Olet jostain syystä tällä hetkellä palstalla etkä ulkona. Miksi?
Kommentit (52)
Juuri tulin ulos syömään. Ei ole ongelma piipahtaa pientalosta jatkuvasti ulkona, mutta sisällä tehtävä pakolliset jutut.
kannattaa mennä aurinkoon vasta illemmalla ja pitäisi lukea tenttiin
Oltiin tenavan kanssa kolme tuntia rannalla, juuri tultiin kotiin ja nyt odottelen pottujen kypsymistä. Sitten syödään ja juodaan kahvit, jonka jälkeen minä lähden hakemaan lehmiä iltalypsylle.
Vierailija kirjoitti:
Ulkona on kuuma. Tulin sisälle vilvoittelemaan.
Minä taas en asu Suomessa ja meillä taas on tänään ulkona kylmä ja sateinen ilma.
Heräsin n. klo 13:00, ja makoilen edelleen sängyssä. :D
Mutta enpä kyllä olisi ulkona vaikka olisin herännyt aamukasilta; en välitä kuumasta, auringonpaisteesta tai ihmismassoista.
Olin jo ulkona, uimassa. Illalla ehkä vielä iltalenkki.
ulkona on liikaa uv-säteilyä ja liian kuuma
Istun terassilla kahvikupin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Istui hetken varjossa ja rasvasin mielessäni mielikuvitustyttöystäväni joutsenkaulan, vahvan selän todella piukeat pakarat, lukemattomien juoksukilometrien jäntevöittämät jalat sitten aloin pelätä, että jos rasvaisin etupuolenkin sillä olisikin hirveä meisseli, ei noista mielikuvitustyttöystävistä aina tiedä, jos se on vaikka luihu pohjoisen immeinen tahikka turkkusest. Tuli niin hiki että päätin juoda hieman kahvia ja syödä voisilmäpul-lan.[/quote
]Oikeastaan se on kaverivainaan perintö minulle. Pyysi jos pitäisin siitä mielessäni hänen puolestaan huolta ja välillä vähän rasvailisin ja pitäisin huolta, että jaksaa nalkuttaa. Olisi itse halunnut hänen mopedinsa se meni sitten paremmalle kaverille. No se hyvä puoli tässä on että vaihtaa vissiin itse öljynsä.
Uitin koirat ja lapset ja olen tehnyt ruoan, kerään voimia jotta jaksaisin tuossa kuumudessa kävellä kauppaan.
Ihan kyllä ulkona olen ja kännykällä palstailen. Hauskaa ajanvietettä auringonoton lomassa.