Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helle pilaa koko kesän!

Erika2020
21.06.2020 |

Odotettu kesä menee ihan harakoille liiallisen kuumuuden takia. Hiki valuu, mitään ei pysty tekemään, olo on fyysisesti todella heikko ja päässä pöhkö olo. Muilla samoja fiiliksiä?

Kommentit (242)

Vierailija
181/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä "matkustelijaa" on kyllä nii helppo uunottaa, "osaa" jopa latinaa. Aikamoinen typerys.

Jälleen kerran esitän asiaan liittyvän kysymyksen johon ei tule asiallista vastausta, kas näin:

Miten olet minua uunottanut?

Dodii, odotan!

Kaikin tavoin, lue ketju! Kerronko jollain hienolla latinalaisella termillä? Urpo!

Vierailija
182/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi päivitys matkustelijasta: 1) on vähintään latinan maisteri 2) kehuskelee ilmalämpöpumpuillaan ja reissuillaan 3) loukkaantuu, jos joku arvostelee hellettä 4) antaa lapsilleen motivointitunteja, joissa heikolla itsetunnolla haukutaan muualla asuvia 5) on saanut nyrkistä isältään lapselta, toivottavasti ei muuta sentään 7) surkea huumorintaju 8) ajelee pulevaarteilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä "matkustelijaa" on kyllä nii helppo uunottaa, "osaa" jopa latinaa. Aikamoinen typerys.

Jälleen kerran esitän asiaan liittyvän kysymyksen johon ei tule asiallista vastausta, kas näin:

Dodii, odotan!

Kaikin tavoin, lue ketju! Kerronko jollain hienolla latinalaisella termillä? Urpo!

Kas noin, pellet eivät pysty siihen mitä pyydän.

Nolaa minut faktoilla. Eikös olisi kiva tehdä niin... mutta kun vaan ei pysty. :)

Vierailija
184/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dodii, odotan!

Kas noin, pellet eivät pysty siihen mitä pyydän.

Nolaa minut faktoilla. Eikös olisi kiva tehdä niin... mutta kun vaan ei pysty. :)

Ymmärrän kyllä, että lukutaito ei ole sinun vahvimpia puoliasi, ja viimeinen virke on elämäsi tarina. Sori! Sua on mukava jekuttaa, onko ulkona vielä lämmin?

Vierailija
185/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt ole ollut vielä edes kuuma ulkona?

Töissä meillä on ilmastointi ja kotona muuten vaan viileää. Pihalla meillä on varjostava paviljonki, jossa viettää kesäpäiviä. Ei mitään valittamista. Juuri sopivat lämpötilat olleet.

Vierailija
186/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi päivitys matkustelijasta: 1) on vähintään latinan maisteri 2) kehuskelee ilmalämpöpumpuillaan ja reissuillaan 3) loukkaantuu, jos joku arvostelee hellettä 4) antaa lapsilleen motivointitunteja, joissa heikolla itsetunnolla haukutaan muualla asuvia 5) on saanut nyrkistä isältään lapselta, toivottavasti ei muuta sentään 7) surkea huumorintaju 8) ajelee pulevaarteilla

1. en oile

2. miten noista kerrotaan jos ei halua kehuskella?

3. ei ole totta

4. väärin tämäkin

5. Huoh, en ole. Isäni elää ja hän on tärkeä minulle.

6.?

7. Ja väärin tämäkin

8. Tämä on totta! Tosin Suomessa nuo ovat harvinaisia mutta kiutenkin.

Että miten meni niinkuin omasta mielestä....?

Vierailija
187/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. en oile

3. ei ole totta

4. väärin tämäkin

6.?

7. Ja väärin tämäkin

6) käyttää teinien sanontoja, vaikka ei ole nuori muuten kuin lapsellisilla ajatuksillaan. Jatka vaa, oot hauska reppana!

Vierailija
188/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. en oile

3. ei ole totta

4. väärin tämäkin

6.?

7. Ja väärin tämäkin

Kyllähän näillä sun jutuilla meni vähintään puolet oikein...  :D

Vierailija
189/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelija on jo sisäistänyt olevansa palstan matkustelija! Saataisiinko illan aikana vielä lisää reissukokemuksia, jos Matkustelija suvaitsee kiireiltään meitä kaupungin taloissa asuvia sivistää?

Tollasta toopea on kyllä nii helppo uunottaa!

Vierailija
190/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti, tää yks urpo kertoilee matkakokemuksiaan ketjussa, jossa puhutaan helteestä? Käsittämätön uuno, on heikko itsetunto kaverilla.

Vierailija
191/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustelija on jo sisäistänyt olevansa palstan matkustelija! Saataisiinko illan aikana vielä lisää reissukokemuksia, jos Matkustelija suvaitsee kiireiltään meitä kaupungin taloissa asuvia sivistää?

3 tai 4 kertaa olen jo kysynyt että miten minua on uunotettu mutta ensimmäistäkään vastausta ei vielä ole saatu...

Mutta nyt lopetan tältä päivältä. Huomenna jatkan, kyllä teistä vaan niin paljon saa hupia.

Vierailija
192/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin helteistä jos asunnossa sisällä ei olisi niin kuuma.

Mutta kun uudemmat kerrostalot on rakennettu niin, että se kuumuus tulee myös sisälle ja usein sisällä on sitten jopa kuumempaa ja tukalampaa kuin ulkona.

Muuten nauttisin lämmöstä ja helteistä mutta kun ei mihinkään pääse pakoon. Yöllä ei pysty nukkumaan ja päivät menee horroksessa.

Vierailija
193/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeesti, tää yks urpo kertoilee matkakokemuksiaan ketjussa, jossa puhutaan helteestä? Käsittämätön uuno, on heikko itsetunto kaverilla.

Voi kulta pieni, keskustelu nyt vaan rönsyilee kun keskustelupalstalla ollaan.

Mutta nolaan nyt sinutkin pyytämällä faktoja: Perustele se ettö minulla on muka huono itsetunto?

Huomiseen, katkera luuseri!

Vierailija
194/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3 tai 4 kertaa olen jo kysynyt että miten minua on uunotettu mutta ensimmäistäkään vastausta ei vielä ole saatu...

Mutta nyt lopetan tältä päivältä. Huomenna jatkan, kyllä teistä vaan niin paljon saa hupia.

No se on ainakin varmaa, että täällä roikut. Muista, että ulkona on kuitenkin lämmintä. 

Oot hupaisa kaveri, vähä sellainen Jutila.

Vierailija
195/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin hellettä ja pakkasta kuin se että on kokoajan syksy.

Mulle riittäisi vuodenajoiksi vain syksy ja kevät. Voisin skipata talven ja kesän ihan täysin 

Muista että suurimmalle osalle maailman ihmisistä 30 astetta ei ole ongelma, koska he eivät ole LÄSKEJÄ.

Vierailija
196/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta nolaan nyt sinutkin pyytämällä faktoja: Perustele se ettö minulla on muka huono itsetunto?

Aijai, ku aikamiehellä pojulla ottaa koville... varmasti tuut huomennakin päivystämään!

Vierailija
197/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä valittaa ne jotka on ylipainoisia tai rapakuntoisia kuten vanhukset ja siksi hellekin ottaa kunnon päälle 😏

Olet väärässä.

T, hoikka ja hyväkuntoinen ja kärsin pahasti (päänsäryt, huimaus, heikotus)

Et kyllä ihan hyväkuntoiselle ihmiselle vaikuta.

https://yle.fi/uutiset/3-7393617

"Rintamäki sanoo, että parhaiten kuumuuteen sopeutuvat hyväkuntoiset ihmiset, jotka ovat tottuneet tekemään fyysistä työtä sekä liikkumaan ja hikoilemaan."

Vierailija
198/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun heikko itsetunto kumpuaa jo siitä, että sille täytyy Vauva-palstalla perusteluja kysellä.

Vierailija
199/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin kirjoitti:

Nyt nautitaan täysillä! Näitä kelejä on odotettu koko pitkä talvi ja syksy ja kevät..

Minä en ole odottanut tukahduttavaa helleaaltoa koskaan ihan siistä syystä että en pidä siitä. Jatkuva hiki ja kuumuus itselle aiheuttaa uupumista, väsymystä ja ruoka ei maistu. Lisäksi olosuhteiden pakosta asun yksiössä, jossa kesäisin lämpötila keskimäärin lähemmäs 30 astetta. En kuumuuden takia pysty myöskään nukkumaan. Ei siis mitään hyötyä ole, itselle riittäisi ihan hyvin se +/- 20 astetta.

Vierailija
200/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotit kesää, mutta hellettä ei saisi olla? 😁

Uutinen: helteet kuuluvat kesään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän