Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedät, että mustiin pukeutunut on valinnut mustan siksi, että häpeää kroppaansa? Minäpä kerron

Vierailija
21.06.2020 |

Mutta kävelen ensin autolle. Odottakaa hetki.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustassa on kaikki värit niin mustan kanssa sopii kaikki värit.

Vierailija
22/34 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis pöpsis. Mustaan pukeudutaan, koska se on klassinen, elegantti väri ja viestii vallasta. Pirteää väriä lisätään siksi, ettei vaikuteta masentuneelta, vaikka konservatiivisesti ja korrektisti mustaan pukeutuisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat muuten olla aika tyhmä. Varmaan sinulla ei muuten ole edes autoakaan.

Kenen tuo auto sitten on?

Ap

Vierailija
24/34 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeudun usein mustaan, olen hoikka, enkä ollenkaan häpeä vartaloani.

Siis ette nyt taas vaihteeksi ymmärrä lukemaanne 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ ODOTTAKAA

Vierailija
25/34 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat vaatteet ja käteinen raha, aina pärjää.

Mattamusta on hyvä, kiiltäväpintainen korostaa kurveja.

Mutta kerrohan AP, mikä mustiinpukeutuvienvihaajia vaivaa?

Vierailija
26/34 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses!!! Aloituksessa kerroin hyvin selkeästi, että tästä tunnistat ihmisen, joka pukeutuu mustaan siksi, että häpeää kroppaansa ja yrittää piilottaa sen. En MISSÄÄN vaiheessa kirjoittanut, että MUSTAAN PUKEUTUVA HÄPEÄÄ ITSEÄÄN.

Mutta jos vaatteet ovat kokomustat ja väriä on kuitenkin muualla, esim. laukku, niin se on selkeä merkki. Tykkää väreistä, mutta ei ole tarpeeksi itsevarma pukeutumaan niihin.

Vierailija
27/34 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustat vaatteet ja käteinen raha, aina pärjää.

Mattamusta on hyvä, kiiltäväpintainen korostaa kurveja.

Mutta kerrohan AP, mikä mustiinpukeutuvienvihaajia vaivaa?

Mustiinpukeutuvienvihaaja XDDDDD Hyvä suomen kieli. Itse olen kokomustissa, kiitos kysymästä. En halunnut vaikuttaa siltä, että häpeän kroppaani, joten laitoin mustan kaulakorun, mustat kengät ja tumman laukun. Näin se on harkittu kokonaisuus eikä itsensä piilottelua.

Vierailija
28/34 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuako se AP sulle kuuluu mitä muut tekee?

Vierailija
29/34 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun paljon mustaan. Välillä käytän vaaleita sävyjä, mutta niiden kanssa on etenkin kesäisin ongelmia, kun niin moni alusvaatevalinta näkyy läpi.

Vierailija
30/34 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi minä käytän aina tummaa alaosaa, mutta yläosa on vaihdellen musta, vitivalkoinen, pinkki, vaaleanpunainen, murrettu vihreä, laivastonsininen... Itse asiassa valkoinen on aina ollut yksi lemppareistani yläosissa, yli 10 vuotta. Kyllä minut näkee usein myös kokomustassa, mutta silloin yksityiskohdatkin ovat tummia, arskat, laukku, kengät.

Ap

Vierailija
31/34 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuosta alusvaateasiasta tulin kommentoimaan. Pidän vartaloa hivelevistä vaatteista, mutta alusvaatteiden saumat näkyvät ikävästi muun kuin mustan alta. Viheltelyä kuuluu, jos käytän pitkää keltaista mekkoani.

Etenkin helteellä pukeudun kevyemmin, jopa ilman alushousuja, enkä halua että kuultaa läpi.

Vierailija
32/34 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain ole luontevaa käyttää muuta kuin mustaa. Nyt helteellä beiget housut. Kotona sitten on värikkäitä petivaatteita, ym. Tykkään väreistä mutta ei vain sovi minulle.

Mutta mitä haet jos haluat tunnistaa toisen häpeän? Haluat olla tunteiden tulkki? Vai onko kesätoimittajalla jutunjuuret vähissä.

Vinkki: kirjoittakaa vaan sellaista mitä ymmärrätte.

Vierailija
33/34 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän melkein aina mustaa, koska kaikki vaatteet on vaan paljon tyylikkäämpiä mustana.

Vierailija
34/34 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pukeudun niinkuin haluan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän