Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, jotka ei käytä kumisaappaita syksyllä?

Vierailija
10.09.2024 |

Itse en käytä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin tulee käytettyä, vaikka yhdet sellaiset on. Olen ehkä joidenkin mielestä hienohelma, mutta en mene kovalla sateella yleensä ulos, ellei ole pakko. Tihkusateella ja muuten kosteassa maastossa käytän villasukkia ja tavallisia lenkkareita, jotka sitten kuivatan. On mulla ollut joskus goretex-lenkkaritkin, mutta niidenkin käyttö jäi vähäiseksi, kun ei kesällä ollut käyttöä.

Vierailija
2/16 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista:

-kumisaappaiita

-talvisaappaita

- vaelluskenkiä

- maastolenkkareita

- nastakenkiä

- villasukkia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kaupunkilainen sellaisia tarvitsee?

Vierailija
4/16 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö.. missä yhteydessä? Käytän kumisaappaita tarpeen mukaan ympäri vuoden (löytyy siis vuoratut talvimallit sekä vaellus kumisaappaat ja lyhyemmät mökki/kotikumpparit), en pidä niitä mitenkään vuodenaikasidonnaisina. 

Toki jos elelee kaupungissa ja kulkee vain asfaltoitu ja katuja kodin ja toimiston välillä, niin ymmärrän ettei kumisaappaille ole tarvetta, mutta kyllä tuolla kosteilla soilla, paksussa lumihangessa tai kura-aikaan hevosten tarhoja siivotessa kumisaappaat on heittämällä paras kenkävalinta aika monen vuoden kokemukseen pohjautuen. 

Vierailija
5/16 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin tulee käytettyä, vaikka yhdet sellaiset on. Olen ehkä joidenkin mielestä hienohelma, mutta en mene kovalla sateella yleensä ulos, ellei ole pakko. Tihkusateella ja muuten kosteassa maastossa käytän villasukkia ja tavallisia lenkkareita, jotka sitten kuivatan. On mulla ollut joskus goretex-lenkkaritkin, mutta niidenkin käyttö jäi vähäiseksi, kun ei kesällä ollut käyttöä.

Jos käyttää samoja lenkkareita yli puolivuotta se kertoo ettei niitä juurikaan käytetä. 

Vierailija
6/16 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla on kumpparit ns kaupunkikenkinä, kun en omista autoa. 

Vierailija
7/16 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kumisaappaita vuodenajasta riippumatta jos niille on tarvetta.

Vierailija
8/16 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mikä juttu tämä nyt taas on? 😂 Olen jotenkin muita parempi ihminen, kun ei käytä kumisaappaita?

Vierailija
9/16 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edes

Vierailija
10/16 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, mikä juttu tämä nyt taas on? 😂 Olen jotenkin muita parempi ihminen, kun ei käytä kumisaappaita?

Vain maalaisjuntit käyttää saappaita. 

Vierailija
11/16 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain maalaisjuntit käyttää saappaita. 

Ei vaan ne, jotka ei halua kastuneita jalkoja.

Vierailija
12/16 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun ehkä ihmeellisin kysymys. Meillä on esim koira ja tehdään koiran kanssa metsälenkkejä. Kyllä, kaupungissakin on metsää. 

Vierailija
13/16 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koiraton, kuralenkkejä tekemätön kaupunkilainen, enkä enää edes omista kumisaappaita. Olin noin vuoden ajan töissä maaseutupaikkakunnalla, ja siellä kumisaappaat olivat ihan ensipäivien ostos edes rivitaloyhtiön kuravellipihalta jonnekin  selviytymisen mahdollistamiseksi.

Vierailija
14/16 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos käyttää samoja lenkkareita yli puolivuotta se kertoo ettei niitä juurikaan käytetä. 

Jos lenkkarit menee käyttökelvottomiksi puolessa vuodessa, se kertoo huonosta laadusta. Mutta mulla on kyllä kolmet eri lenkkarit (just siksi, että niitä käytetään paljon), joka mahdollistaa sen, että märät kengät saa kuivua niistä syyssateista rauhassa.

Vierailija
15/16 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä joskus käytän jos on satanut paljon, en koskaan kaupungissa. 

Vierailija
16/16 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Tosin pitäisi hankkia yhdet varalle. Isossa kaupungissa olisi vaikea mennä kumppareilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä