Ei ole mahdollista, että Egyptin faaraot rakensivat pyramidit sen ajan teknologialla.
Kyllä siinä on ollut useampia työmiehiä rakentamassa. Edes nykyään ei yksi ihminen saisi rakennettua. Oliko faaraoilla edes mitään rakennusalan köulutusta tai työkokemusta?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Eivätkä pääsiäissaarelaiset pystyneet mitenkään asettelemaan niitä kalliosta kilkuttelemiaan kiviukkoja pystyyn eri puolelle saarta sen ajan koneilla ja tekniikalla.
Ne kiviukot ovat sikäläisiä bajamajoja. Varma tieto.
Tällainen aloitus on hyvä esimerkki kolonialistisesta rasismista, jota harjoitettiin todella paljon 100-200 vuotta sitten. Eihän nyt ugabamugabat pysty mitään tekemään, kun asuvat kakkamajoissa. Samaa sarjaa on väittää alieneiden tehneen nämä rakennukset.
Ja sitäpaitsi pyramidit rakensi erittäin ammattitaitoinen ja kalliilla palkattu ammattilaisjoukko. Tämä on jo niin moneen lertaan todistettu, että ap on ilmeisesti asunut kiven alla kaikki nämä vuodet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on rakennettu orjatyövoimalla. Ne pitää purkaa heti. BLM! I S L A M:kin pitää kieltää, koska muhammedilla oli orjia. BLM!
Afrikkalaiset itse aloittivat orjakaupan. Ihan turha on tästä länsimaalaisia syyttää. Harmi vain, että afrikkalaiset eivät onnistuneet orjakaupalla rakentamaan hyvinvointia. Toisin, kuin länsimaalaiset. Auts, eihän tätä saa sanoa ääneen!
Hyvä huomata, että päähäsi ei ole ilmestynyt tämän lisäksi vielä toista aihetta. Siitä ollaan nimittäin lyöty isosti vetoa, ettei tule tapahtumaan.
Olen minä monesti miettinyt sitäkin, miten ranskalaiset rakensivat niin kauniita taloja menneinä vuosisatoina. Nykyään siihen ei pysty enää kukaan. Arkkitehtuuri on tosiaan alkanut muistuttamaan enemmän pyramideja. Geometrisia yksinkertaisia kivitaloja.
Tosin lvi-tekniikka ja lämmitys ja ilmastointi taasen ovat kehittyneet valtavasti. Mutta jätehuolto on edelleen sitä, että keräämme roskat ämpäriin ja kiikutamme ämpärin pihan perälle.
He saivat apua kehittyneeltä sivilisaatiolta jolla oli GPS-paikannus ja laserleikkaus sekä 3-D-tulostusmekanismit hallussa. Tuollaisia monumentteja ei tänäkään päivänä kyettäisi rakentamaan.
Tämä todistaa Jumalan olemassaolon. Miten muuten voisi olla mahdollista että pyramideja on olemassa?(ps. retorinen kysymys)