Olen 24-vuotias enkä ole ikinä edes suudellut ketään
Alkaa tuntua vähän hassulta mutta mikäs siinä kun ei ole tärpännyt...
Muita?
Kommentit (21)
No tehkää jotain sen eteen.
Omahan on vikanne / syynne.
Vierailija kirjoitti:
No tehkää jotain sen eteen.
Omahan on vikanne / syynne.
Tuohan se asenne monesti tuntuisi olevan. Ikään kuin jonkun voisi vain pakottaa suutelemaan. Eiköhän siinä ole monimutkaisempia selityksiä kuin tuo iänikuinen "tehkää asialle jotain".
Jos ei tärppää, ei tärppää. Voi toisaalta olla kivakin, jos sitten "kypsällä iällä" pääsee vielä kokemaan jonkun kanssa jotain ihan uutta. Mä olisin tavallaan ihan otettu, jos saisin tietää olevani jonkun ensisuudelmakumppani.
En mäkään ollut tossa iässä. Ainoot kokemukset miehistä oli ”oot ruma/oot hirveen näkönen”-kommentit. 26-v vihdoin koin ensisuudelman ja menetin neitsyyteni valehtelevalle pelimiehelle. Harmittaa. Olisin mielummin edelleen neitsyt ja kokematon. N31
Normaalia uskonnollisissa piireissä eli et ole ainut.
Vierailija kirjoitti:
En mäkään ollut tossa iässä. Ainoot kokemukset miehistä oli ”oot ruma/oot hirveen näkönen”-kommentit. 26-v vihdoin koin ensisuudelman ja menetin neitsyyteni valehtelevalle pelimiehelle. Harmittaa. Olisin mielummin edelleen neitsyt ja kokematon. N31
Mulle kävi samoin 25-vuotiaana. Harmittaa tosi paljon, mutta toisaalta, jos näin ei olisi käynyt, harmittelisin varmasti kokemattomuuttani.
Vierailija kirjoitti:
Normaalia uskonnollisissa piireissä eli et ole ainut.
Olen vähän harkinnut liittymistä, mutta mikään ei oikeen tunnu omalta/sopivalta...
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Joku Jonne se oli, et olisi selvinnyt noin vanhaksi ilman oikeiden miesten lähestymisiä.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi samoin 25-vuotiaana. Harmittaa tosi paljon, mutta toisaalta, jos näin ei olisi käynyt, harmittelisin varmasti kokemattomuuttani.
Kumpi on sitten pahempi, olla kokematon vai kokea eka kerta väärän henkilön kanssa?
Minun eka suudelma oli tytön kanssa totuus vai tehtävä peliä pelatessa. Hänen piti kerätä itseään varmaan 5 minuuttia ja jo muitten painostaessa häntä pystyäkseen siihen. Ei sekään ihan kivaa ollut.
Mä suutelin ekan kerran vasta 28v joten ei tuo ole musta mitenkään outoa.
t. m34
Suosittelen huuruista iltaa lähi bubissa, eiköhän asia sillä korjaannu...
Olen 44v ja sama tilanne.