Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia veritulpasta?

pohjekipeä
21.06.2020 |

Minkälaista kipua siinä muilla on ollut?

Heräsin tänä aamuna ja huomasin että vasen pohje on kipeä. Se on kipeä levossa ja kävellessä siihen sattuu enempi kun varaa vasemmalle jalalle painoa. Se myös tuntuu oudolta. Ja on hieman kosketusarka.

Minkä ikäisenä veritulppa ns.yleensä tulee?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ylipainoa ja urheiletko päivittäin?

Vierailija
2/9 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla tää kuumuuskin, kokeile josko magnesium auttais

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ylipainoa ja koirankaa käyn ulkona kolmesti päivässä.

Vierailija
4/9 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuollainen vaiva. Mutta ei veritulppa vaan yöllä oli vetänyt jalasta suonta joka aiheutti kipeän krampin ja kipeytti pohkeen.

Vierailija
5/9 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisin heti lääkäriin, mieluummin vaikka kymmenen kertaa turhaan. ei katso ikää eikä statusta.

Vierailija
6/9 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulppa käsittääkseni oireilee vasta kun olet vähän aikaa liikkunut, esim. käveltyäsi jonkun aikaa. Kasvaa ilmeisesti paine ja sitten alkaa tuntua. Kuulostaa nyt enemmän krampilta, magnesiumsitraattia (oksidista ei oo mihinkään). Ja suolatasapaino on näillä helteillä tärkeää.

Vierailija
7/9 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävellessä vasen jalka tuntuu tosi raskaalta. Ja äsken istuin koneen ääressä n.30min ja sen jälkeen lähin kävelemään, niin pohkeeseen sattui vielä enemmän. Ehkä tää on vaa jotain muuta kuin veritulppa...

Vierailija
8/9 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös ajoittain vasen jalka ihan jumissa, hyvä että kävelemään pystyy. Tosin kipu tuntuu lähes kaikkialla muualla paitsi juuri pohkeessa. Ollut jo viime syksystä asti ajoittain, välillä ihan normaali, nyt taas pikkuisen sattuu kävely. Luulen että joku hermo on jumissa tms.

Vierailija
9/9 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta muusta kuin aivoveritulpasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme