Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos joku solvaa sinua puhelimessa eikä usko kun pyydät lopettamaan, katkaisetko puhelun?

Vierailija
21.06.2020 |

Riippuuko kuka on solvaaja?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän on soittanut minulle solvatakseen, laitan puhelimen äänettömälle ja teen jotain omiani. Joskus menee 15 min ennen kuin soittaja tajuaa, että linja on auki, mutta minä en kuuntele.

Mä jätän äänen päälle, mutta puhelimen pöydälle. Muutoin samoin touhuilen omiani ja käyn välillä naureskellen tarkistamassa jatkuuko mölinä.

Tajuatko, että olet solvaamissoittojen arvoinen? Halveksiva, et osaa selvittää erimielisyyksiä.

t.kristallikissa

Olen valmis vaikka kiivaaseenkin väittelyyn. Seison sanojeni ja tekojeni takana. Asiat pitää pystyä hoitamaan ilman solvaamista, sellaista kohtaan olenkin halveksiva.

Sinun pitää myös kyetä ymmärtämään muita, eikä vain olla valmis kiivaaseen väittelyyn. Se kertoo vain sinun itsekeskeisyydestäsi, kaikki, mistä välität, olet sinä itse vain.

t.kristallikissa

Projisoitko vähän? Sä et tiedä musta mitään. Väittelyssä on aina vähintään kaksi osapuolta, muutenhan se olisi yksin huutamista. Solvaaminen ei edellenkään ole millään tavalla hyväksyttävää.

Vierailija
22/23 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä lopetan puhelun. Yksityselämässä en ole koskaan ollut tilanteessa, jossa joku soittaisi ihan vain solvatakseen enkä pysty keksimään miksi niin kävisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän on soittanut minulle solvatakseen, laitan puhelimen äänettömälle ja teen jotain omiani. Joskus menee 15 min ennen kuin soittaja tajuaa, että linja on auki, mutta minä en kuuntele.

Ketä nämä solvaajasoittajat ovat?

Vaikka taloyhtiön asukkaita, joiden mielestä taloyhtiön hallitus on syypää kaikkeen. Illalla humalassa tulee mieleen, että nyt soitan siitä kukkapenkistä, jossa on vääränväriset orvokit.