Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi viisikymppiset naiset käyttävät koruja niin paljon?

Vierailija
22.06.2020 |

Ja hiukset tietysti lyhyeksi? Kun joulukuusena olo ei kaunista, vaikka sehän on tarkoitus. Peittelevät kaksoisleukaa? Lihavaa olemusta? Ryppyjä? Marimekon verhot päälle niin asia kunnossa. Crocsit jalassa, karmeat halkeilevat kantapäät näkyen. No ne taas unohtuu kun lakataan varpaankynnet kirkuvan punaisella. Miksei vanhemmatkin voisi näyttää nuorelta ja raikkaalta?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikänen ite oot?

50-vuotias ei tänä päivänä todellakaan oo mikään vanhus, ei edes 60-vuotias.

Ei voi yleistää. On hyvännäköisiä, hoikkia, jalkahoidossa käyneitä 50-vuotiaita varmasti enemmän kuin sinun mainitsemia.

Käytän kyllä koruja, mutta en liikaa. Korvikset ja rannekoru vaihdellen asun mukaan, joskus helmet tai kaulakoru.

Nainen -58 v

Ei se jalkahoidossa käymistä edes vaadi, ettei kantapäissä ole grandcanyonit. Toki vaatii sitä että pitää jalkansa itse kunnossa, mutta ei tuo satunnainen raspaus ja jokailtainen rasvaus ihan kamala ponnistus ainakaan itselle ole. Siinä se menee samalla kun rasvaa kätensä yöksi.

Täällä yksi kolmekymppinen, jonka on pakko kommentoida, että ei ne kovat kantapäät ole noin helppo hoidettava. Mä raspaan nää mun kannat 2-3 kertaa viikossa kylvyn jälkeen ja rasvaan joka ilta. Toinen kantapää on siisti, toinen kovettuu kuivaksi, rumaksi ja halkeilevaksi saman tien.

Jos joku jalkahoitaja sattuu näkeen tän, niin oisin kiitollinen siitä vinkistä, onko tää ehkä joku ihosairaus vai mitä tälle vois tehdä? Kotikonstit on jo loppu.

En ole asiantuntija, mutta jos kyseessä vain toinen jalka, se voi olla sieni ja kannattaa hoidattaa, koska se rasittaa elimistöä sitten muutenkin, että antaa sen elää.

Lisäksi halkeilevat kantapäät voivat johtua maitoallergiasta, C-, B3- ja E-vitamiinien puutteesta, hiivaongelmasta jne. 

Vierailija
62/69 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korvakorut, kaulaketju ja rannekello. Mikä niistä on liikaa? N58

Sinustahan tässä ketjussa puhuttiinkin mutta kiva kun pääsit tänäänkin ja taas kerran pahoittamaan mielesi ja uhriutumaan.

Vedä v päähäsi.

Ai kun oli "fiksu" kommentti. Kuule, itsehän laadit loukkaavan aloituksen, jossa niputit kaikki viisikymppiset yhteen läjään. Jos ja kun eriäviä tapauksia on, puhuit siis pas.aa. Kestä se, idi..tti.

Ohis

Voi v tun ää liö. En ole ap. Vedä vaan sinäkin se v päähäsi ja suksi kuuseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikänen ite oot?

Ei voi yleistää. On hyvännäköisiä, hoikkia, jalkahoidossa käyneitä 50-vuotiaita varmasti enemmän kuin sinun mainitsemia.

Käytän kyllä koruja, mutta en liikaa. Korvikset ja rannekoru vaihdellen asun mukaan, joskus helmet tai kaulakoru.

Nainen -58 v

Ei se jalkahoidossa käymistä edes vaadi, ettei kantapäissä ole grandcanyonit. Toki vaatii sitä että pitää jalkansa itse kunnossa, mutta ei tuo satunnainen raspaus ja jokailtainen rasvaus ihan kamala ponnistus ainakaan itselle ole. Siinä se menee samalla kun rasvaa kätensä yöksi.

Meinaat tosiaan että nämä mahamatamit yltää ja taipuu rasvaamaan jalkojaan?

Vierailija
64/69 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rillie + roikkuvat korvakorut -yhdistelmä on aivan järkky. Ei ikinä samaan päähän molempia! Tämä on useimpien keski-ikäisten tätien moka. Ja sitten heilutellaan päätä, niin että korvakorut heiluvat kilpaa leukaheltan kanssa.

Rannekorut, sormukset tai joku selkeä näyttävä kaulakoru vielä toimii, jos on samaan tyyliin istuvat silmälasit, mutta EI NIITÄ KORVIKSIA.

Sulla on varmaan huonetaulu, mikä sua päivittäin muistuttaa, mitä saa laittaa, mitä ei, missäkin iässä.

Vierailija
65/69 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koruja omistan, mutta en niitä normaalioloissa käytä. Vasemman käden nimettömässä on sormukset ja aktiivisuusranneke ranteessa. Siinä se. Juhliin vaihdan rannekkeen tilalle sitten jonkun rannekorun. Kaulakoruja en yleensä käytä lainkaan ja korvissa ei ole reikiä.

Useimmiten pukeudun farkkuihin (Levikset tai Very Nicet) ja Niken tain Adidaksen tennareihin. Hiukset on hartioille asti ja oman väriset (vaaleat). Meikkiä en normaalisti käytä, enintään ripsiväriä.

t. Mummu 52 v.

Vierailija
66/69 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikänen ite oot?

Nainen -58 v

Täällä yksi kolmekymppinen, jonka on pakko kommentoida, että ei ne kovat kantapäät ole noin helppo hoidettava. Mä raspaan nää mun kannat 2-3 kertaa viikossa kylvyn jälkeen ja rasvaan joka ilta. Toinen kantapää on siisti, toinen kovettuu kuivaksi, rumaksi ja halkeilevaksi saman tien.

Jos joku jalkahoitaja sattuu näkeen tän, niin oisin kiitollinen siitä vinkistä, onko tää ehkä joku ihosairaus vai mitä tälle vois tehdä? Kotikonstit on jo loppu.

En ole asiantuntija, mutta jos kyseessä vain toinen jalka, se voi olla sieni ja kannattaa hoidattaa, koska se rasittaa elimistöä sitten muutenkin, että antaa sen elää.

Lisäksi halkeilevat kantapäät voivat johtua maitoallergiasta, C-, B3- ja E-vitamiinien puutteesta, hiivaongelmasta jne. 

Mulla sama juttu, että kantapäät ja isovarpaiden ulkoreunat "karstoittuvat" todella nopeasti ja se turhauttaa. Sukkia jalkaan vetäessä on kuin jalkapohjat olisivat karkeaa hiekkapaperia. Tämän lisäksi olen vielä kävellyt aikoinaan liian pienillä (? ) lenkkareilla isovarpaiden kynsiin traumat ja nyt ne kasvavat paksuuntuneina. Välillä jaksa hioa kynsiä ohuemmiksi, välillä annan vaan olla. Kynsilakkaa en harrasta.

On tosi tympeää, kun jalat ovat rumat. Jos jaksan raspata ja rasvata jalkoja, niin ne ovat 5-7 päivää siedettävät ja sitten ollaan kohta taas lähtötilanteessa. Jalkahoitoon ei ole parin viikon välein todellakaan varaa  (eikä aikaa).

Ihan hikihelteillä kävelen (vapaa-ajalla - en töissä) flipflopeilla ja vähät välitän, mutta yleensä valitsen umpikärkiset kengät, koska en halua, että kukaan näkee hirveitä jalkojani. 

Tuo maitoyliherkkyys voisi osua... olisikohan sillä niin ratkaiseva merkitys?

Vierailija
67/69 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin olen ihmetellyt. Tai siis sitä kun ne kerran vaikuttaa olevan niin helekatin hankalan tuntoisia pidettäviä niin miksi ne pitää ripustaa kaikki päälle? On monta kaulaketjua jotka on pikkuisen käyneet lyhyiksi ja sitten ne tietenkin porautuu niskaan ja kaulan poimuihin joista niitä pitää vähän väliä onkia pois ja ne riipukset (usko, toivo, rakkaus ja joku laatta plus delfiinihässäkkä) liimautuu hikiseen ihoon kiinni. Ranteissa sama juttu ja sitten ne sormet.. pulleissa sormissa on miljoona sormusta ja jollain turkoosikeltaisella moniväriglitter-lakkauksella olevat superpitkät tekokynnet joilla sitten raavitaan hikoavaa päätä jossa tosiaan on palkkiraitainen kananpee.

Ja ne kynnetkin on aivan hitokseen hankalat kun ei niillä voi tehdä mitään. Ei saa käsilaukun vetskaria auki/kiinni koska nämä kynnet...

ei saa lompakkoa auki, koska nämä kynnet..

ei saa korttia lompakosta, koska nämä kynnet..

ei saa näppäiltyä tunnuslukua maksupäätteeseen, koska nämä kynnet..

jne

Minua askarruttaa alati kuinka mahtaa onnistua tekokynsikäsillä perziin pyyhkiminen ison hädän jälkeen............ ei varmaan kovinkaan hyvin :o(

Vierailija
68/69 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 70 vuotias. Minulla on oikeassa ranteessa 4 kultaketjua ja vasemmassa 2 kellon lisäksi. Kaikki aitoja 18 karaatin kultaa. Ei nykyisiä 14 karaatin. Sormissa 6 sormusta, joissa timantteja ja safiireja, joka on minun onnen kivi. Nuo aina päällä.

Korvakoruja ja kaulakoruja vaihtelen.

Asusta riippuen aidot helmet Bismarck-ketjun kanssa ovat usein käytössä.

Vierailija
69/69 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin ne korut ketään kaunistaa. Aika turhia, ainakin arjessa. Joku vihkisormuskin. Miksi tarvitset semmoisen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä