Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi kesäinen viikko alkamassa, millä mielellä aloitat sen?

Vierailija
21.06.2020 |

Itse oikein mainiolla, seur.6vkoa lomaa ja parin päivän päästä kohti Punkaharjun maisemia ja järveen uimaan😁

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä vielä 2 viikkoa

Vierailija
2/24 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa lastenhoitoa ja ruoanlaittoa se kesä on kuin talvikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisella. Lähisukulainen joutui pahoinpidellyksi perheenjäsenensä toimesta.

Vierailija
4/24 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lomaa koko kesänä, joten niillä fiiliksillä töihin.

Vierailija
5/24 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollan vielä mökillä, uidaan, saunotaan ja nautitaan rauhasta. Huomenna kotiin, ti-to töitä, sitten 4,5 viikkoa lomaa.

Rakastan kesää ja lämpöä, joten tosi hyvillä mielin alkaa mulla uusi viikko.

Vierailija
6/24 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskalla. Töihinhän sitä on taas mentävä, kiusatuksi hylkiöksi.

Vierailija
7/24 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistunein mielin. Inhottaa jo nyt ajatus niistä lämpötiloista, joita on luvattu. 

Vierailija
8/24 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoilla fiiliksin, kiva kun ilmat edes suosivat kun ei pääse matkoille. Loma alkoi juhannuksesta ja sitä on runsaat 4 viikkoa jäljellä joten odotan leppoisaa rauhallista lämmintä kesää.

Vierailija
9/24 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi viikkoa lomaa tänä kesänä eri pätkissä, ensimmäinen lomaviikko alkaa keskiviikkona. Ja luvattu ihan törkeän kuumaa, harmittaa todella paljon kun en jaksa sitten tehdä mitään.

Vierailija
10/24 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin alkaa loma 3 päivän päästä..

mies52v

Vierailija
11/24 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huomenna syntymäpäivä, joten olen varannut syötäväksi omia suosikkiherkkuja.  Siinä mielessä ihan kiva fiilis. Mutta... tylsäksi viikon tekee se, että edessä on vielä työviikko etäillen kotona tietokoneen äärellä. Olisin mieluummin jo lomalla tai viettämässä päivän ulkona, kuin kahlittuna sisälle koneen äärelle. Konetta ei voi ottaa ulos, kun on iso näyttö ja asiakaspuhelut tulee myös hoitaa tietoturvallisesti. Rivitalon takapiha ei käy. Ensiviikon jälkeen kun loma alkaa, alkavat varmaan myös kauheat kesämyrskyt ja hallakelit. En hellettäkään kaipaa, mutta sellainen +20 olisi ihan kiva lomakeli.

Vierailija
12/24 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on huomenna syntymäpäivä, joten olen varannut syötäväksi omia suosikkiherkkuja.  Siinä mielessä ihan kiva fiilis. Mutta... tylsäksi viikon tekee se, että edessä on vielä työviikko etäillen kotona tietokoneen äärellä. Olisin mieluummin jo lomalla tai viettämässä päivän ulkona, kuin kahlittuna sisälle koneen äärelle. Konetta ei voi ottaa ulos, kun on iso näyttö ja asiakaspuhelut tulee myös hoitaa tietoturvallisesti. Rivitalon takapiha ei käy. Ensiviikon jälkeen kun loma alkaa, alkavat varmaan myös kauheat kesämyrskyt ja hallakelit. En hellettäkään kaipaa, mutta sellainen +20 olisi ihan kiva lomakeli.

Lämpimät (vai sanoisinko jopa kuumat :D) onnittelut sinulle merkkipäivän johdosta!

Vierailija
13/24 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvillä mielin. Saan kelarahat ja sitten vaatteiden ostoon + täytän jääkaapin ruoalla<3

Vierailija
14/24 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari asiaa stressaa mutta muuten hyvillä mielin. Lämpö auttaa, aurinkoa ja mukavan lämmintä luvattu tänne.

Vierailija
15/24 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaimellisesti odottavalla mielellä. Laskettuaika 2 viikon päässä. Ei tule herkkua ensi viikosta jos lämpötila on kolmessakympissä. Onneksi on hyvin ilmastoitu asunto ja "palvelualtis" mies :)

Vierailija
16/24 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kuuma sää. Töihin huomenna, olin 2 viikkoa lomalla jo. Loppukesä hikistä duunia...

Vierailija
17/24 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen viikko lomaa.

Innolla kohti uutta työvuotta!

Vierailija
18/24 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa hieman jo kuuma, jos oikeesti tulee ne 30 lämpötilat. En kestä kuumaa hyvin + joudun peittämään ihoni auringossa, joten tulee tukalaa.

Vierailija
19/24 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronafiiliksillä. Karanteenia vielä vähintään 1.7.asti. Kesällä. Että ottaa päähän.

Vierailija
20/24 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla olen etätöissä ma, ke ja pe joten kivalta tuntuu kun olen myös sellainen joka nauttii helteistä.

Rannalla ja maauimalassa tulee varmasti viihdyttyä.