Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisko meille arpivatsoille, selluliittireisille, akneselille, eriparitisseille, punanaamoille yms olla joku oma ranta, jossa voisi pukeutua bikineihin ilman, että joku tuijottaa??

Vierailija
20.06.2020 |

Ei tarttis olla muiden arvostelun kohteena.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka siellä rannalla muka on täydellinen?

Vierailija
2/28 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tuijottaa vaan, sillä tuijottajalla on kohta ihan samat selluliitit kuin sinullakin.

Vierailija
4/28 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka viitsii olla vähissä vaatteissa aurinkoa ottamassa? Todella W .T touhua ihosyövän, uv-vaurioiden ja ryppyjen hankkiminen tänä päivänä.

Vaikka moni ottaa tietysti aurinkoa tullakseen tummemmaksi ja näyttääkseen hoikemmalta, mutta mikä järki kun se haalistuu pois kesän loppuun mennessä? Jää vain syvät rypyt ja uv-vauriot johon ei enää auta botoxitkaan.

Vierailija
5/28 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, asiahan on niin ettei teitä kukaan tuijota. 

Se vain tuntuu siltä jos itsellä on huono itsetunto tai tuntee olonsa epävarmaksi. Fakta. 

Vierailija
6/28 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko siellä joku portsari arvioimassa ulkonäön? Milloin ei ole tarpeeksi ruma enää?

Vierailija
7/28 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt ihan varma, että muita niin kovasti kiinnostaa katsella toisten arpia ja selluliitteja? Kaikki ovat kuitenkin ensisijaisesti kiinnostuneimpia siitä, miltä itse näyttävät, eikä siitä miltä joku tuntematon näyttää.

Vierailija
8/28 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, jos joku idiootti tuijottaa? Kaikilla on oikeus käydä uimassa ja nauttia kesästä. Some on tehnyt maailmasta aivan hullun. Meidän epätäydellisten pitäisi perustaa oma ryhmä, jossa voisimme tavata livena ja nauttia elämästä!

Vierailija
9/28 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ranta, missä selluliittireisi sitten katsoo eriparitissejä. Loppujen lopuksi mikään ei muutu, koska me emme jakaudu mustavalkoisesti kropaltaan täydellisiin, jotka eivät hyväksy virheitä/tuijottavat ja kropaltaan ei-niin-täydellisiin, jotka hyväksyvät kaikki/eivät tuijota.

Vierailija
10/28 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä ihan notmi rannalla käynyt, vaikka on hirvee sektio arpi alhaalta napaan. Ei oo tuijoteitu csrn kummemmin, tai olen sen jo itse hyväksynyt. Hyvää kesää vain kaikille, nautitaan

Vierailija
11/28 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä ajattelin rannalla ollessani, että en halua olla ja hävettää, koska luulin kaikkien tuijottavan juuri minun mahamakkaroita ja selluliittireisiä. Nyt nelikymppisenä ei oikeasti vähääkään kiinnosta, mitä jotkut rändom-tyypit mahtavat olla mieltä ulkonäöstäni ja vartalostani. Kukaan ei ole täydellinen ja niillä kaikkein "täydellisimmän" näköisilläkin tyypeillä on omat epävarmuutensa, joko ulkonäköön tai johonkin muuhun liittyen.

Toisaalta nyt vältän auringon ottamista ihosyöpäriskin ja UV-säteilyn vuoksi, ei ole terveellistä. Olen lähinnä ulkomailla rannalla illalla auringon laskun jälkeen, jos tarkenee. 

Vierailija
12/28 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelisitte kuitenkin siellä toisianne ja miettisitte, onko omat selluliitit vielä pahemmat kuin tuon toisen.  

Vierailija
13/28 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka viitsii olla vähissä vaatteissa aurinkoa ottamassa? Todella W .T touhua ihosyövän, uv-vaurioiden ja ryppyjen hankkiminen tänä päivänä.

Vaikka moni ottaa tietysti aurinkoa tullakseen tummemmaksi ja näyttääkseen hoikemmalta, mutta mikä järki kun se haalistuu pois kesän loppuun mennessä? Jää vain syvät rypyt ja uv-vauriot johon ei enää auta botoxitkaan.

Minä aion uida kesäisin, silläkin uhalla että tulee ryppyjä. En jätä elämää elämättä ryppyjen pelossa.

Vierailija
14/28 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minkälaisilla rannoilla käyt, mutta tavanomaisilla uimapaikoilla kukaan ei takuulla katsele negatiivisessa mielessä ihmisiä, joilla on mainitsemiasi ominaisuuksia. Normaalilla ihmisellä katse pikemminkin harhailee siihen suuntaan, missä silmä lepää.

Vierailija
15/28 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan suostuisin, että mut eristetään johonkin rumien rannalle, vaikka kaikkia vikoja onkin. Että puhu vaan ap omasta puolestasi äläkä keksi "meille" jotain omia paikkoja.

Vierailija
16/28 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten hankit vain paremman itsetunnon niin huomaat että kukaan ei tuijota, tai sitten jos joku urpo joskus tuijottaa niin et edes huomaa sitä. Yleensä tuo "kaikki tuijottaa mua" tulee niiltä henkilöiltä jotka ovat tosi epävarmoja itsestään ja jotenkin näkevät kaikkien tuijottavan heitä vaikka ketään ei kiinnosta.

Vierailija
17/28 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut ylipainoinen, eikä koskaan kukaan rannalla tuijottanut. Jokainen on kiinnostunut vain omasta ulkonäöstään.

Vierailija
18/28 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan lämpimästi. Eikö jostain jakiksen takaa löytyisi joku soramonttu jonne ne lähiövalaat voisi kokoontua keskenään.

Vierailija
19/28 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitten kyse on itsetunnosta, kun en ole miettinyt ylipainoani, selluliittia tai sektioarpea. Menen rannalle itseni takia, nauttimaan lämmöstä ja uimisesta. Ei kiinnosta muiden mielipiteet.

Vierailija
20/28 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia on aivan varma: aina joku tuijottaa jossakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi