Olet jostain syystä tällä hetkellä palstalla etkä ulkona. Miksi?
Kommentit (52)
Oon lievästi allerginen auringonvalolle.
Sunnuntainen masennus/ahdistus meneillään, joten haluan piehtaroida itsesäälissä sisällä :(
Vihaan hellettä.
Ja koko ensi viikon aion olla linnoittautuneena sisälle. Tulispa jo syksy ja ihanan raikkaat ilmat.
Istui hetken varjossa ja rasvasin mielessäni mielikuvitustyttöystäväni joutsenkaulan, vahvan selän todella piukeat pakarat, lukemattomien juoksukilometrien jäntevöittämät jalat sitten aloin pelätä, että jos rasvaisin etupuolenkin sillä olisikin hirveä meisseli, ei noista mielikuvitustyttöystävistä aina tiedä, jos se on vaikka luihu pohjoisen immeinen tahikka turkkusest. Tuli niin hiki että päätin juoda hieman kahvia ja syödä voisilmäpul-lan.
Tulin töistä. Pyykkikone on päällä. Ajattelin levähtää hetken ennen kuin lähden kauppaan.
Ja palstallahan on aina joku hyvä kysely johon vastata.
Oon kakalla. Ei satu olemaan ulkovessaa
Ps. Itepähän kysyit
Tulin vähän aikas sitten aamuvuorosta ja nyt istun hetken sohvalla.
Tulin just ulkoa. Liian kuuma siellä on paahteessa ainakin jos tekee jotain.
Olen masentunut ja ulkona on liian kuuma ja mitä mä siellä yksin tekisin.
Ulkona on heti joku verenhimoinen örkki pörräämässä ympärillä. Ei viitsi sellasessa myrkkypilvessä olla millä saisi ne häädettyä samalta alueelta, missä itse on.
Toisekseen ei siellä edes tarkene kunnolla nyt ollakaan.
Vierailija kirjoitti:
Terassi ei ole näkösuojattu, joten en viihdy näyttämöllä.
En minäkään viihtyisi, tosin en edes muuttaisi asuntoon, jonka piha/terassi ei olisi tarpeeksi suojaisa. Mitä sellaisellakin tekee?
Kamala tarve ventovieraalle selitellä omia valintoja ja tekemisiä.
😂
Halusin mennä ulos ja ruokaostoksille mutta sitten musertava olemassaolon kriisi ja huomisen työstressi alkoi ahdistamaan. Luen av-palstaa ottaakseni huomion pois näistä, ja odottaakseni että pyykkikone on kohta valmis. Tätähän sä kysyit?
Olen 8. kuulla raskaana. Minulla on niin kovat liitoskivut että liikkuminen on vaikeaa. Mieheni lähti pojan kanssa huvipuistoon ja minä lepään, jotta jaksaisin olla heidän kanssaan sitten kun tulevat kotiin.
Mistä sinä tiedät missä olen? :D
Istun puistossa kaverin kanssa auringossa skumppapäissäni. Tämän enempää ulkona en voi olla. Ja silti olen just nyt tässä hetkessä, tätä kirjoittaessa, palstalla.
No kukapa nyt luonnosta pitäisi.