Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiiö mitä teen, paras ja ainoa ystävä muuttaa pian maailman toiselle puolelle

Vierailija
20.06.2020 |

masentaa jo valmiiksi. mun paras kaveri, joka on koko perheineen kyllä suomalainen, asuu isänsä ja veljensä kanssa Afrikassa, Keniassa ja on ollu nyt maaliskuusta asti veljensä kanssa Suomessa moikkaamassa äitiään ja muita. Ne siis "jäi jumiin" Suomeen koronan takia eikä pääse takaisin Keniaan ennen kuin elokuussa.
Mutta tää on ollu mulle ihanaa aikaa koska ollaan hengattu lähes joka päivä yhessä sillä niiden Suomen koti jossa hänen äitinsä asuu on ihan alle kilsan päästä meijän kodista.
Ollaan siis jokapäiväisen hengauksen ja toisilla yöpymisen lisäksi käyty bilettämässä (molemmat kun ollaan vuhdoin 18) ja se on tutustuttanu mua myös uusiin ihmisiin.
Mutta siis tää mun kaveri on niin sosiaalinen perhonen että sillä on ihan sikana kavereita sekä Suomessa että Keniassa ja mä en todellakaan oo sille yhtä tärkeä ku se mulle, niin paskalta kun se tuntuu tajutakkin ja myöntää itselleen.
Sillä on ikävä Keniaan ja sanoo että vaikka kuinka rakastaaki mun kanssa olemista niin haluaisi niin kovasti takas Keniaan koska ikävä niitä sen kavereita Keniassa ja ei muutenkaan yhtään tykkää Suomesda olemisesta.
Ja mua oikeesti masentaa jo valmiiksi kun se lähtee kun tuntuu että se ns. "jättää" mut tänne Suomeen ja ite lähtee maailmalle ja salee unohtaa mut kun sillä nyt on ihan sikana niitä hyviä kavereita.
En tiiä mitä sisältöä mun elämällä on sitte ku se lähtee koska ollaan melkeen joka pöivä oltu tekemisissä. Ja se on mun paras kaveri nyt kun mietin. Mulla on kirjaimellisesti 2 kaveria sen lisäks ja niilläki on omat kaverinsa eikä nähdä niin usein.
Mitä oikeesti teen sitten ku se lähtee. Mua pelottaa niin paljon. Tuun olemaan ihan yksin ja masentunut etten varmaan kestä. Pelkään että se on liikaa mulle. Auttakaa pliis en tiedä mitä teen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi