Mitä voi tehdä helteellä teinien kanssa?
Kerrostaloasunto on kuuma. Viihtyisää pihaa ei ole kuin lasten leikkipuisto, mutta ei siinäkään jaksa kököttää. Teineillä on polkupyörät, mutta minulla ei. Lähin uimapaikka on parin kymmenen kilometrin päässä eikä sinne jaksa ihan joka päivä lähteä.
Kommentit (17)
Siis millä tavalla pääsevät keskenään? miksi kuvittelet, että minä en halua pois täältä pätsistä?
Menisin esim. viettämään aikaa kaupan kylmäosastolle tms.
Vierailija kirjoitti:
Siis millä tavalla pääsevät keskenään? miksi kuvittelet, että minä en halua pois täältä pätsistä?
Niin, mutta teinit eivät välttämättä halua enää sinua mukaasi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta teinit eivät välttämättä halua enää sinua mukaasi..
no sitä ei nyt kysytä heiltä. :D Ei nyt joka paikkaan tarvitsekaan yhdessä mennä,mutta kyllä sitä nyt jotain voisi yhdessä tehdä.
Kai teineilläkin on jotain ajatuksia? Miksi asutte pätseissä?
Vierailija kirjoitti:
Koska olen persaukinen eikä nyt tähän hätään muutakaan asuntoa ole tarjolla. Mihin se liittyy?
Teineillä ei ole mitään ajatuksia. Pelaisivat koko kesän, jos saisivat päättää.
Piknikille, kavereita mukaan. Jotain liikunnallista, viimeistään illan viiletessä. Mun poika pelaa futista ja kyllä heillä on ihan normisti harkat ja pelit helteelläkin.
Kävelymatkan päästä varmasti löytyy joku puisto tai nurmilämpäre. Siihen mertte ottaan aurinkoa, eväät, kirjat, pelikortit ja kajari mukaan. Hankit/lainast pyörän ja meette rannalle. Onko taloyhtiön pihalla grillauspaikkaa? Läheltä voi löytyä rantalentiskenttä tai frisbeegolfrata. Ostatte vesi-ilmapalloja ja/tai vesipyssyt ja pelaatte ”kaupunkisotaa”. Aloittakaa yhdessä juoksuharrastus, nyt on hyvä juoksusää illalla & aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen persaukinen eikä nyt tähän hätään muutakaan asuntoa ole tarjolla. Mihin se liittyy?
No anna niiden pelata? Miksi luot tyhjästä ongelman?
eri
Maanantaina lähdette porukalla kirjastoon ja lainaatte kesäluettavaa
Ottakaa brunaa partsilla tai nurtsilla.
Hanki oma elämä. Teineillä pitääkin olla jo omat juttunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No anna niiden pelata? Miksi luot tyhjästä ongelman?
eri
Ai nytkö se pelaaminen ei olekaan ongelma. Tytön kanssa ei olekaan ongelmaa, kun näkee kavereitaan, mutta poika ei oikeasti poistu huoneestaan edes syömään ellen pakota. Tulee kyllä sellainen huono äiti -fiilis, jos poika oikeasti istuu 2 ja puoli kuukautta huoneessaan yksin.
Kiitos, tässä onkin paljon hyviä vihjeitä.
Pääseväthän ne teinit keskenäänkin jos eivät ole ihan omituisia. Tai ostat sen fillarin sitten ja lähdet lapsenvahdiksi.