IL: Nyt tätä tyttöä viedään” - Mira latasi deittisovelluksen tylsyyteen - ensimmäisillä treffeillä vastassa tuttu mies
Sairaalassa työskentelevä henkilö kertoo omalla naamallaan iltapskassa miten kävi koronarajoitteista huolimatta pano- ja tinder-treffeillä, kun oli niin tylsää karanteenissa. Mutta nyt se on loppu, sillä hän löysi sen oikean ja he ovat olleet jo kuusi viikkoa yhdessä!
Mikä tämmösten juttujen pointti on? Ko. hlö haluaa kertoa koko Suomelle, miten vähän harkintakykyä hänellä on? Vai?
Kommentit (42)
"Mietin koko ensimmäisen viikon tutustuttuamme, mistä hänessä en tykkäisi.En keksinyt mitään ja hyvä niin."
:D :D en minäkään ekan viikon aikana keksinyt mieheni huonoja puolia. Nyt 2,5 v suhdetta takana ja niitä on ruvennut löytymään.
”osa lapsista” hehee
En halua klikata juttua auki, millainen pesue löytyy tältä tulevalta uusioperheeltä?
Ah, ihanaa!
” – Törmäsin siellä ihmiseen, johon olin törmännyt yöelämässä viime syksynä. Viestittelimme samana iltana ja sovimme ensimmäiset treffit tiistaiksi. Keskiviikkona näimme toisen kerran ja siitä asti olen ollut hänen luonaan. Tapasin osan hänen lapsistaan jo ensimmäisillä treffeillämme ja hän tapasi minun lapseni seuraavana viikonloppuna.
Äitiviikoillaan Miran poika on ollut mukana miesystävän luona”
Yhteenmuutto toisella tapaamiskerralla ja 8 v. lapsikin sinne nurkkiin pyörimään.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin osan hänen lapsistaan jo ensimmäisillä treffeillämme ja hän tapasi minun lapseni seuraavana viikonloppuna.
Anteeksi, mutta en voi ymmärtää tällaisia ihmisiä, jotka raahaavat lapset ekoille treffeille mukaan..
Tässä on vakka kantensa valinnut, ihanan romanttista. Ekoilla treffeillä miehellä osa lapsista mukana, seuraavana päivänä nainen muuttaa miehen luokse ja bonuslapsi tulee kylkiäisenä.
Vakipa*osta puhuminen julkisesti kyllä antaa varsin epäromanttisen vaikutelman, mutta ehkä kumppaninsa ja lähipiirinsä on yhtä vapaamielistä, joten ei sitten haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ah, ihanaa!
” – Törmäsin siellä ihmiseen, johon olin törmännyt yöelämässä viime syksynä. Viestittelimme samana iltana ja sovimme ensimmäiset treffit tiistaiksi. Keskiviikkona näimme toisen kerran ja siitä asti olen ollut hänen luonaan. Tapasin osan hänen lapsistaan jo ensimmäisillä treffeillämme ja hän tapasi minun lapseni seuraavana viikonloppuna.
Äitiviikoillaan Miran poika on ollut mukana miesystävän luona”
Yhteenmuutto toisella tapaamiskerralla ja 8 v. lapsikin sinne nurkkiin pyörimään.
Tämä minuakin inhotti, eli pojalla ei ole mitään vastaansanomista siihen, että joutuu seuraamaan kevytkenkäisen äitinsä perässä miesten luokse. Poika joutuu vain menemään sinne minne käsketään ja omaa perhettä ei enää ole käytännöllisesti katsoen ollenkaan.
Lasten isänä olisin ottanut lapsen itselleni kokonaan ja mamma olisi saanut huo*ata yksinään.
Vierailija kirjoitti:
”osa lapsista” hehee
En halua klikata juttua auki, millainen pesue löytyy tältä tulevalta uusioperheeltä?
Rouvan 18- ja 9-vuotiaat, joista nuorempi onsaanut äitiviikkojen isäpuolen tästä 6 viikkoa tunnetusta jampasta, ja ilmeisesti isäpuolella on vähintään 3 lasta (osa lapsista oli ensitreffeillä, en sanoisi noin kahdesta lapsesta vielä)
Karseaa. Ja se, että rouva on omalla naamallaan kertomassa patjana olemisestaan, on ällöttävää. Lapsiparat, varmasti hävettää tuollainen mutsi.
Ensin tämä juttu sarkastisine kommentteineen nauratti niin että vesi silmistä sirisi.
Sitten ajattelin lapsia jotka joutuvat olemaan tuossa touhussa mukana eikä naurattanut enää yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Itse esittelin miesystävän lapselleni 4 kk seurustelun jälkeen niin että kyseessä oli äitin kaveri koska hän tuli meille käymään lapsen ollessa kotona. Tämäkin mietitytti ja tuntui aikaiselta. Mutta että osa lapsista mukaan ensitreffeille :D jotka oli 6 vko sitten, jolloin muuten oli vielä koronarajoitukset ja turhat kokoontumiset kielletty. Mutta jutun idea on vissiin kertoa, miten tosirakkaus ei anna rajoitteiden estää.
Työkaveri esittelee uudet "iskät" alakoulu- ja eskari-ikäisille lapsilleen heti. Ja näitä on ollut monta.
Alan ymmärtää miten joillakuilla on aina (uusi) kumppani. Olen joskus ikisinkkuna tuntenut kateutta heille, joille on helppoa löytää parisuhde tai vähintäänkin illaksi seuraa. Tämänkaltaiset artikkelit muistututtavat että mitään kadehdittavaa ei todellakaan ole. Kiitos Iltalehti!
Mirkku on nostettu taas iltapöräyksessä :)
Kuulostaa joltain lähiöruusulähäriltä. En yleensäkään ymmärrä ihmisten hinkua jakaa elämäänsä niin somessa kuin lehtien palstoilla. Enkä etenkään Big Brotherin tyylisiä roskaohjelmia. Mutta olenkin käpy.
Vierailija kirjoitti:
"Treffeillä Mira ei miettinyt turvavälejä.
– Olen itse sairaalassa töissä. En osannut kuitenkaan pelätä hirveästi koronaa. Sen voi saada myös kaupasta tai mistä vain muualta"Hienoa. Varmasti esim. riskiryhmäpotilaana kiva tietää jos omalle kohdalle osuisi tään tyyppinen hoitaja tai mikä tahansa muu henkilö jota ei saa valita.
Eikö tämä nyt ole vähän samantapainen ongelma kuin poliisi, joka vapaa-ajallaan viljelee rasistista puhetta julkisesti? Sellaisestahan oli joku juttu tuossa vähän aikaa sitten. Poliisi joutui jonkinlaisen selvityksen kohteeksi.
Tai no, on näissä se ero että sairaanhoitaja ei taida olla virkamies. Poliisilla on siksi suurempi vastuu. En kyllä tykkäisi tuon hoitajan työnantajana siitä, että tämä antaa lehdessä noin huonon kuvan turvallisuusasioista työpaikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva tietää mkssä sairaalassa ja millasessa hommassa henkilö on. Luulis et ei kehtaisi kertoa iltalehdelle miten oli lakko tavata vakipano riskillä. En ite olisi niin tyhmä että tapaisin tai että kertoisin siitä iltap. askassa.
Mikä ääliö.
Miten se pano eroaa vaikka siitä, että asuu 4 ihmisen kanssa? Sen koronan voi perheellinen saada niiltä keneltä vaan, mutta Sinkku ei saisi elää, eikä tavata ketään ?
Zinc
Well Fuk U Assholes
Vierailija kirjoitti:
Alan ymmärtää miten joillakuilla on aina (uusi) kumppani. Olen joskus ikisinkkuna tuntenut kateutta heille, joille on helppoa löytää parisuhde tai vähintäänkin illaksi seuraa. Tämänkaltaiset artikkelit muistututtavat että mitään kadehdittavaa ei todellakaan ole. Kiitos Iltalehti!
Joillekin kelpaa kuka tahansa. Sen vuoksi niitä uusia suhteita löytyy helposti.
Vierailija kirjoitti:
Hän löysi elämänsä rakkauden.
Ehkä sinullakin vielä tärppää, jos lopetat irtosuhteiden harrastamisen ja roskalehtien lukemisen.
Vai oikein elämänsä rakkauden. Se oon 2 vuodessa loppu. Tai tuollaisilla sometyrkyillä se on 2 viikossa loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva tietää mkssä sairaalassa ja millasessa hommassa henkilö on. Luulis et ei kehtaisi kertoa iltalehdelle miten oli lakko tavata vakipano riskillä. En ite olisi niin tyhmä että tapaisin tai että kertoisin siitä iltap. askassa.
Mikä ääliö.
Miten se pano eroaa vaikka siitä, että asuu 4 ihmisen kanssa? Sen koronan voi perheellinen saada niiltä keneltä vaan, mutta Sinkku ei saisi elää, eikä tavata ketään ?
Zinc
Well Fuk U Assholes
Sä tunnet ne 4 perheenjäsentäsi hyvin. Heidän päivähoitonsa/koulunsa/työnsä/harrastuksensa. Se pano on aina vähän villi kortti. Usein vielä voi olla ahkeralla panijalla riskinä muutkin taudit kuin korona.
No se oli mies, jonka oli nähnyt jo syksyllä jossain. He tapasivat ekan kerran tasan 6 vko sitten tiistaina ja miehellä oli osa (tirsk) lapsista mukana treffeillä. Sen jälkeen he ovatkin olleet erottamattomat ja kaikki on edennyt vauhdilla kun se vaan tuntuu niin oikealta.
Mitä etenemistä kuudessa viikossa voi edes tapahtua? Kertokaa mulle? Itse asiassa tässä jutussa tulee ajan kuluminen esille jännästi. 2 vko kaksiossa omien lasten kanssa on järkyttävä juttu ja vaatii riskitreffejä Uudellemaalle. Kuusi viikkoa badoostalöydetyn äijän kanssa on vuosisadan rakkaustarina. Meille muille kaksi tai kuusi viikkoa ei juuri muuta mitään.