Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi viisikymppiset naiset käyttävät koruja niin paljon?

Vierailija
22.06.2020 |

Ja hiukset tietysti lyhyeksi? Kun joulukuusena olo ei kaunista, vaikka sehän on tarkoitus. Peittelevät kaksoisleukaa? Lihavaa olemusta? Ryppyjä? Marimekon verhot päälle niin asia kunnossa. Crocsit jalassa, karmeat halkeilevat kantapäät näkyen. No ne taas unohtuu kun lakataan varpaankynnet kirkuvan punaisella. Miksei vanhemmatkin voisi näyttää nuorelta ja raikkaalta?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:nlaisia, joita ärsyttää tuntemattomien ulkonäkö, on oikesti olemassa.

Kävin viikonloppuna mökkireissulla vessassa paikallisessa Prismassa. Pesin juuri käsiäni, kun joku paikallinen, ehkä 60 v nainen alkoi yhtäkkiä haukkua, että näytän liian vihaiselta ja kiireiseltä ja että onko minulla kaikki kunnossa pääkopassa 😀 Tämä on tositarina! Erittäin outo kokemus.

N50

Vierailija
22/69 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meitä tämän ikäisiä ei erityisemmin kiinnosta, mitä muut meistä ja tyylistämme ajattelee, vaan laitetaan päälle mikä omaa silmää kunakin päivänä miellyttää. Itseäni on alkanut vanhemmiten yhä useammin miellyttää kaikki värikäs ja runsas, siinä missä nuorena olin kovinkin hillitty ja halusin sulautua seinätapettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on niin ärsyttäviä aloituksia. Nuorekas ja tyylikäs ja raikas - mitä jos joku ei halua näyttää tuollaiselta? Ei se ole mikään universaali ihanne. Jonkun mielestä on kiva näyttää vaikka hipiltä tai vanhalta punkkarilta tai muumimammalta. Moni taas ei välitä yhtään miltä näyttää, ainoastaan että on mukava olo. Minkälaista maailmaa tällaiset aloittajat kaipaavat? Sellaista, jossa yhteiskunta määrää pakollisen pukeutumistyylin tietyn ikäisille ja tietyssä ammatissa olevilla ja kaikille sukupuolille? Sehän olisikin mukava, vapaa maailma elää.

Vierailija
24/69 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:nlaisia, joita ärsyttää tuntemattomien ulkonäkö, on oikesti olemassa.

Kävin viikonloppuna mökkireissulla vessassa paikallisessa Prismassa. Pesin juuri käsiäni, kun joku paikallinen, ehkä 60 v nainen alkoi yhtäkkiä haukkua, että näytän liian vihaiselta ja kiireiseltä ja että onko minulla kaikki kunnossa pääkopassa 😀 Tämä on tositarina! Erittäin outo kokemus.

N50

On niitä joo. Mun 75 v äiti on myös sellainen, että jos sen kanssa lähteeä vaikka ostoskeskukseen, niin ainoa puheenaihe on jatkuva toisten ihmisten ulkonäköjen arvostelu. Usein vielä niin kovaa, että saa pelätä että kohteet kuulevat. 

"Ai kamala katso kuinka lihava nainen! No niin ei yllätä että sillä on kärry täynnä herkkuja"

"Hyi olkoon tuollaisia lävistyksiä ja tatuointeja, nuoret ihmiset pilaa itsensä niillä"

"Kamala kun on tuolla tytöllä niin kireät housut että värkki näkyy selvästi"

Väliillä myös rasistisia kommentteja: "Noilla n***eillä on sitten omituinen töyssyperse" tai "Minä en sitten tykkää kun kaikkia noita vinosilmiä ja tummia on täällä nykyään niin paljon, ne haiseekin oudolle"

Vierailija
25/69 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ap kieltänyt käyttämästä, kysyi vain miksi.

Vierailija
26/69 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on vain kivaa kun naisilla on lakatut kynnet. Varsinkin jos on vielä samalla sävyllä lakatut sormen- ja varpaankynnet.

M

Vierailija
27/69 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ainakaan ole kuin aktiivisuusranneke. Koruja olisi kyllä, mutta en viitsi niitä juurikaan kaivella aamulla ylle. En kyllä ymmärrä miten ne tekisivät minut tunkkaiseksi (raikkaan vastakohta). Crocsit minulla on käytössä mökillä, koska ne on helppo potkaista jalasta sisälle tullessa, siellä tulee rampattua paljon ulko- ja sisätilojen väliä.

Mutta ap, nyt kun olen vastannut sinun kysymykseesi, valaisetko minua nuorten naisten kliseistä?

1) miksi joku kuvittelee, että suorana pitkin päätä roikkuva pitkä tukka olisi kaunis? Semmoinen karjakkotukka ei pue kuin aniharvoja.

2) miksi joku kuvittelee, että mustaksi värjätty tukka ja mustat kulmakarvat sopivat vaaleaihoiselle suomalaiselle, vaikka ne Kim Kardashianin iholla varustetulle sopivatkin?

3) miksi silmiin pannaan tolkuttoman luonnottoman näköiset irtoripset, joista tulee barbilook?

4) onko sitä käsilaukkua pakko kantaa teennäisesti kyynärtaipeessa?

5) ettekö osaa lakata itse kynsiä? Rakennekynnet ovat epäkäytännölliset, rumat ja kalliitkim vielä.

6) lenkkarit sopivat lenkkipolulle, ei kaupunkikengiksi. Vaikka olisivat kalliitkin. Miksi kuvittelet niiden olevan fantsut duunissa ja baarissa?

7) paidan voi joskus jättää tunkematta edestä farkkujen reunan alle. Mikä idis siinä on, että se lerpottaa vaipan tavoin takaa pepun päällä?

8) kevyt päivämeikki pukee useimpia, mutta se kannattaisi opetella tekemään oikein. Oletko ikinä ollut oikean kosmetologit tai maskeeraajan laitettavana? Kokeile joskus, voit yllättyä erosta omaan sotamaalaukseesi.

9) kaikki, mitä kaupasta voi ostaa ei sovi kaikille. Jos olet lyhyt tumppi, miksi kuvittelet leveiden lahkeiden ja maksimekon olevan sun juttusi?

10) pitääkö kaikissa vaatteissa lukea jotain typerää tekstiä?

Vierailija
28/69 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 50v nainen. Kun olin nuori, en muista edes nähneeni vanhempia naisia, ne ei yksinkertasesti kiinnostaneet. Ei ainakaan niin paljoa että olisin seurannut korumäärää, pukeutumista tai kantapäitä... 

Elettiin vaan omaa elämää.

Vierailija
29/69 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, olen 50 ja käytän koruja koska tykkään koruista. Ei kaikki käytä koruja. Mitä sitten, jos on statusta ja rahaa käytää koruja. Muut asiat ei pidä minun kohdalla paikkaansa. Taidat olla vähän kateellinen. Elämä on mitä parhainta tässä iässä. Huomaat ehkä joskus. Osa on koru ihmisiä, osa ei.

Vierailija
30/69 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvakorut, kaulaketju ja rannekello. Mikä niistä on liikaa? N58

Sinustahan tässä ketjussa puhuttiinkin mutta kiva kun pääsit tänäänkin ja taas kerran pahoittamaan mielesi ja uhriutumaan.

Vedä v päähäsi.

Vierailija
31/69 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 50v nainen. Kun olin nuori, en muista edes nähneeni vanhempia naisia, ne ei yksinkertasesti kiinnostaneet. Ei ainakaan niin paljoa että olisin seurannut korumäärää, pukeutumista tai kantapäitä... 

Elettiin vaan omaa elämää.

Kenes elämää sää nyt elät?

Vierailija
32/69 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rillie + roikkuvat korvakorut -yhdistelmä on aivan järkky. Ei ikinä samaan päähän molempia! Tämä on useimpien keski-ikäisten tätien moka. Ja sitten heilutellaan päätä, niin että korvakorut heiluvat kilpaa leukaheltan kanssa.

Rannekorut, sormukset tai joku selkeä näyttävä kaulakoru vielä toimii, jos on samaan tyyliin istuvat silmälasit, mutta EI NIITÄ KORVIKSIA.

Vierailija
33/69 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korvakorut, kaulaketju ja rannekello. Mikä niistä on liikaa? N58

Sinustahan tässä ketjussa puhuttiinkin mutta kiva kun pääsit tänäänkin ja taas kerran pahoittamaan mielesi ja uhriutumaan.

Vedä v päähäsi.

Onko täällä näin ahdasmielistä. Eikö ole elämää vastaajalla. Ei todellakaan. Huh

Vierailija
34/69 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rillie + roikkuvat korvakorut -yhdistelmä on aivan järkky. Ei ikinä samaan päähän molempia! Tämä on useimpien keski-ikäisten tätien moka. Ja sitten heilutellaan päätä, niin että korvakorut heiluvat kilpaa leukaheltan kanssa.

Rannekorut, sormukset tai joku selkeä näyttävä kaulakoru vielä toimii, jos on samaan tyyliin istuvat silmälasit, mutta EI NIITÄ KORVIKSIA.

Rillie = Rillit

Vierailija
35/69 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se pukeutuminen ja korut ja koko elämä ole meidän jokaisen näköinen ja olkoot niin. Eläkää ihmiset elämää ja mieluusti sitä ihan omaa. Silloin on tyytyväinen ja onnellinen. Ei vaivaa muiden elämä. Ei varsinkaan tuntemattomien.

Vierailija
36/69 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minäkin olen ihmetellyt. Tai siis sitä kun ne kerran vaikuttaa olevan niin helekatin hankalan tuntoisia pidettäviä niin miksi ne pitää ripustaa kaikki päälle? On monta kaulaketjua jotka on pikkuisen käyneet lyhyiksi ja sitten ne tietenkin porautuu niskaan ja kaulan poimuihin joista niitä pitää vähän väliä onkia pois ja ne riipukset (usko, toivo, rakkaus ja joku laatta plus delfiinihässäkkä) liimautuu hikiseen ihoon kiinni. Ranteissa sama juttu ja sitten ne sormet.. pulleissa sormissa on miljoona sormusta ja jollain turkoosikeltaisella moniväriglitter-lakkauksella olevat superpitkät tekokynnet joilla sitten raavitaan hikoavaa päätä jossa tosiaan on palkkiraitainen kananpee.

Vierailija
37/69 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on siro olemus ja kiva persoonalinen tyyli, niin korut ovat ok. Sitten taas nämä emännänkyttyräniskaiset paisuneet naiset, niin heidän yllään kaikki näyttää hirveältä. Ei auta korutkaan.

Vierailija
38/69 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla ei siis elämää. Huomaa.

Vierailija
39/69 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita kantapäitä minäkin ihmettelen ja siis siksi, että eikö ne ole aivan saakelin kipeät jo kauan ennen kun ne tuohon kuntoon edes pääsee? 

Loppujen lopuksi kun se ei vaadi juurikaan edes vaivaa että pitää jalkansa kunnossa. Tietysti tuossa vaiheessa se vaatii jo enemmän, mutta pakkoko se on noin pahaksi päästää?

No, onneksi ei ole mun jalat eli ihan sama.

Vierailija
40/69 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät kun kasvat yli tuosta MIKSI? iästä ja siihen on vielä kivinen polku kuljettavana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän