Kokeilen "ennustaa" sanon aina asian mikä kustakin tulee mieleen.
Kommentit (26)
Hmmm, olemme mieheni kanssa kuin vastarakastuneita (11 v yhdessä silti) ja olen läski enkä erityisen väsynyt. Muut kohdat oikein.
Onko ollut juuri muutosta elämässä (eroa vanhemmasta, vauvan syntymä, töihin paluu...).
Hyötyy kuitenkin ammattilaisten vinkeistä sillä on jo aikas villikko :)
ap
"Onko poikamme psyykkisesti sairas ja saako apua ja hyötyykö siitä?"
.
Entäpä minusta, mitä sanomista, voisin kysyä vaikka että tuleekohan uudessa kodissamme olemaan yhtä kamala naapuri kuin tässä nykyisessä? :) Tai jotain, millainen mä nyt sitten oon tms ;)
olet suht hoikka ja ihan nätti nainen :)
Miten esikoisen koulu lähtee sujumaan ja aikanaan kuopuksen päivähoito? Pääseekö päiväkotiin?
Olet reipas ja oma-aloitteinen. Pirtsakka jalat maassa tyyppi. Onko sinulla punaista väriä vaatteissa tai tukassa?
ap
Moi :)
"Entäpä minusta, mitä sanomista, voisin kysyä vaikka että tuleekohan uudessa kodissamme olemaan yhtä kamala naapuri kuin tässä nykyisessä? :) Tai jotain, millainen mä nyt sitten oon tms ;)"
Saanko vielä joskus lapsen ja onko hän tyttö vai poika?
Pyydä apua jos sitä tarvitset äläkä koita vaan pärjätä.
Olet kiltti(ehkä liiankin kiltti).
Lapsillasi menee kaikki hyvin. Ja näen heidät iloisina ja kiltteinä.
ap
Sukupuolta en näe. Veikkaan poikaa.
ap
Pyydä apua jos sitä tarvitset äläkä koita vaan pärjätä.
Olet kiltti(ehkä liiankin kiltti).Lapsillasi menee kaikki hyvin. Ja näen heidät iloisina ja kiltteinä.
ap
No toivonkin todella että uudet naapurit olisi perustyyppejä, normaaleja eikä mitään vihaisia eläkemummoja joilla ei ole omaa elämää :D
No, mä en kyllä ole kovinkaan oma-aloitteinen, reipas ehkä ja varsinkin jalat maassa tyyppi, pirtsakkakin ellen ole pahalla tuulella ;)
Aika kivaa tää kun sä "näet" meille vaikkakin leikillä, tulee hyvä mieli, kiitos :)
Nelosen nimessä on M kirjain ja ehkä J
t: 39 v kolme lasta