Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenenkään poika lähdössä armeijaan nyt heinäkuussa

Vierailija
21.06.2020 |

Mitkä fiilikset? Minä vähän jännitän ja tuntuu haikealta... tiedän että poika pärjää.

Kommentit (266)

Vierailija
1/266 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poika menossa. Mikä sinua jännittää? Itse en osaa vielä jännittää.

Vierailija
2/266 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, miten hän kokee sen armeijan. Kokeeko kovin raskaana esim. ettei ole yksityisyyttä siellä. Ja jos/kun simputetaan alkuaikoina. Myös korona huolettaa vähän. Ja se tuntuuko kotona tyhjältä ja hiljaiselta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/266 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/266 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On menossa, mut onneksi menee samaan aikaan muita kavereita et pitävät vähän toisistaan huolta.

Vierailija
5/266 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö

Vierailija
6/266 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lähdössä. Ei ole enää asunut kotona, joten muutosta arkeemme ei ole tulossa.

Vierailija
7/266 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverin poika on menemässä. Kuopus.

Kaveri sanoi, että siellä ollaan nyt pidempään ja sitten loma koronan takia

Kaveri on miehensä kanssa ajatellut, ettei sitten aina jaksa enää käyttää astianpesukonetta, kun ovat kaksin.

Vierailija
8/266 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, miten hän kokee sen armeijan. Kokeeko kovin raskaana esim. ettei ole yksityisyyttä siellä. Ja jos/kun simputetaan alkuaikoina. Myös korona huolettaa vähän. Ja se tuntuuko kotona tyhjältä ja hiljaiselta...

Ei simputus ole sallittua.

Vierailija
9/266 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma tuo yksityisyys kun lapsena kesät oltiin poikien leireillä viikot ja nykyään aikamiehelle jo muka kova paikka?

Vierailija
10/266 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma tuo yksityisyys kun lapsena kesät oltiin poikien leireillä viikot ja nykyään aikamiehelle jo muka kova paikka?

Niin no en tiedä, onko kova paikka. Poika kuitenkin vähän introvertti luonteeltaan. T.ap

Niin ja hän ei ole käynyt muuta kuin tietysti rippileirin.

Vierailija
11/266 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on vähän outoa, että minun pitäisi äitinä olla huolissaan siitä miten aikuinen mies pärjää. Jos tulee jotain ongelmia, niin kyllä hän saa suunsa auki ja osaa kertoa ongelmistaan. Minusta on ihanan huoletonta, kun olen saanut lapsen kasvatettua aikuiseksi, niin nyt saan jo vaihtaa vapaalle.

Vierailija
12/266 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no en tiedä, onko kova paikka. Poika kuitenkin vähän introvertti luonteeltaan. T.ap

Niin ja hän ei ole käynyt muuta kuin tietysti rippileirin.

Introvertti pärjää armeijassa loistavasti. Siellä saa sulautua massaan.

Vierailija
13/266 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjää varmasti hienosti jos asenne kohdallaan.

Vierailija
14/266 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaverin poika on menemässä. Kuopus.

Kaveri sanoi, että siellä ollaan nyt pidempään ja sitten loma koronan takia

Kaveri on miehensä kanssa ajatellut, ettei sitten aina jaksa enää käyttää astianpesukonetta, kun ovat kaksin.

Miten tuo astianpesukonejuttu liittyy mihinkään?

🤔

Vierailija
15/266 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on vähän outoa, että minun pitäisi äitinä olla huolissaan siitä miten aikuinen mies pärjää. Jos tulee jotain ongelmia, niin kyllä hän saa suunsa auki ja osaa kertoa ongelmistaan. Minusta on ihanan huoletonta, kun olen saanut lapsen kasvatettua aikuiseksi, niin nyt saan jo vaihtaa vapaalle.

Ei tietenkään sinun ”pidä”. Olisi helpottavaa jos itsekin kokisin näin. Olen vähän tämmöinen herkkis itse... t. Ap

Vierailija
16/266 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään sinun ”pidä”. Olisi helpottavaa jos itsekin kokisin näin. Olen vähän tämmöinen herkkis itse... t. Ap

Kyllä mä ymmärrän. En toru sinua siitä :) Mä olen muuten herkkis, mutta tässä asiassa näköjään en niin kovasti :)

Vierailija
17/266 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä yksityisyyttä on juuri sen verran kun tarvitsee olla. Simputusta saisi olla hieman jopa nykyistä enemmän, oleellinen osa kun koulutetaan sodan ajan joukkoja.

Vierailija
18/266 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatukseni on tähdännyt siihen, että hän selviää yhteiskunnassa, mihin kuuluu mm. armeijan käynti, (jos sen haluaa käydä). Siitä ei ainakaan ole kiinni että ei olisi kotoa saanut tarpeeksi eväitä. Olen luottavaisin mielin, että asiat sujuvat ja että asepalvelus tulee olemaan myönteinen tai vähintään neutraali kokemus.

Vierailija
19/266 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen on lähdössä. Vähän huolettaa korona, mutta ei sitä toki elämää voi lopettaa, toivon että sen suhteen asiat menee hyvin. Muuten ei kyllä pojan puolesta jännitä, avoin, sosiaalinen, sporttinen kaveri, joka tuntuu pärjäävän tilanteessa kuin tilanteessa. Ikävä toki tulee, mutta sitähän se vanhemmuus on, irtipäästämistä. Ja loppujen lopuksi olen onnellinen ja ylpeä siitä, millaiseksi nuoreksi mieheksi poika on kasvanut

Vierailija
20/266 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosittelen kyllä soittamaan siihen yksikköön minne lapsi menee jos mikään pohdituttaa. Liian pientä huolta ei ole! Kantahenkilökunta on nykyään iloista ja urheilullista porukkaa ja vastaavat vanhempien kysymyksiin varmasti mielellään. Voi olla myös, että heillä itsellä ei tule kaikki hyvät ajatukset mieleen joten kuuntelevat omaisten palautetta ja kehitysideoita herkällä korvalla.

Tietääkö kukaan mistä löytyy yksikön päälliköiden puhelinnumerot? Vai kenelle siellä pitää soitella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi