuttu mies (yhteinen ystäväpiiri) lupasi viestitellä, laitella lomakuvia ym. ennen kuin näemme vasta kesän lopussa (välimatkaa), eikä mitään kuulu. Itse laitoin kk sitten erään viestin, ei vastannut. Sitten tapasimme yhteisen ystävän luona (ei juhlia, mutta molemmat piipahtivat lakkiaispäivänä viemässä lahjaa ym.sankarille nopeasti, jolloin ulkona tavattiin ja noin puolisen tuntia juteltiin), ja hän oli oikein iloinen ja
ystävällinen, ei viitannut sanallakaan viestiini. Kertoi lomasuunnitelmia ja lupasi laitella kuvia ties mistä proggiksesta ja reissuista.
Nyt viikonloppuna toivotin hyvät juhannukset, eikä siihen edes vastannut!🤔
Onko tämä tavallistakin nykyään... vai mulla kyseessä vaan poikkeuksellisen huonosti käyttäytyvä yksilö?
Mies on oikein mukava, koulutettu ja hyvässä ammatissa, työkseen ihmisten kanssa ja oikein kohtelias. Vaikeaa uskoa, että olisi ns. ****pää, mutta mitäs muuta tässä voisi olla takana? Minusta outoa käytöstä.
Kommentit (52)
Hän ei ole kiinnostunut. Lopeta sinäkin viestittely ja ala katsella muita.
Miksi miehen pitäisi viestitellä sinulle? Onko teillä muka mielestäsi suhde?
Mies ei viestittele sinulle, koska hänellä ei ole mitään sanottavaa sinulle. Et kiinnosta häntä.
Mies on vain välitön kohtelias, ns. small talk ihminen, joka juttelee paljon kaikkien kanssa, ei siinä mitään sen kummempaa ole.
Kerrankos sitä sanotaan toiselle, että soitellaan, viestitellään, lähetän kivoja lomakuvia sulle jne. Nehän ovat vain kohteliasta jutustelua, ei niillä mitään tarkoiteta. Koskaan ei soiteta eikä viestejä tule.
Älä hyvä ihminen ota kaikkea niin tosissasi, ihmiset nyt juttelevat monenmoista, ja nykyaikainen ihminen käsittää sen.
Ehkä se on joku supersosiaalinen yksilö, joka juttelee lämpimikseen eikä tajua, että otat tosissaan.
Ehkä se on luvannut infota niin montaa ihmistä ettei muista kaikkia.
Jos oikeasti haluat saada kuvia niin muistuta häntä, mutta jos haaveilet parisuhteesta niin lopeta.
Sori, samaa mieltä, sitä ei kiinnosta tai sitte oot jonossa, jos ei parempaa löydy. Ei kannata tuhlata aikaa.
Niinhän ne aina lupaa.. Ennen viestittelyä luvattiin usein että soitellaan ja ikinä ei puheluakaan tullut. Aiheesta on tehty ihan biisejäkin jo viime vuosituhannella kuten "jos et sä soita" ja "soitellaan" eli ihan uudesta ongelmasta ei nyt ole kyse.
Jotenkin toivoisi, että miehet hieman kehittyisi vuosien saatossa ja jos yhteydenpito ei kiinnosta niin silloin sen sanoo ihan suoraan. Tai jos ei suoraan pysty sanomaan niin ainakin aina voi jättää lupailematta turhia.
Varattu mies? Vaimo liikaa paikalla joten ei uskalla viestitellä jonkun satunnaisen kottaraisen kanssa.
Ei siinä ole mitään sen oudompaa kuin että sitä ei vaan kiinnosta. Ei lomillaan edes muista ap:n olemassaoloa.
Se, että sanoo laittavansa viestiä tai kuvia on vain small talkia.
Kaltaisesi naiset eivät kiinnosta miehiä. Miehille ei pidä tehdä mitään aloitteita ja mielellään itsekin vastata päivien viiveellä.
Mielestäni on huonoa käytöstä luvata esim.lomakuvia ja muuta, jos ei aio edes viestittää. Miksi sitten lupaa? Joku ”soitellaan” / ”viesteillään” on aika universaali, mut jos erikseen luvataan lomakuvia tai jostain tietystä asiasta viestiä, niin kyllä se on omituista.
Miten tällaiseen kaveriin sitten suhtaudutaan kun nähdään?! Kysytään ”no, mitenkäs se loma meni” tai ”Mites tämä proggis valmistui”?
Viestiä en enää laita, se on selvää.
Mutta tiedän että näemme loppukesällä.
Ap
No mä olisin kuin mitään ei olis tapahtunut. Täysin neutraali.
Joo ei kannata odottaa yhtään mitään. Hanki uusi mies, kyllä niitä riittää!
Upituksesta päätellen alan ymmärtää miestä ..
Zinc
Tuosta en osaa sanoa, mutta minua ihmetyttää (no ei paljon) satunnaiset yhden illan jutut. Numero pitää saada ja itse antaa se oma numero, kun tarkoituskaan ei ole soitella puolin eikä toisin. Itse en numeroa kysy, koska tiedän etten soita millekään satunnaiselle tuttavalle.
^ jep. Miksi ylipäätään pitää lupailla, jos ei ole mitään aikeita?!
ehditkö antaa sille?
tsot tsot