Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedät, että mustiin pukeutunut on valinnut mustan siksi, että häpeää kroppaansa? Minäpä kerron

Vierailija
21.06.2020 |

Mutta kävelen ensin autolle. Odottakaa hetki.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Siitä, että vaatteet ovat mustat, mutta asusteissa on väriä. Se kertoo siitä, että tyyppi tykkää myös väreistä, mutta ei uskalla käyttää niitä suurissa määrin. Tämän takia, jos minulla on kokomusta asu, käytän myös tummaa laukkua ja kenkiä. En halua vaikuttaa siltä, että yritän verhoutua mustaan häpeän takia.

Vierailija
2/34 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mustia vaatteita, koska kyseisiä vaatteita ei ollut sinisenä, vihreänä tai keltaisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeääkö hevarit itteään? Tai gootit?

Vierailija
4/34 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas sinulla on Tärkeitä asioita mielesi päällä, kertakaikkiaan..

Vierailija
5/34 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen häpeän?

Vierailija
6/34 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Siitä, että vaatteet ovat mustat, mutta asusteissa on väriä. Se kertoo siitä, että tyyppi tykkää myös väreistä, mutta ei uskalla käyttää niitä suurissa määrin. Tämän takia, jos minulla on kokomusta asu, käytän myös tummaa laukkua ja kenkiä. En halua vaikuttaa siltä, että yritän verhoutua mustaan häpeän takia.

Hyvä asenne! Ilo nähdä erottuvia asusteita, vaatteet on kaikilla mutta asusteilla voi ilmentää tyyliä!

Vierailija
7/34 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä jos nyt näytät siltä, että yrität näyttää siltä, että et häpeä... Terävimmille vedätyksesi ei menekään läpi!

Vierailija
8/34 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat muuten olla aika tyhmä. Varmaan sinulla ei muuten ole edes autoakaan.

Vierailija
9/34 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko autosi musta, koska häpeät sen muotoilua?

Vierailija
10/34 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan lihavan parempi pitää mustaa vaatetta, ettei läskimakkarat näy.

Vierailija
11/34 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän mustaa niin pitkään kunnes keksitään tummempi väri.

Vierailija
12/34 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat muuten olla aika tyhmä. Varmaan sinulla ei muuten ole edes autoakaan.

Yritti luoda vaan jännitysmomenttia 🙄

Vierailija
13/34 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tähän teoriaan yhtään. Mitä jos tykkää mustasta, mutta haluaa vähän piristää sitä värikkäillä asusteilla? Tai jos haluaa asusteille neutraalin pohjan, josta ne pomppaavat selvästi esiin?

Vierailija
14/34 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä musta sopii mulle parhaiten. Jos puen jotain pirteää niin näytän valjulta ja vanhemmalta. Musta nuorentaa.

Vierailija
15/34 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen, että värikkäitä asusteita käyttävät haluavat käyttää värejä tyylikkäästi piristeenä ja erottuakseen harmaasta/mustasta massasta. Useimmat suomalaiset kun mielellään pukeutuvat tummaan.

Mutta jos myös asusteet ovat tummia ja värittömiä, kertoo se sitä, että ihminen ei halua herättää mitään huomiota vaan ennemmin hukkua massaan ja olla "näkymätön harmaa varpunen".

Vierailija
16/34 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan pääosin mustia vaatteita, koska ne käy kaikenväristen asusteiden kanssa ja aika usein vaatteissa värivaihtoehdot on se musta ja joku tosi vaalea, joka näkyy läpi tai raidallinen 🤮

Vierailija
17/34 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun usein mustaan, olen hoikka, enkä ollenkaan häpeä vartaloani.

Vierailija
18/34 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeuduin ennen värikkäästi ja rakastin elämää. Lapseni kuoli ja värikäs tuntuu absurdilta. En haluaa olla värikäs ja iloinen, mieleni on synkkä ja musta ja vaatetukseni väri sen mukainen. Musta on surun väri. En pysty pukeutumaan muuten. Ei liity kroppaani tai häpeään mitenkään.

Vierailija
19/34 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen taas laiha ku mikä ja minäkin käytän mustan kanssa värikkäitä asusteita. Musta on käytännöllinen väri, muttei olisi kokonaan synkeän musta on erittäin helppoa lisätä eloa värillä.

Vierailija
20/34 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on aina muodissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän