Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä pointti on flirttien lähettämisessä S24-Treffeissä?

Vierailija
20.06.2020 |

Olen laittanut noille flirttaajille viestiä, mutta he eivät sitten vastaa viesteihin ollenkaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että niillä on viestikiintiö täynnä.

Vierailija
2/6 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

S24 on rajoitettu kuinka monen kanssa voi viestitellä ilmaiseksi päivän aikana. Viestikiintiö todennäköisesti siis täysi, etkä ole tarpeeksi kiinnostava, että menisit jonkun nykyisen viestittelykaverin edelle. Mutta flirtit ovat kyllä tuolla täysin turhia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se sivusto ilmoita, jos toisen viestikiintiö on täynnä, kun on lähettänyt viestin? Näin oli ainakin joskus ennen.

Vierailija
4/6 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se sivusto ilmoita, jos toisen viestikiintiö on täynnä, kun on lähettänyt viestin? Näin oli ainakin joskus ennen.

Ainoastaan, jos kyseinen tyyppi vastaanottaa lahjoja. Jos on valinnut että ei ota vastaan mitään lahjoja niin ei tule ilmoitusta.

Oon viettänyt siellä selvästi ihan liikaa aikaa.

Vierailija
5/6 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen henkilön kanssa saa viestitellä vuorokaudessa. Henkilöt jotka flirttailu aikaisemmin kun olin siellä, olivat pääsääntöisesti huijareita. Siis itse olen mies ja huijarit kalastelu että ketkä kiinnostuu..

Flirtit eivät kuluta viestejä, joten voin kuvitella että jotkut miehet flirttaa kaikille ja jos sattumalta naiset vastailee niin aloittavat vasta viestittely, jotta ei mene "hukkaan" ilmaise viestit.

Vierailija
6/6 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S24 on rajoitettu kuinka monen kanssa voi viestitellä ilmaiseksi päivän aikana. Viestikiintiö todennäköisesti siis täysi, etkä ole tarpeeksi kiinnostava, että menisit jonkun nykyisen viestittelykaverin edelle. Mutta flirtit ovat kyllä tuolla täysin turhia.

Ei välttämättä noinkaan. Voi olla että joku vastaa vielä kunhan viestikiintiöstä vapautuu paikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän